Avtomobili işə saldıqdan sonra gözləməyə ehtiyac varmı?
Icma.az xəbər verir, Bizimyol saytına əsaslanaraq.
Bizimyol.info "webtekno"ya istinadən xəbər verir ki, bu suala həm benzin, həm də dizel mühərrikləri üçün cavab axtardıq.
İllərdir bu məsələ ilə bağlı müxtəlif fikirlər səslənir. Əslində, sənaye ustanızdan fərqli olaraq səlahiyyətli bir xidmət mərkəzindən fərqli məsləhətlər ala bilərsiniz.
Yəni həqiqətənmi maşını işə saldıqdan sonra gözləmək lazımdır? Əslində, avtomobilin köhnə və ya yeni olmasından asılı olaraq hər şey bir az dəyişir. Avtomobili işə saldıqdan sonra gözləmə ənənəsi karbüratörlü avtomobillərdən gəlir.
Karbüratörün işi cəndəki benzini hava qarışığı vasitəsilə mühərrik silindrlərinə çatdırmaqdır. Mühərrikin işləməsi üçün körpü rolunu oynayan bu hissənin də səmərəli işləməsi üçün qızdırılması lazımdır və bu, gözləməyimizi tələb edir. Bu gözləmə müddətində mühərrik və yağ qızdırılır ki, bu da mühərrik hissələri arasında daha yaxşı yağlanmağı təmin edir və mühərrikin ömrünü uzadır.
Əgər siz soyuq havada karbüratörlü avtomobil idarə edirsinizsə, bu o deməkdir ki, onu ilk dəfə işə salarkən diqqətli olmalısınız. Soyuq hava yanacağın buxarlanmasını çətinləşdirir və avtomobil ilk işə salındıqda yanacaq sərfiyyatını artırır. Mühərrik isindikcə qarışıq avtomatik olaraq tənzimlənməyə başlayır. Çünki isti mühərrik yanacağın daha yaxşı buxarlanmasını təmin edir.
Püskürtmə mühərriklərində isə gözləməyə ehtiyac yoxdur
Yeni texnologiyalı enjektorlu mühərrikləri karbüratörlü nəqliyyat vasitələri kimi əl müdaxiləsi tələb etmir, çünki mühərrik idarəetmə sistemi elektron sensorlar vasitəsilə avtomobilin tələb etdiyi istiliyi düzgün şərtlərə uyğun olaraq tənzimləyə bilir. Yapon avtomobil istehsalçısı "Toyota" da istifadəçilərinə bu istiqamətdə tövsiyələr verir və gözləməyə ehtiyac olmadığını bildirir. Hətta müasir avtomobillərdə mühərriki işə saldıqdan sonra uzun müddət boş vəziyyətdə gözləmək mühərriki zədələyə biləcəyinə diqqət çəkir. Onun təklifi maşın sürərkən mühərriki qızdırmaqdır.
Dizel mühərriklərdə də heç nə dəyişməyib
Müasir dizel mühərriklərində elektron idarəetmə blokları (ECU) var. Bu hissə mühərrikin iş şəraitinə nəzarət edir və optimallaşdırır, hətta soyuqda da mühərrikin səmərəli işləməsini təmin edir.
Ancaq köhnə tipli dizel avtomobillərə gəldikdə, ilk işə salındıqdan sonra gözləmək lazımdır. Xüsusilə çox soyuq havalarda (məsələn, -10°C-dən aşağı) mühərrik yağı daha qatılaşa bilər. Soyuq hava dizel yanacağının viskozitesini (özlülük, axıcılığa qarşı müqavimət) artıra bilər. Mühərrikin bir qədər isinməsinə və yanacağın daha yaxşı atomlaşmasına imkan vermək üçün də vaxt lazımdır.
Təbii ki, bu məqamda o qədər də uzun müddətlərdən danışmırıq, yağlama sisteminin düzgün işləməsi üçün 30 saniyədən 1 dəqiqəyə qədər gözləmək kifayətdir.
Nəticə etibarı ilə görürük ki, bir çoxumuzda olan bir vərdiş əslində köhnə üsuldur
Müasir avtomobillər qeyd etdiyimiz gözləmə müddəti əvəzinə artıq elektron sensorlar vasitəsilə müvafiq temperatur şəraitini təmin edə bilir. Ancaq işə saldıqdan dərhal sonra birbaşa qaza basmaq avtomobilin sağlamlığı üçün yaxşı vəziyyət deyil. Mühərriki işə saldıqdan sonra, mühərrikin daha tez və səmərəli istiləşməsinə imkan vermək üçün aşağı sürətlə sürməyə başlaya bilərsiniz. Bu həm də avtomobilinizin ömrünü uzun müddətə artırar.
Məzmunumuzu bitirməzdən əvvəl xatırladaq ki, mühərrikiniz isinsə də, avtomobiliniz hazır və səliqəli olsa belə, etməli olduğunuz işlər bitməyib.
Maşını işə saldıqdan sonra təhlükəsizlik kəmərini taxmağı, güzgüləri yoxlamağı və hər hansı xəbərdarlıq olub-olmadığını yoxlamaq unutmayın.
Qadir, Bizimyol.info


