Icma.az
close
up
RU
Vegetarianizm neçə növ xərçəng riskini azaldır?

Vegetarianizm neçə növ xərçəng riskini azaldır?

Icma.az xəbər verir, Bizim media saytına əsaslanaraq.

Ətdən imtina etmək bəzi xərçəng növlərinin riskini azalda bilər. Lakin, bəzi xərçəng növləri isə nisbətən yüksəlir.
Bizim.Media xəbər verir ki, alimlərin fikrincə, vegetarian pəhrizinə riayət edən insanlarda döş, böyrək, mədəaltı vəzi, prostat və çoxsaylı mieloma xərçəngi nisbəti daha aşağıdır.
 

Tədqiqatda doqquz uzunmüddətli kohortda təxminən iki milyon iştirakçının məlumatları təhlil edilib və orta hesabla 16 il izlənilib. Məqsəd pəhrizin ən çox yayılmış xərçəng növlərinin inkişaf riskinə necə təsir etdiyini qiymətləndirmək idi.


Xüsusilə, ətdən tamamilə imtina edən insanlarda çoxsaylı mieloma riski 31%, böyrək xərçəngi riski isə 28% daha aşağı olub. Həmçinin, mədəaltı vəzi xərçəngi riskində 21%, prostat xərçəngində 12% və döş xərçəngində 9% azalma qeydə alınıb. Heyvan məhsulları istehlakını qismən məhdudlaşdıranlarda da daha aşağı risklər müşahidə edilib.
Məsələn, balıq yeyən insanlarda döş, böyrək və yoğun bağırsaq xərçəngi riski 7-27% daha aşağı idi. Qırmızı ətdən imtina edən, lakin quş əti yeyənlərdə prostat xərçəngi riski bir qədər aşağı idi.
 

Eyni zamanda, tədqiqatçılar da əks tendensiyaları qeydə aldılar. Veqanlarda yoğun bağırsaq xərçəngi riski 40% daha yüksək idi, vegetarianlar isə boğaz xərçəngi riskini demək olar ki, ikiqat artırdı.


Tədqiqat müşahidə xarakterli olduğundan, bu artan risklərin arxasında duran mexanizmlər müəyyən edilmədi, lakin elm adamları onların müəyyən qida maddələrindəki çatışmazlıqlarla əlaqəli ola biləcəyini ehtimal edirlər.
Xatırladaq ki, qatıq bağırsaq sağlamlığını dəstəkləməyin yeganə yolu deyil. Mütəxəssislər mikrobiom, həzm və immunitetə təsir edən altı qəlyanaltı müəyyən etdilər. Fermentləşdirilmiş qidalar və paxlalılar bunlar arasındadır.
Surxay Atakişiyev, Bizim.Media

Daha ətraflı məlumat və yeniliklər üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:94
embedMənbə:https://bizim.media
archiveBu xəbər 28 Fevral 2026 13:38 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Bakıda problem: Çətirlər yağış üçün yox, kondisioner suyu üçün açılır (VİDEO)

09 Avqust 2026 10:21see218

Tələbələr yaşamadıqları mənzilin kirayəsini ödəyirlər? − Video

09 Avqust 2026 11:17see218

Ən tələbkar üç BÜRC Güzəştə getmirlər

09 Avqust 2026 21:56see216

Xameneinin videosu köhnədir?

09 Avqust 2026 15:56see211

Qəbul imtahanlarında yeni model: situasiya suallarının qiymətləndirilməsi nə qədər şəffafdır?

09 Avqust 2026 13:01see209

SOCAR KBR in meneceri Binəqədi 38 MMMC də dərəbəylik yaradıb…

10 Avqust 2026 11:11see209

Koreya Futbol Assosiasiyası hakimlər üçün seks xidmətləri qalmaqalına görə üzr istəyib

09 Avqust 2026 04:11see202

DİN dən vətəndaşlara ÇAĞIRIŞ: Uşaqları nəzarətsiz qoymayın FOTO

09 Avqust 2026 16:40see187

Onlar alman cəmiyyətində qorxu yaratmağa çalışırlar Nazir

10 Avqust 2026 02:03see185

Sabir Rüstəmxanlının çin olan kədərli yuxusu...

10 Avqust 2026 07:00see184

Tramp: ABŞ İranla yarımçıq danışıqlar aparır

10 Avqust 2026 01:07see183

David Seliverstovun Gürcüstanda kazinoda dava saldı, antisemitizmdən dəm vurdu VİDEO

09 Avqust 2026 20:53see174

Ərdoğana sui qəsd hazırlayan FETÖ çülər saxlanıldı

10 Avqust 2026 22:34see169

Lukaku “Fənərbağça”ya keçməyə razılaşıb

09 Avqust 2026 03:10see167

Zaqatalanın icra başçısının sürücüsü qəzada öldü

10 Avqust 2026 00:31see163

“Sabah” “Orhus”un planlarını dəyişdi Liqa matçı təxirə salındı

09 Avqust 2026 21:14see163

Fidan: “Rusiya çıxılmaz vəziyyətə düşərsə, nüvə silahından istifadə edə bilər”

09 Avqust 2026 06:50see162

Çox ləzzətli məzə resepti

09 Avqust 2026 04:04see160

ABŞ Hörmüz boğazındakı gəmilərlə bağlı məlumat yayıb

09 Avqust 2026 06:34see156

Ceki Can Bakıda restoranda bu mahnını dinlədi VİDEO

11 Avqust 2026 00:53see154
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri