Yeni tədris planı nələri dəyişəcək? AÇIQLAMA
Metbuat saytına istinadən Icma.az xəbər verir.
Xəbər verildiyi kimi, ümumi təhsil müəssisələrinin 2025-2026-cı tədris ili üçün tədris planlarının təsdiqi barədə elm və təhsil naziri Emin Əmrullayev əmr imzalayıb.
Mövzu ilə bağlı Metbuat.az-a Təhsil İşçilərinin Həmrəyliyi Alyansının (TİHA) sədri, təhsil eksperti Əmrah Həsənli açıqlama verib.
Onun sözlərinə görə, bu əmr ölkəmizin ümumi təhsil sistemində mühüm mərhələ kimi dəyərləndirilə bilər:
“Bu planlarda həm milli-mənəvi dəyərlərin qorunması, həm də müasir dövrün tələblərinə uyğun bacarıqların şagirdlərdə formalaşdırılması aydın şəkildə öz əksini tapır. Əvvəla, xarici dillərin tədrisi ilə bağlı yanaşmalar diqqət çəkir. Valideynlərin seçim hüququnun nəzərə alınması, məktəblərdə pedaqoji kadr potensialının əsas şərt kimi müəyyənləşdirilməsi, eyni zamanda xarici dilin I sinifdən başlayaraq öyrədilməsi ölkəmizdə xarici dillərə marağın artmasına və şagirdlərin erkən yaşdan dünya ilə ünsiyyət bacarığı qazanmasına şərait yaradacaq. Burada ikinci xarici dilin də tədrisinin məcburi xarakter daşıması Azərbaycanın qlobal təhsil mühitinə açıq mövqeyinin göstəricisidir”.
Espert bildirib ki, dərsdənkənar məşğələlərin təşkilində yeni məzmun xətti müəyyənləşdirilib:

“Şahmatın, iqtisadi savadlılıq və insan hüquqlarına dair kursların, eləcə də ana dilinə, dövlət dilinə, multikultural dəyərlərə yönəlmiş məşğələlərin daxil edilməsi gələcək nəsillərin həm intellektual, həm də sosial baxımdan daha hazırlıqlı yetişməsinə xidmət edəcək. Əlavə olaraq, azsaylı xalqların dil və mədəniyyətinin qorunması ilə bağlı müddəalar dövlətin tolerantlıq və multikulturalizm siyasətinin təhsildə real təzahürü kimi qiymətləndirilməlidir. Ən diqqətəlayiq məqamlardan biri isə “Mina təhlükəsinə dair maariflənmə”, “Ortaq türk tarixi” və “Zəfər tarixi” dərslərinin tədris planına daxil edilməsidir. Bu kurslar yalnız təhsil prosesini zənginləşdirmir, eyni zamanda şagirdlərdə vətənpərvərlik duyğusunu gücləndirir, dövlətçilik düşüncəsini möhkəmləndirir və milli yaddaşın qorunmasına xidmət edir. Bu, həm müharibədən çıxmış bir xalq olaraq təhlükəsizlik mədəniyyətinə diqqətin artırılması, həm də tarixi köklərimizə bağlılıq hissinin şagirdlərdə dərinləşdirilməsi baxımından son dərəcə əhəmiyyətlidir. Bütün bunlarla yanaşı, qrupların komplektləşdirilməsi, siniflərin bölünməsi, informatika və texnologiya dərslərinin praktik məşğələlərlə dəstəklənməsi, Azərbaycan tarixi və çağırışaqədərki hazırlığın dövlət dilində keçirilməsi tədris prosesində həm keyfiyyətin, həm də milli kimlik şüurunun güclənməsinə imkan yaradacaq”.
Ə.Həsənli qeyd edib ki, ümumilikdə, Elm və Təhsil Nazirliyinin bu qərarları göstərir ki, Azərbaycan məktəbi yalnız bilik ötürən məkan deyil, həm də milli ruhu möhkəmləndirən, şagirdləri qlobal dünyaya hazırlayan və gələcək nəsilləri dövlətin maraqlarına uyğun şəkildə formalaşdıran strateji bir təhsil mühitidir.
Ülkər Cəlilzadə / Metbuat.az


