Unudulmuş poster qlobal mədəniyyət fenomeni oldu...
Icma.az xəbər verir, Sia Az saytına əsaslanaraq.
...2000-ci ilin yazında Alnvikdə ikinci əl mağazasının yerləşdiyi keçmiş dəmir yolu vağzalında İkinci Dünya Müharibəsinə aid unudulmuş plakat tapıldı.
Tudor tacının altında qırmızı fonda yazı var idi: “Keep Calm and Carry On”...yəni “Sakit olun və Davam edin”.
SİA-nın əldə etdiyi məlumata görə, bu barədə BBC yazır.
...Afişa 1939-cu ildə Britaniya İnformasiya Nazirliyi tərəfindən mənəviyyatı qorumaq üçün yaradılıb, lakin heç vaxt rəsmi olaraq yayılmayıb.
Nüsxələrin çoxu məhv edilib.
Kitab mağazasının sahibi Stuart Manley deyir ki, afişa əvvəlcə mağazanın divarlarından asılıb, sonra həyat yoldaşının ilkin şübhələrinə baxmayaraq, nüsxələri çap olunub.
Populyarlıq yavaş-yavaş, lakin davamlı şəkildə artıb və əsl bum 2005-ci ildə “The Guardian”-da dərc olunan məqalədən sonra baş verib.
Təbliğat vasitəsi kimi düşünülmüş plakat tamamilə fərqli bir dövrdə - internet, memlar və ironiya dövründə aktuallığını sübut edib.
O, Britaniya möhkəmliyinin simvoluna və sonsuz parodiyalar üçün platformaya çevrilib: “Sakit ol və Çay iç”, “Sakit ol və Kodla”.
Dizaynın sadəliyi - qırmızı fon, ağ şrift və beş söz - posteri müasir vizual kontekstə uyğunlaşdırmağı asanlaşdırdı. Onun populyarlığı 2008-ci il qlobal maliyyə böhranından sonra, sakit qalmaq mesajı möhkəmliyin simvoluna çevriləndə artdı. Məşhurlar bu posteri köynəklərinə taxıblar və baş nazir Qordon Braun bir nüsxəsini ofisində saxlayıb.
Eyni zamanda, afişa guya “estetik və oliqarx” mesajına, həddindən artıq təbliğat xarakterli mesaja görə tənqid olunub. Bununla belə, onun universal mesajı - sakit olun və hərəkət edin - həm mem mədəniyyətində, həm də gündəlik həyatda aktual olduğu ortaya çıxdı.
Bu gün “Sakit ol və Davam et”, həm Britaniya ruhunu, həm də xaos zamanı sakitliyə qlobal ehtiyacı əks etdirən, asanlıqla yenidən ifadə olunan və yenidən təsəvvür edilən mədəni simvol olaraq qalır.
Əli Babayev


