Zamex şirkəti müştərinin dərmanlarını niyə çatdırmayıb?
Azpost saytından əldə olunan məlumata görə, Icma.az məlumat yayır.
Sevinc Vəliağa adlı vətəndaş Zamex şirkətindən şikayətçidir. AzPost xəbər verir ki, bu barədə şikayətçi sosial media hesabında yazıb.
Bildirilib ki, artıq bir aydır Zamex vasitəsilə Almaniyadan 115 manatlıq dərman-vitamin sifariş verib, lakin hələ də gəlib çıxmayıb. “Sifariş Whatsapp üzərindən qeydə alınır və ödəniş də kartdan karta göndərilir. 24 apreldə xarici anbara çatdığı bildirilib və həmin zaman gömrük bəyannaməsi gerçəkləşib. Bu zaman ərzində şirkət davamlı mənə Bakıya yola düşmüş olması və ya gömrük yoxlamasındadır kimi yalan informasiyalar bildirib. Məgər heç Bakıya yola düşməyib. Problemimlə maraqlanan heç bir məsul şəxs yoxdur. Filialda bir bəy var idi, onun da köməyi dəymədi ki o işlərə baxmır. Müştəri xidmətləri də zəngimi açmadığı kimi, whatsapp üzərindən məndən ödənişi alan nömrə də nə mesajıma, nə də zəngimə cavab vermir. Paltar və s. olsa bəlkə bu qədər üstə düşməzdim, lakin dərmana görə 1 ay insanı yubatmaq və yalan informasiya vermək olmaz”.
Vətəndaş bildirir ki, məsələ ilə bağlı 102 xidmətinə şikayət də edib. “Səhhətimlə bağlı hələ ki gedib ərizə yaza bilmirəm. Karqo şirkətlərinin məsuliyyətsizliyi ilə bağlı ciddi maraqlanan qurumlara şikayət edəcəyəm” – deyə o bildirib.
Paylaş


