Avtonom nəqliyyat vasitələri Bakı üçün effektli ola bilər? AÇIQLAMA
Avtosfer saytından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
Sürücüsüz nəqliyyat vasitələri artıq bir sıra inkişaf etmiş ölkələrdə sınaqdan keçirilir və bəzilərində məhdud miqyasda istifadəyə verilib. Bu texnologiyanın əsas məqsədi yol təhlükəsizliyini artırmaq, insan səhvlərindən qaynaqlanan qəzaların qarşısını almaq və nəqliyyat prosesini avtomatlaşdırmaqdır.
Avtosfer.az xəbər verir ki, Amerika Birləşmiş Ştatlarında "Waymo" və "Cruise" kimi texnologiya şirkətləri sürücüsüz avtomobil layihələrini artıq bir neçə ildir ki, sınaqdan keçirirlər. Xüsusilə Arizona və Kaliforniya ştatlarında bu maşınlar məhdud ərazilərdə sərnişin daşıyır. Waymo 2020-ci ildən etibarən bəzi şəhərlərdə sürücüsüz taksi xidmətini ictimaiyyətə təqdim edib.
Çin də bu sahədə sürətlə irəliləyir. "Baidu" və "Ponyai" şirkətləri Pekin, Şençjen və digər böyük şəhərlərdə sürücüsüz taksilərin sınaq fəaliyyətinə başlayıb. 2021-ci ildən etibarən Baidu "Apollo Go" adlı avtonom taksi xidmətini müəyyən marşrutlar üzrə ictimaiyyətə açıq şəkildə təqdim edib.
Almaniyada “Mercedes-Benz” və “Volkswagen” kimi avtomobil nəhəngləri sürücüsüz avtomobil texnologiyalarını inkişaf etdirirlər. Münhendə 2022-ci ildən etibarən avtonom avtobuslar məhdud marşrut üzrə sınaq rejimində işləyir.
Dubay 2030-cu ilə qədər şəhər nəqliyyatının 25%-ni sürücüsüz etmək hədəfi qoyub. 2021-ci ildən etibarən sürücüsüz taksi və elektrikli mini-buslar sınaqdan keçirilib.
Bəs Bakı sakinləri belə bir sistemə keçid etmək istəyərmi? Mövzu ilə bağlı Bakıvaxtı.az olaraq bir neçə şəhər sakininin də fikirlərini öyrəndik.
Paytaxt sakini Elçin Qasımov sürücüsüz nəqliyyat vasitələrinin rahatlıq baxımından üstün olduğunu düşünür:
"Əslində bu texnologiya düzgün tətbiq olunsa, çox rahat olar. Sürücülər bəzən əsəbi olur, qaydaları pozur. Avtomatlaşdırılmış sistem daha nizamlı və təhlükəsiz ola bilər. Mən şəxsən belə taksiyə minərdim".
Özü demiş, həyatının yarısından çoxunu sükan arxasında keçirən Məhəmməd Mirzəyev isə sürücüsüz nəqliyyata etibar etmədiyini deyir:
"Mən 40 ildir sükan arxasındayam. Bəzən sürücülərə belə güvən olmur, o da qala robot maşına etibar edəsən? Heç vaxt sürücüsüz taksiyə, ya da avtobusa minmərəm. O texnika birdən nə isə səhv eləyər, axırı faciə olar".
Bakı sakini Günel Rəhimova isə fərqli yanaşma sərgiləyir:
"Mən sürücüsüz taksiyə minərdim, çünki o, kiçik maşındır və rahat görünür. Amma avtobus böyükdür, onu maşınsız idarə etmək mənə qorxulu gəlir. Sürücülü avtobuslar yaman yarıdıb, qalır sürücüsüzlər. Qəzaya düşəndə fəsadları ağır ola bilər. Ona görə sürücüsüz avtobusa minməkdən çəkinərdim".
Elməddin Muradlı: Yeni texnologiyalar yaranır və bu yeniliklər müxtəlif ölkələrə, o cümlədən Azərbaycana da çatır
Mövzu ilə bağlı bakıvaxtı.az-a açıqlama verən nəqliyyat məsələləri üzrə ekspert Elməddin Muradlı bildirib ki, Azərbaycanda hələlik sürücülü taksi xidməti tam şəkildə formalaşıb, mütəşəkkil və keyfiyyətli şəkildə fəaliyyət göstərmir. Bu səbəbdən, sürücüsüz - yəni avtonom taksi xidmətinin tətbiqindən və bu sahənin inkişaf perspektivlərindən danışmaq hələ tezdir.
Onun sözlərinə görə, sürücüsüz taksilərin istifadəsi texnoloji baxımdan yüksək səviyyəli infrastruktur, hüquqi baza və təhlükəsizlik standartlarının mövcudluğunu tələb edir. Lakin hazırda ölkəmizdə bu sahədə ilkin mərhələdə olan məsələlər belə tam həllini tapmayıb:
"Dünya inkişaf etdikcə, yeni texnologiyalar yaranır və bu yeniliklər zamanla müxtəlif ölkələrə, o cümlədən Azərbaycana da çatır. Lakin bu proses mərhələli və tədricidir".


