Umico da “sınıq şüşə” problemi
Icma.az xəbər verir, Azpost saytına əsaslanaraq.
Umico Market və partnyoru Birmarketlə bağlı müştərinin yaşadığı problem sosial şəbəkədə geniş müzakirə olunub. Nurlan Bağırlı adlı istifadəçi paylaşımında bildirib ki, 21 noyabr 2025-də onlayn sifariş etdiyi planşet üçün ekran qoruyucu (şüşə) paketi açdıqda məhsulun sınıq olduğunu görüb və dərhal qaytarmaq üçün müraciət edib.
AzPost xəbər verir ki, onun sözlərinə görə, kuryer paketi açmağa icazə verməyib və o, sonradan tətbiqdə “Qaytarma” sorğusu yaratmaq istəyəndə sistem xəta verib; WhatsApp dəstəyinə yazdıqdan iki gün sonra — 23 noyabr 2025-də sorğu zorla açılıb. Üstəlik, şirkətin rəsmi cavabında “əmtəə görünüşünün pozulması” əsas gətirilib və qəbz tələb olunub. Müştəri bildirib ki, paketin üstündəki barkod və sifariş nömrəsinin şəkillərini təqdim edib, lakin bu əsas sayılmayıb.
Nurlan Bağırlı iddia edir ki, dəstək operatorları onu günahlandırmağa çalışıblar və kuryerin yanında paketi açmalı olduğunu bildiriblər. O isə vurğulayıb ki, kuryer açmağa icazə verməyib və paketi açmadan içindəki şüşənin sınıq olduğunu necə müəyyən edə bilməzdi. Müştəri problemi təsdiqləyən şəkilləri və tətbiqin verdiyi xətanı da paylaşıb.




Paylaş
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:63
Bu xəbər 01 Dekabr 2025 15:22 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















