Azərbaycan CIFFT də güclü mövqeyini qoruyur: Yeni filmlər yarışda
Icma.az, Oxu.az portalına istinadən məlumatı açıqlayır.
Portuqaliyanın Gimarayeş şəhərində Beynəlxalq Turizm Filmləri Festivalının (CİFFT) Dünya Turizm Filmlərinin Mükafatlandırma mərasimi bir neçə gündür ki, başa çatıb. Beş kateqoriya - ölkə, şəhər, region, turizm xidmətləri və turizm məhsulları üzrə mükafatlar dünyanın müxtəlif ölkələrindən olan yaradıcı şəxslərə təqdim olunub.
Festivalın yekunu ilə bağlı CİFFT-in direktoru Aleksandr V.Kammel "Kaspi" qəzetinə müsahibə verib.
Oxu.Az həmin müsahibəni təqdim edir:
- Cənab Kammel, gəlin, CİFFT-in 37-ci təqdimatı haqqında danışaq. Bu, kiçik bir rəqəm deyil. Builki festival haqqında fikirləriniz...
- Dünya Turizm Filmləri Mükafatlarının 37-ci təqdimatına çatmaq böyük nailiyyətdir. Bu il təqdimat bir daha turizm audiovizual kommunikasiyasının artan gücünü təsdiqlədi. Yaradıcılıq səviyyəsi, istehsal keyfiyyəti və strateji düşüncə müstəsna idi. Güclü hekayələr, emosional təsirə malik və müasir auditoriyanın gözləntilərini aydın şəkildə anlayan filmlər izlədik. Bu buraxılış həqiqətən sənayemizin təkamülünü əks etdirir. 37 ildən sonra CIFFT-də turizm kommunikasiyasında mükəmməlliyin təşviqinə həsr olunmuş inkişafa şahid olmaqdan və töhfə verməkdən qürur duyuruq. Mərasimi Gimarayeşdə keçirmək xüsusi bir atmosfer yaratdı. Bura irsə, kimliyə, mədəniyyətə və davamlılığa sadiqliyə malik bir şəhərdir.
- Hər il festivallarda onlarla ölkədən təxminən 4000 film təqdim olunur. Ən yaxşı turizm filmi hansı mesajı çatdırmalıdır?
- Ən güclü turizm videoları həmişə strategiyaya əsaslanır. İstər məlumatlılığı artırmaq, istərsə müəyyən səyyahı cəlb etmək, istərsə də qavrayışları yenidən formalaşdırmaq olsun, hekayə brendin məqsədləri ilə uyğun olmalıdır. Söhbət maraq, ilham və ya nostalji kimi duyğuları oyadan və insanları hərəkətə keçməyə təşviq edən hekayə yaratmaqdan gedir. Texniki keyfiyyət də mühüm rol oynayır. Səs, temp və kinematoqrafiya kimi elementlər mesajı dəstəkləyir.
- Zaman sürətlə dəyişir, rəqəmsallaşma artır. Son illərdə çəkilmiş turizm filmlərinin keyfiyyəti və təsiri də dəyişib. Bəs ilhama əsaslanan yaradıcılıq nə yerdədir? Sizin üçün məzmun, yoxsa zamana uyğun texniki keyfiyyət daha vacibdir?
- Hər ikisi vacibdir, amma eyni dərəcədə deyil. Texnologiya hekayə danışmağı dəstəkləyir, lakin heç vaxt onu əvəz etmir. Son illərdə kinematoqrafiya, səs dizaynı və effektlərdə təsirli irəliləyişlər müşahidə etdik, lakin diqqət çəkən filmlər güclü yaradıcı konsepsiyalar üzərində qurulanlardır. Bu gün izləyicilər məzmundan beziblər: rezonans doğuran şey orijinallıq, emosiya və özünəməxsusluqdur. Texniki keyfiyyət təsir gücünü artırır, lakin ilham filmi yaddaqalan edir.
- Artıq iki ildir ki, festivalda "Turizm Mətbuatı Mükafatı"nı təqdim edirsiniz. Bu mükafatı təsis etməkdə məqsəd medianın rolunu vurğulamaqdır?
- "Turizm Mətbuatı Mükafatı" jurnalistikanın turizm təbliğatındakı dürüst və əhatəli rolunu vurğulamaq üçün yaradılıb. Media mütəxəssisləri kontekst, etibarlılıq və əhatə dairəsi təmin edirlər. Onlar ictimai qavrayışa reklamın edə bilmədiyi şəkildə təsir göstərirlər. Mükafat turizm videosundakı mükəmməl hekayələri qiymətləndirir və turizm brendləri və təşkilatları ilə media icması arasında daha sıx dialoqu təşviq edir.
- Bu il festivalda "GreenWorking Mükafat"larını təqdim etdiniz…
- "GreenWorking Mükafat"ları məsuliyyətli turizm təcrübələrini çatdırmaqla yanaşı, həm də onları öz istehsal proseslərində tətbiq edən audiovizual istehsalları qiymətləndirmək üçün yaradılıb. Bu, karbon izini azaltmaq, tullantıları minimuma endirmək, enerji istifadəsini optimallaşdırmaq və bütün iş axını boyunca ekoloji cəhətdən şüurlu metodların tətbiqi deməkdir. Biz turizm brendlərini və təşkilatlarını yalnız ekranda göstərdikləri reklamlarda deyil, həm də pərdəarxası işlərində şəffaflıq, öhdəlik və uzunmüddətli vizyon nümayiş etdirməyə təşviq etmək istəyirik.
- Münsiflər heyətinin üzvü olaraq filmləri, videoları və hekayələri diqqətlə izlədim. Təqdim olunan yerlər niyə yalnız gözəlliyi tərənnüm edir? Sizcə, tənqidi baxış turizmin inkişafına dəstək olmurmu?
- Ənənəvi olaraq, turizm filmləri bir yerin gözəlliyini vurğulayır, çünki onlar tanıtım funksiyasına xidmət edir. Lakin son illərdə biz orijinallığa doğru açıq bir dəyişiklik gördük. Tamaşaçılar dürüstlüyə dəyər verir və bəzi məkanlar indi "mükəmməl açıqca"dan kənara çıxan hekayələri qəbul edirlər. Bunun əla nümunələrini "Linzə səfər edin" və "Osloya səfər edin" filmlərində izlədik. Onlar ünsiyyətlərində daha qeyri-ənənəvi və özünüdərk yanaşmalarını araşdırdılar. Onlar göstərir ki, bir məkan mürəkkəbliyini, ziddiyyətlərini və ya sadəcə gündəlik reallığını qəbul edərək də cəlbedici ola bilər.
- Siz Bakıda keçirilən festivalda da iştirak etmisiniz. Həmçinin ötən il və bu il müsabiqəyə Azərbaycan turizmi haqqında film təqdim olunub. Hazırda əməkdaşlıq hansı səviyyədədir?
- Azərbaycan CIFFT həlqəsində güclü və mənalı yerini qoruyub saxlayıb. İllər ərzində bir neçə Azərbaycan turizm filmi beynəlxalq səviyyədə yarışaraq sanballı hekayə danışma və ölkənin mədəni zənginliyini və mənzərələrini nümayiş etdirmək üçün aydın bir öhdəlik nümayiş etdirib. Diqqətəlayiq nümunələr arasında 2024-cü ildə Dünyanın Ən Yaxşı Turizm Filmlərindən biri kimi mükafatlandırılan "AZAL Təhlükəsizlik Videosu" və 2025-ci il dövriyyəsində iştirak edən Azərbaycan Turizm Bürosunun "Take Another Look" filmi var. Bakı bir vaxtlar CIFFT şəbəkəsinin bir hissəsi olan və Azərbaycan yaradıcıları ilə qlobal turizm filmləri icması arasında əlaqələrin möhkəmləndirilməsinə kömək edən festivala ev sahibliyi də edib. Biz Bakı festivalı üçün darıxırıq və ölkənin yaradıcılıq sektorunda böyük potensial görürük. Gələcəkdə Azərbaycan turizm filmləri üçün əməkdaşlığı genişləndirməyi səbirsizliklə gözləyirik.
- Hər il təqdim olunan filmlər arasında hansı dəyişiklikləri müşahidə edirsiniz? Hansı trendlər ortaya çıxır, üslublar necə inkişaf edir?
- Emosional hekayə danışmada, təkmilləşdirilmiş kinematoqrafik texnikalarda və davamlılıq mesajların inteqrasiyasında açıq bir artım görürük. Müsabiqəyə təqdim olunan məhsullarda getdikcə daha çox real insanlara, orijinal təcrübələrə istinad müşahidə edirik. Vizual olaraq, təbii işığa, immersiv səs dizaynına və dinamik hava perspektivlərinə üstünlük verilir. Trend "bir yer göstərməkdən" "bir hiss paylaşmağa" doğru dəyişir və bu təkamül turizm kommunikasiyasının gələcəyi üçün çox ümidvericidir.
- CIFFT-in təşkilat olaraq müsabiqəyə film təqdim edəcək yaradıcı insanlara tövsiyəsi nədir?
- CIFFT şəbəkəsi orijinallığı, ardıcıllığı və mədəniyyətlər arasında izləyicilərlə əlaqə qurma qabiliyyətini mükafatlandırır. Bu gün demək olar ki, hər bir məkan, məhsul və ya xidmət video vasitəsilə ünsiyyət qurmağa təşviq olunur. Bu, yeni səslərin sənayeyə daxil olması və karyera qurması üçün geniş fürsət yaradır. Məsləhətim bu olardı ki, auditoriyanızı və işlədiyiniz məkanı və ya brendi həqiqətən anlamaq üçün vaxt ayırmaq lazımdır. Hər yerin özünəməxsus hekayəsi var və sizin işiniz onu tapmaq və orijinal şəkildə danışmaqdır. Sosial media mənzərəsi daim inkişaf edir və hekayənizi müxtəlif platformalarda formalaşdıra və paylaşa bilmək əsl üstünlükdür. Turizm əməkdaşlıq sahəsidir və məkanlar, agentliklər, mükafatlar və digər rejissorlarla əlaqə qurmaq bir çox qapı aça bilər. Ən əsası, maraqlı və ehtiraslı olun. Ən yaxşı iş həqiqi həvəsdən, öyrənməyə və böyüməyə davam etmək öhdəliyindən irəli gəlir. Təcrübəyə tam şəkildə qoşulmaq önəmlidir. Festivallarda iştirak edin, digər mütəxəssislərlə tanış olun, münsiflər heyətinin üzvləri ilə danışın və fərqli perspektivlərdən öyrənin. Bizə qoşulmaq istəyənlər üçün CIFFT Həlqəsi 2026-cı il üçün müraciətlərə artıq açıqdır.
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:93
Bu xəbər 20 Dekabr 2025 22:42 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















