“2” alan müəllimlərin könlünü almağa çalışırlar
Icma.az, Sherg.az portalından verilən məlumatlara əsaslanaraq xəbər verir.
Nazirlik kəsilən müllmiləri təlimlərdə iştiraka dəvət edir
“Musiqi məktəblərində də müəllimlərin attestasiyası, düşünürəm ki, inkişafa xidmət edir. Uzun illər bu sahədə mərkəzi qiymətlədirmə olmadığına görə orta sistemdə müəyyən axsamalar olmuşdu”
Mədəniyyət nazirliyi imtahandan kəsilən və narazı qalan müəllimlərin könlünü almağa çalışır. “2” alan müəllimlər təkrar işə qəbul ediləcək, edilməyəcək, hələ bilinmir. Mədəniyyət Nazirliyinin yaydığı məlumatdan anlaşılan budur ki, nazirlik kəsilən müllmiləri təlimlərdə iştiraka dəvət edir. Sonrası, Allah kərim!..
Məlumatda qeyd olunur ki, Azərbaycan Respublikasının Mədəniyyət Nazirliyi tərəfindən həyata keçirilən islahatlar çərçivəsində musiqi və incəsənət sahəsində təhsilin keyfiyyətinin artırılması və müəllim heyətinin peşəkarlıq səviyyəsinin yüksəldilməsi məqsədilə müəllimlərin attestasiya prosesi həyata keçirilir. Attestasiya müvafiq normativ-hüquqi sənədlərə və mövcud qanunvericiliyin tələblərinə əsasən təşkil olunub və ilkin mərhələdə Bakı və Abşeron-Xızı regionlarını əhatə edib. Bu mərhələdə ümumilikdə 47 musiqi və incəsənət məktəbində çalışan 1 759 nəfər fortepiano və musiqi nəzəriyyəsi müəllimi attestasiyaya cəlb edilib. "Qiymətləndirmə attestasiya komissiyaları tərəfindən aparılıb və müəllimlərin bilik, bacarıq və metodiki hazırlıq səviyyəsi müxtəlif meyarlar üzrə dəyərləndirilib. Attestasiyadan 1200 nəfərə yaxın müəllim uğurla keçib, onlardan 650 nəfəri bütün komissiya üzvləri tərəfindən müsbət qiymətləndirilməklə ən yüksək, 309 nəfəri yüksək nəticə göstərib. Sevindirici haldır ki, son illərdə müsabiqə yolu ilə işə qəbul olan müəllimlər attestasiyadan uğurla keçiblər. Eləcə də bir sıra musiqi və incəsənət məktəblərinin müəllim heyəti attestasiya prosesini böyük uğurla başa vurub", - məlumatda deyilir. Həmçinin qeyd olunub ki, attestasiyanın nəticələri üzrə 492 nəfər müəllim tutduğu vəzifəyə uyğun hesab edilməyib, onlardan 112 nəfəri komissiya üzvlərinin 2 lehinə, 3 əleyhinə səsi ilə qiymətləndirilib: "Bu şəxslər üçün əlavə inkişaf imkanlarının yaradılması məqsədilə onların xüsusi təlim proqramına cəlb olunmaları nəzərdə tutulub. Mədəniyyət Nazirliyinin tapşırığı ilə Mədəniyyət üzrə Elmi-Metodiki və İxtisasartırma Mərkəzi tərəfindən həmin müəllimlər üçün attestasiya komissiyaları tərəfindən qeyd olunan təlim ehtiyaclarına uyğun olaraq fortepiano, musiqi tarixi və nəzəriyyəsi istiqamətləri üzrə xüsusi inkişafyönümlü təlim proqramları hazırlanıb. Təlimlərin əsas məqsədi sözügedən müəllimlərin peşəkar bilik və bacarıqlarının yenilənməsi, metodiki hazırlıqlarının gücləndirilməsi və onların işə qəbul üzrə keçiriləcək imtahanda uğurlu nəticə göstərmələrinə dəstək olmaqdır. Təlimlər 2025-ci il may ayının 1-dən etibarən mərhələli şəkildə, əvvəlcədən tərtib olunmuş qrafikə uyğun olaraq həyata keçiriləcək. İştirakçılar müvafiq tədris materialları və proqramla təmin ediləcəklər, dərslər təcrübəli pedaqoqlar və sahə üzrə ekspertlər tərəfindən keçiriləcək. Təlimlərin başlanması ilə bağlı iştirakçılara yaxın günlərdə bildirişlər göndəriləcək".
Bu məlumatda diqqəti cəlb edən müsabiqə yolu ilə imtahandan keçib işə qəbul olunanların daha üstün nəticələr göstərdiyinin qeyd olunmasıdır. Təəccüblü nə var ki bunda? Bəllidir ki, bu qisim müəllimlərin imtahan, müsabiqə, müsahibı təcrübəsi formalaşıb artıüq. Sual doğuransa budur: təlimlərdən sonra həmin müəllimlər təkrar işə qəbul oluncaqmı, yenidən imtahan verəcəklərmi? Və bir də, nəzərə alaq ki imtahandan kəsilmiş bu qədər müəllim illərlə musiqi məktəblərində şagirdlərə dərs deyib. Belə çıxır ki onların öyrətdiyi şagirdlər də çox zəifdirlər, musiqidən-filandan “başları çıxmır”. İndi necə olsun, həmin şagirdlər də yenidən tədrisə cəlb ediləcək, yoxsa əlavə təlimlərə?
Təhsil eksperti Elçin Süleymanov “Sherg.az”a açıqlamasında bildirdi ki, orta təhsil müəssisələrində müəllimlərin attestasiyası ilk vaxtlar müəyyən qədər narazılıq, narahatlıq yaratsa da, sonrakı dönəmlərdə bu imtahanın nəticələri müqabilində müəllimlərin əmək haqqındakı artımlar, eyni zamanda müəlimlərin öz çatışmazlıqlarını görüb onları aradan qaldırmağa çalışmaları baxımından inkişafa gətirib çıxardı:
Müəllimlərin uzun illər əvvəl oxuduqları ilə, təhsil aldıqları ilə, malik olduqları biliklərlə pedaqoji fəaliyətlə məşğul olmaları çətindir artıq. Nəsillər dəyişir. “Alfa”, “Z” nəsli müasir texnoloji bacarıqlar əldə edir. Onları ənənəvi tədrislə qane etmək mümkün deyil artq. Bu qədər texnoloji inkişaf, informasiya bolluğu olduğu halda müəllimlər də özlərini inkişaf etdirməlidir. Müəllimin 30-40 il əvvəl aldığı bilik, savad günümüzün reallığında yetərli sayılmır. Musiqi məktəblərində də müəllimlərin attestasiyası, düşünürəm ki, inkişafa xidmət edir. Uzun illər bu sahədə mərkəzi qiymətlədirmə olmadığına görə orta sistemdə müəyyən axsamalar olmuşdu. Əlbəttə, imtahandan kəsilənlər narazılıq edəcək, bu, başa düşüləndir. Baxmaq lazımdır, problem haradadır. Hansı bacarıqlarda əskiklik var. Və bu çatışmazlıqlar aradan qaldırılmalıdır. Attestasiyada məqsəd işdən çıxarmaq yox, təkmilləşdirmə, layiq olanların əmək haqqını artırma olmalıdır. İmtahanda zəif nəticə gösətərənlər arasından da təhsil sahəsinə faydalı ola biləcək şəxslər alternativ işlərə yönəldilməlidir. Bir müəllim 100 şagirdlə tədris proqramı aparır, əgər o, öz fənnini bilmisə, bundan təhsil alan zərər çəkir. Dövlət təhsil sahəsinə investisiya ayırır, yeni avadanlıqlar alınır, yeni məktəb binaları tiklir, belə olan halda təhsilin keyfiyyətli olması tələb edilir. Belə bir mühitdə cəmiyyətin də baxışı dəyişməlidir. Müəllimlər də öz vəzifələrini dərk etməlidirlər, özlərini bu istiqamətdə inkişaf etdirməlidirlər. İllər əvvəl alınan təhsil yetmir. Müxtəlif resurslar, vasitələr var. Müəllim öz üzərində işləməli, özünü inkişaf etdirməlidir.


