Azərbaycanın metro sistemi ilə dünya metrolarının fərqləri ARAŞDIRMA FOTO
Icma.az bildirir, Avtosfer portalına istinadən.
Bakı Metropoliteni 1967-ci ildən fəaliyyət göstərir və postsovet ölkələri arasında ən qədim metro sistemlərindən biridir. Hazırda 3 xətt və 27 stansiya ilə fəaliyyət göstərən Bakı metrosu həm şəhərin nəqliyyat yükünü daşımaqda, həm də estetik baxımdan diqqət çəkməkdədir.
Avtosfer.az xəbər verir ki, dünya miqyasında metro sistemləri ilə müqayisə edildikdə bəzi fərqlər aydın şəkildə üzə çıxır.

Dünyanın ən böyük metro sistemlərindən biri olan Şanxay metrosu təxminən 800 kilometrdən çox xətt uzunluğuna və 400-dən çox stansiyaya sahibdir. Bakı metrosu isə cəmi 40 kilometrlik şəbəkəsi ilə bu sistemlə müqayisədə olduqca kiçik sayılır. Bu, bir tərəfdən şəhərin əhalisinin miqyası ilə əlaqədardır, lakin digər tərəfdən inkişaf imkanları və investisiya gücü ilə də bağlıdır.
Moskva, Nyu-York və London metroları isə həm uzunluq, həm də illik sərnişin sayı baxımından Bakı metrosunu qat-qat geridə qoyur. Məsələn, Moskva metrosunda illik sərnişin sayı 2,4 milyard nəfərə çatır. Bakı metrosunda bu rəqəm təxminən 250 milyon civarındadır.
Bakı metrosunun ən diqqətçəkən cəhətlərindən biri onun stansiyalarının estetik görünüşüdür. Sovet dövründə tikilmiş stansiyalar memarlıq baxımından Moskva metrosuna bənzəyir. Mozaikalar, mərmər sütunlar, qızılı dekorativ elementlər və geniş platformalar.

Moskva metrosu da memarlıq baxımından dünyanın ən gözəl metro sistemlərindən hesab olunur. Digər tərəfdən, Şanxay, Seul və Tokio kimi Asiya şəhərlərində dizayn daha çox funksionallığa, sadəlik və texnologiyanın ön planda olmasına əsaslanır.
Texnoloji baxımdan Bakı metrosu bir çox dünya metrolarından geri qalır. Məsələn, Seul və Tokio metrosunda sərnişinlər üçün interaktiv panellər, sürətli “Wi-Fi”, avtomatlaşdırılmış qatarlar və real vaxtda məlumat təqdim edən sistemlər mövcuddur. Bakı metrosu isə son illərdə bəzi yeniliklər etsə də (məsələn, kartlı ödəniş sistemi və yeni tip qatarlar), ümumi texnoloji səviyyə hələ də modern dünya standartlarından geri qalır.
Bakı metrosu təmizlik baxımından müsbət nümunədir. Bir çox sərnişinlər stansiyaların səliqəli və nizamlı olduğunu qeyd edirlər. Eyni hal Moskva metrosunda da müşahidə olunur. Lakin təhlükəsizlik sistemləri, xüsusilə kameralar, fövqəladə hallar zamanı evakuasiya mexanizmləri və təlimatlar bəzi dünya metrolarına nisbətən zəif inkişaf etmişdir.
.jpg)
Bakı metrosunda bilet qiymətləri nisbətən ucuzdur və vahid tarif sistemi tətbiq olunur. London və Nyu-York kimi şəhərlərdə isə metro tarifləri məsafəyə və zonalara görə dəyişir, bu da sistemin istifadəsini daha çevik, lakin eyni zamanda daha çətin edir.
Bakının metro sistemi regional səviyyədə funksional və estetik baxımdan uğurlu hesab oluna bilər. Lakin dünya metropoliten sistemləri ilə müqayisədə ölçü, texnologiya və sərnişin sayı baxımından hələ də inkişaf mərhələsindədir. Gələcəkdə daha çox investisiya və texnoloji yeniliklərlə Bakı metrosunun beynəlxalq standartlara yaxınlaşması mümkündür.
Eltac Zülfüqaroğlu


