Icma.az
close
up
RU
2 stəkan içmək xərçəng riskini 41 faiz artırır

2 stəkan içmək xərçəng riskini 41 faiz artırır

Icma.az, Milli.az portalına istinadən məlumatı açıqlayır.

Ölkəmizdə xüsusilə sevə-sevə istehlak edilən çay və qəhvə düzgün nisbətdə istehlak edildikdə kifayət qədər faydalıdır.

Milli.Az e-saglam.az-a istinadən xəbər verir ki, ABŞ-də aparılan bir araşdırma, gündə iki və ya daha çox fincan qəhvə içməyin ağciyər xərçəngi riskini 41 faiz, gündə iki və ya daha çox fincan çay içmək riskini isə 37 faiz artırdığını ortaya çıxarıb.

"LiveScience"in məlumatına görə, ABŞ-ın Vanderbilt Universitetinin alimi Jingjing Zhu tərəfindən aparılan araşdırmalar göstərib ki, ömür müddətini artırdığı və depressiya, infarkt və bəzi xərçəng növlərinin inkişaf riskini azaltdığı bilinən qəhvə və çay, gündə ən az iki stəkan istehlak edildiyində siqaret çəkmə riskini azalda bilməyənlərdə belə ağciyər xərçəngi riskini artıra biləcəyi ortaya çıxdı.

Tədqiqat çərçivəsində ABŞ və Asiyada 1,2 milyon insanı əhatə edən 17 fərqli araşdırmanın məlumatları araşdırılıb. İştirakçıların orta hesabla 8,6 il izlənildiyi və proses zamanı onlardan 20 500-dən çoxunda ağciyər xərçəngi aşkarlandığı bildirilib.

İnsanın yaşı, irqi və içdiyi qəhvə növünə görə risk nisbətində əhəmiyyətli bir fərq olmadığı, xüsusilə kofeinsiz qəhvənin kofeinli qəhvədən 15 faiz daha yüksək risk nisbəti ilə əlaqəli olduğu qeyd edildi.

Zhu, araşdırmalarının müşahidəyə əsaslandığını və qəhvə ilə ağciyər xərçəngi arasındakı səbəb-nəticə əlaqəsini tam bilmədiklərini və qovurma mərhələsində meydana gələn bir vəziyyətin riski artıra biləcəyinə diqqət çəkdi.

Araşdırmanın nəticələri martın 31-də Amerika Xərçəng Araşdırmaları Assosiasiyasının illik toplantısında təqdim edilib. Lakin bununla bağlı daha çox araşdırmaya ehtiyac olduğu söyləndi.

Milli.Az

Ən son yeniliklər və məlumatlar üçün Icma.az saytını izləyin, biz hadisənin gedişatını izləyirik və ən aktual məlumatları təqdim edirik.
seeBaxış sayı:245
embedMənbə:https://news.milli.az
archiveBu xəbər 14 Yanvar 2025 06:07 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Xanımının ad günündə ürəyi dayanıb 3 ay əvvəl qəza keçiribmiş

08 Avqust 2026 10:57see276

Kişiləri maqnit kimi özlərinə cəlb edən BÜRCLƏRİN qadınları

08 Avqust 2026 09:10see264

Naxçıvanda avqust ayı üzrə pensiyalar ÖDƏNİLDİ

08 Avqust 2026 10:58see232

Fazil Mustafadan hadisə kimi MÜSAHİBƏ: “Onlar səadəti Mehdinin zühurunda axtarır”

08 Avqust 2026 09:24see229

“Barselona” gün ərzində keçirdiyi ikin yoldaşlıq oyunundan məğlub ayrılıb

09 Avqust 2026 01:33see219

Tez sıxılır, darıxır... Şənbə günü onlarlıq deyil

08 Avqust 2026 10:34see206

Xameneinin videosu köhnədir?

09 Avqust 2026 15:56see188

Bu pozada yatmaq tromb riskini artırır Kardioloq

08 Avqust 2026 23:11see180

Avropada təhlükəli virus yayılır 6 nəfər öldü

09 Avqust 2026 00:31see178

Abşeronda zəncirvari yol qəzası olub

09 Avqust 2026 00:22see178

Koreya Futbol Assosiasiyası hakimlər üçün seks xidmətləri qalmaqalına görə üzr istəyib

09 Avqust 2026 04:11see176

Bakıda qəza nəticəsində iki nəfər xəsarət alıb (Foto)

09 Avqust 2026 00:17see174

Qəbul imtahanlarında yeni model: situasiya suallarının qiymətləndirilməsi nə qədər şəffafdır?

09 Avqust 2026 13:01see174

PAŞİNYAN KREMLDƏN İCAZƏ ALINA BİLMƏYİB Bunu təkcə biz yox, ABŞ da görür...

08 Avqust 2026 16:48see173

Məlumatsız informasiya mərkəzi

08 Avqust 2026 09:35see173

Ən tələbkar üç BÜRC Güzəştə getmirlər

09 Avqust 2026 21:56see171

Plastik stəkanların üzərindəki xətlərin səbəbi budur

08 Avqust 2026 09:05see165

Heç kim torpağını atıb çıxıb gedən deyil Zelenski

09 Avqust 2026 00:17see164

Onlar alman cəmiyyətində qorxu yaratmağa çalışırlar Nazir

10 Avqust 2026 02:03see164

DİN dən vətəndaşlara ÇAĞIRIŞ: Uşaqları nəzarətsiz qoymayın FOTO

09 Avqust 2026 16:40see160
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri