“Azercell”in tarif siyasətindəki dəyişikliklər nədən ibarətdir? MÜTƏXƏSSİSLƏRDƏN AÇIQLAMA FOTO
Icma.az, Avtosfer portalına istinadən məlumatı açıqlayır.
“Azercell”in "aylıq" internet paketlərində 28 günlük sistem istifadəçilər tərəfindən narazılıqla qarşılanır.
Avtosfer.az xəbər verir ki, bu mövzuya Azərbaycan İnternet Forumunun rəhbəri Osman Gündüz də münasibət bildirib. O, öz sosial media hesabında bu tətbiqi tənqid edib və məsələ ilə bağlı ətraflı fikir bildirib.
Osman Gündüzün paylaşımını təqdim edirik:
“Azercell”dən “innovasiya”: "AYLIQ" adı ilə 28 GÜNLÜK internet təklif edir
“Azercell” mobil internet tariflərini də dəyişəcəyini elan edib. Təkliflərinə baxıram və qonşu ölkələrlə müqayisə edirəm, yetərincə bahadır və bu, başqa bir müzakirə mövzusudur.
Maraqlı məqam odur ki, bu dövlət şirkətinin təqdim etdiyi internet paketləri “aylıq” adı ilə satılır, amma əslində bu paketlər 30 gün yox, cəmi 28 gün keçərlidir.
Bu, “Azercell” tərəfindən təklif edilən yeni “innovasiyadır”. Əvvəllər belə hal müşahidə etməmişik.
Nə deməkdir bu?
Adi hesablama göstərir ki, bu qayda ilə müştəri ildə 12 dəfə yox, 13 dəfə ödəniş etməyə məcbur edilir. Yəni ildə 12 yox, 13 “aylıq” internet paketi alınmış olur.
Bu isə az da olsa hər istifadəçidən əlavə qazanc əldə etmək deməkdir. Kiçik görünən bu rəqəm milyonlarla istifadəçidən toplananda şirkət üçün milyonlarla əlavə gəlir deməkdir.
“Azercell” bu təcrübəni turistlər üçün nəzərdə tutulan Avropa ölkələrindəki 28 günlük SIM kart təcrübəsi ilə eyniləşdirə bilməz. Çünki orada bu sistem yalnız qısa müddətli istifadə, yəni turistlər üçün nəzərdə tutulur. Bizdə isə bu “28 gün” yerli əhali üçün “aylıq” adı altında tətbiq olunur.
“Azercell”də kimsə deyə bilər ki, biz xırda işlərə baş qoşuruq. Anlayıram.
Amma, bu 30/28 yanaşması etik deyil axı. Bu, istehlakçının etibarından sui-istifadə etməkdir.
Bu, rəqəmsal bərabərliyə zidd bir addımdır. “Azercell” dövlətə məxsus şirkətdir və bu cür praktikalar ictimai məsuliyyət və sosial ədalət prinsiplərinə ziddir. Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Agentliyi, aidiyyəti qurumlar bu məsələni araşdırmalı, "aylıq" anlayışının ədalətli və şəffaf istifadəsini təmin etməlidirlər. Ümumiyyətlə, proseslər o qədər sürətlə inkişaf edir ki, hər şeyi izləməyə də zaman çatmır. “Azercell”in “1 manat – 1 gün” absurd açıqlamasından sonra bir daha bu qurumun son zamanlardakı tarif siyasətinə göz gəzdirdim. Sadəcə təəssüflənməmək mümkün deyil.
Bütün istiqamət var qüvvə ilə müştəridən əlavə pul qopartmağa yönəlib. Amma qarşılığında yeni xidmətlər, yeni innovasiyalar yoxdur. 5G-dən xəbər yoxdur.
Amma qonşu ölkələrin mobil operatorlarına baxsaq görərik ki, bütün qüvvələrini innovasiyalara, 5G/6G-yə, süni intellektə investisiya yatırmağa, yeni xidmətlərdən gəlir əldə etməyə yönəldiblər.
Zamanında Azərbaycanın ən innovativ qurumunun belə halı ürəkaçan deyil.
“Azercell”i özəlləşdirməyə çıxarmağın məqamı çoxdan yetişib!”
Mövzu ilə əlaqədar texnobloger Fərid Pərdəşünas da özünün “Facebook” hesabında şərh verib. O bildirib ki, məsələni şirkətin özü ilə dəqiqləşdirib və bəzi detallara aydınlıq gətirilib:
“Xətti aktiv saxlamaq üçün gündə 1 manat, ayda 30 manat balansa ehtiyac yoxdur. Tarif planının aylıq haqqını ödəmək kifayətdir;
“Azercell-im” və “Bölgə” planlarında olan abunəçilər və ya bu planlara keçid edənlər ayda 2 manat ödəməklə xidmətə davam edə biləcəklər. Belə olduqda xətt 30 gün açıq qalacaq və tarif hər ay 2 manata yenilənəcək;

Əgər istifadəçi bu 2 manatı yükləməzsə, xətt bir tərəfli rejimdə 90 gün aktiv qalacaq.
Fərid Pərdəşünas vətəndaşlara müraciət edərək bildirib ki, təklif edilən planlar və tarif paketləri əvvəlcədən yoxlanılmalı və ödənişlər ona uyğun həyata keçirilməlidir.
Eltac Zülfüqaroğlu


