Avstraliyanın “Qantas” aviaşirkətində ən böyük məlumat sızması baş verib
Azertag saytından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
Bakı, 2 iyul, AZƏRTAC
Avstraliyanın “Qantas” aviaşirkəti kiberhücuma məruz qalıb, nəticədə 6 milyon müştərinin məlumatları ələ keçirilib.
AZƏRTAC xəbər verir ki, bu, “Optus” telekommunikasiya şəbəkələri operatoru və tibbi sığorta üzrə lider olan “Medibank” şirkətinə edilən hücumlardan sonra Avstraliyada baş vermiş ən böyük məlumat sızmasıdır.
“Reuters” agentliyinin məlumatına görə, “Qantas” şirkətinin çərşənbə günü yaydığı açıqlamada bildirilir ki, hakerlər çağrı mərkəzinə hücum edərək altı milyon müştərinin adı, elektron poçt ünvanı, telefon nömrəsi, doğum tarixi və tez-tez uçan sərnişinlərin nömrələrini özündə saxlayan kənar platformaya giriş əldə ediblər.
Aviaşirkət çağrı mərkəzinin və ya məlumatları sızan müştərilərin harada yerləşməsi barədə məlumat verməyib. Bildirilib ki, kənar platformada qeyri-adi aktivlik aşkar edildikdən sonra dərhal tədbirlər görülüb və sızmanın qarşısı alınmağa çalışılıb.
Ötən həftə ABŞ Federal Təhqiqatlar Bürosu (FBI) bəyan edib ki, kibercinayətkar “Scattered Spider” qrupu aviaşirkətləri hədəfə alıb. “Hawaiian Airlines” və Kanadanın “WestJet” şirkətləri artıq pozuntular barədə məlumat verib. “Qantas” isə heç bir qrupun adını çəkməyib.
“Bu tendensiyanın miqyası və əlaqələndirilmiş şəkildə həyata keçirilməsi, xüsusilə də “Qantas” şirkətinin sonuncu qurban olduğu barədə yeni xəbərlər xüsusi narahatlıq doğurur”, – deyə kibertəhlükəsizlik sahəsində ixtisaslaşan “Arctic Wolf” şirkətinin Avstraliya üzrə təhlükəsizlik direktoru Mark Tomas bildirib.
“Scattered Spider” hakerləri adətən özlərini şirkətin texniki heyəti kimi təqdim edərək əməkdaşların parollarını əldə etməyə çalışırlar və Tomasın sözlərinə görə, çox güman ki, bu dəfə də oxşar sxemdən istifadə ediblər.
“Qantas” şirkətinin səhmlərinin dəyəri günorta keçirilmiş ticarət sessiyasında 2,4 faiz ucuzlaşıb, halbuki ümumi bazar indeksi 0,8 faiz artıb.
Bu hadisə “Qantas” şirkətinə istənilməyən diqqəti cəlb edir. Belə ki, şirkət COVID-19 pandemiyası zamanı və ondan sonrakı dövrdə gördüyü tədbirlərdən sonra ictimai etimadı bərpa etməyə çalışır.
Qeyd edək ki, sərhədlərin bağlanması zamanı “Qantas” minlərlə əməkdaşını qanunsuz şəkildə işdən azad edib, eyni zamanda, dövlətin verdiyi stimullaşdırıcı ödənişlərdən yararlanıb. Şirkət, həmçinin artıq ləğv edilmiş reyslərə minlərlə bilet satdığını da etiraf edib.


