Uşaq oyuncaqları dəyişir: “Labubu”ya maraq və artan tələbatın səbəbləri
Bakivaxti saytından alınan məlumatlara görə, Icma.az xəbər verir.
Son dövrlərdə sosial şəbəkələrdə sürətlə yayılan "Labubu" adlı oyuncaq dünya miqyasında əsl fenomenə çevrilib. Bahalı qiyməti və qeyri-adi görünüşü ilə seçilən bu oyuncaqlar artıq Azərbaycanda da həvəskarlarının maraq dairəsinə düşüb.
"Labubu"nun qiymətləri sadə variantlar üçün 30-50 dollar arasında dəyişsə də, məhdud sayda istehsal olunan nadir modellər 1000 dollardan yuxarı qiymətlərlə satılır. Hətta 4 metrlik xüsusi nüsxənin 150 min dollara qədər alıcı tapdığı bildirilir. Bu oyuncağın görünüşü isə heç də birmənalı qarşılanmır.
Maraqlıdır ki, "Labubu" oyuncağı uşaqlara və böyüklərə psixoloji olaraq necə təsir edir?
Mövzu ilə bağlı sosioloq Nail Cəlil Bakıvaxtı.az-a açıqlamasında bildirib ki, oyuncaqlar uşaqların təfəükkürünün formalaşmasına əhəmiyyətli rola malikdir:
"İstənilən oyuncaqlar və əyləncə vasitələri uşaq psixologiyası ilə yanaşı, müxtəlif yaş kateqoriyasına aid olan insanların davranışına, şəxsiyyətinin formalaşması və təkminləşməsinə təsir göstərir. Fərqli görünüşlə cəlbedici olan bəzi oyuncaqlar heyrətlənmək, sosiallaşmaq və təxəyyülün formalaşması üçün vacibdir. Bu mənada dəbdə olan hər bir oyuncaq böyükləri və kiçikləri cəlb edir. "Labubu" da uşaqları təəccübləndirə bilir. Ona görə bu oyuncaq böyüklər üçün də maraqlıdır. Oyuncaın görünüşü isə bir qədər təsiredici, heyrətləndirici və ya qıcıqlandırıcı kimi qəbul olunur. Bu baxımdan "Labubu"nun müsbət və ya mənfi təsirə malik olduğunu söyləmək çətindir. Bunu zamana buraxmaq lazımdır. İstənilən halda "Labubu" onlayn oyunlardan uzaqlaşmaq və uşaqların internetdən asılılığının qarşısını almaq üçün yaxşı vasitə sayıla bilər".
İnternet əsrində yaşadığımızı qeyd edən sosioloq vurğulayıb ki, dünya ölkələrində dəbdə olan oyuncaqların ölkəmizə də gətirilməsi normaldır.
"Sadəcə qiymətini nəzərə alsaq, "Labubu" orta və yüksək təbəqəli ailələr üçün daha əlçatandır. Çünki oyuncaqların daha məhdud sayda istehsal olunması satışın baha olmasına səbəb olur”.
Müsahibimiz qeyd edib ki, bütün hallarda sözügedən oyuncaqlar kütləvi şəkildə alınırsa, deməli, tələbat yüksəkdir. "Labubu" öz fərqliliyi ilə böyük marketinq kütləsini əhatə edir:
“Bu oyuncağın kütləvi yayılması keçici bir haldır. Digər əyləncə vasitələri kimi, müəyyən müddətdən sonra dəbdən düşəcək. Yeni cəzbedici oyuncaq hazırlanarsa, "Labubu"nun bazarı müəyyən mənada sönəcək".

Nail Cəlil: Yeni cəzbedici oyuncaq hazırlanarsa, "Labubu"nun bazarı müəyyən mənada sönəcək
Ümumiyyətlə, oyuncaqlar uşaqların tərbiyəsinin formalaşmasında hansı rola sahibdir?
N.Cəlilin fikrincə, valideynlər oyuncaq seçərkən diqqətli davranmalıdırlar. Hər valideyn tərəfindən bir büdcə formalaşdırılması aparılmalıdır. Çünki uşaqları oyuncaqlardan məhrum etmək düzgün olmaz:
"Bu gün Azərbaycanda uşağına 50-70 manatlıq oyuncaq ala bilən ailələrin sayı çox azdır. Ona görə də büdcə elə formalaşmalıdır ki, seçilən oyuncaq uşağın təfəkkürünün formalaşmasına təkan versin. Yaxşı olar ki, uşaq üçün oyuncaq seçərkən uşaq psixoloqu ilə məshələtləşmə aparılsın. Çünki oyuncaq seçərkən yaş psixologiyası nəzərə alınmalıdır”.
Sosioloq qeyd edib ki, bəzən düzgün seçilməyən oyuncaq uşağın formalaşmasına əks təsir göstərir. Dediyinə görə, elə valideynlər var ki, uşaq oyuncağı qırdığına görə övladını oyuncaqlardan məhrum edir. Bu isə doğru yanaşma deyil. Uşağı oyuncaqdan məhrum etmək onu inkişafdan məhrum etməkdir.
Onu da qeyd edək ki, artan tələbat fonunda "Labubu" istehsalçısının yarımillik mənfəəti 4,5 dəfə artıb.
Gülşən Şərif


