Müştəri Umico Marketdən şikayətçidir
Icma.az, Azpost portalına istinadən məlumat yayır.
Umico Market-in müştəri xidmətləri ilə bağlı sosial şəbəkələrdə daha bir narazılıq yayımlanıb. AzPost xəbər verir ki, müştəri Kamilla Bodurova şəxsi sosial media hesabında yaşadığı xoşagəlməz təcrübəni bölüşüb.
Onun sözlərinə görə, aprel ayında Umico Market onlayn platforması vasitəsilə termos sifariş edib. Lakin sifariş olunan məhsul xarab və işləməz vəziyyətdə çatdırılıb. Müştəri dərhal şirkətin dəstək xidmətinə müraciət edərək, məhsulu geri qaytarıb və vəsaitin kart hesabına 14 gün ərzində qaytarılacağı bildirilib.
Ancaq iddiaya görə, göstərilən müddət keçsə də, vəsait hesaba geri qaytarılmayıb. Kamilla Bodurova bildirib ki, bu müddətdə dəfələrlə şirkətlə əlaqə saxlamağa çalışıb, lakin hər dəfə müxtəlif bəhanələrlə qarşılaşıb. Bir dəfə bank təsdiqinin gözlənildiyi, digər dəfə qeyri-iş günlərinə görə gecikmə olduğu qeyd edilib.
Üstəlik, son yazışmada ona bildirilib ki, “3 gün ərzində əməkdaş əlaqə saxlayacaq”. Müştərinin sözlərinə görə, bu vəd də yerinə yetirilməyib və artıq bir aydan çox vaxt keçməsinə baxmayaraq, nə pul qaytarılıb, nə də rəsmi bir cavab təqdim olunub.
Kamilla Bodurova baş verənlərdən narazı qaldığını və bundan sonra nə Umico Market, nə də onların müştəri xidmətindən istifadə etməyəcəyini açıqlayıb. O, eyni zamanda digər istifadəçilərə də bu barədə diqqətli olmaları üçün xəbərdarlıq edib.
Qeyd edək ki, məsələ ilə bağlı Umico Market tərəfindən hələlik heç bir rəsmi açıqlama verilməyib.
Umico
Paylaş


