Bakıda küçə yol şəbəkəsində müəyyən çatışmayan məqamlar var, piyada infrastrukturu da bərbad haldadır
Bizimyol portalından verilən məlumata əsasən, Icma.az bildirir.
Bu barədə Bizimyol.info xəbər portalına danışan nəqliyyat məsələləri üzrə ekspert Rauf Ağamirzəyev bildirib ki, bu mövzu zaman-zaman ortaya çıxır. Ekspert qeyd edib ki, baş planda ilkin olaraq bu yarım dairəvi yolların tikintisi nəzərdə tutulub: “Orada üç dairə var. Biri Pirşağı-Xırdalan M24. Bu, ən üstdədir. Ondan altda Biləcəri-Binəqədi-Ramanıdır. Ondan da altda Biləcəri-Baksol yolu-Dərnəgüldür. Bu yolların tikilməsi ilə ümumi şəhərə daxil olmadan sürətli hərəkət etmək mümkün olacaq”.
Rauf Ağamirzəyev
Rauf Ağamirzəyev bildirib ki, şəhərin üzü şimal-qərb istiqamətində inkişafı nəzərdə tutulub.
“Bakıda hərəkətə baxsaq, əsas hərəkətlilik Bayıldan Zığa hərəkətdən daha çox, Bayıldan üzü Yusif Səfərova və uzağı Nargilə-Əhmədli istiqamətindədir. Burada həmin o yarım dairəvi yolların tamamlanması, şəhərin giriş nöqtələrində “Park and ride”, yəni “avtomobilini park et, səfərinə ictimai nəqliyyatla davam et” variantının təşkil edilməsi ictimai nəqliyyatın inkişafına Dövlət Proqramında nəzərdə tutulub. Onu daha da sürətli etmək və gələcək perspektivləri nəzərə alaraq investisiyanı artırmağa gərək var. Çünki hərəkətlilik artır və bunun da məsafəyə uyğun həllərini daha da təkmilləşdirməyə ehtiyac var. Qısa məsafədir. Şəhərdə piyada infrastrukturu bərbad haldadır. Dövlət proqramı var. 25-30-cu illər ərzində bütün piyada səkiləri abadlaşmalıdır. Bu, vacib elementdir. Çünki biz bütün növlərdən düşəndən sonra piyadayıq. Ondan sonra mikromobillikdir.
Keçən ildən zolaqlar yaradılır, qısa məsafə “lastmile” deyirlər. Sonuncu məsafəni mikromobillik ilə hərəkət etmək üçündür. Ayrılmış avtobus zolağı şəbəkəsi yaranıb və onun genişləndirilməsi də hədəf qoyulub və işləkliyi də biz gördük ki, avtobusla daha tez çatmaq olur.
Digər növlərdən biri metrodur, bununla bağlı Dövlət Proqramı təsdiq olunub, aktiv işlərə başlanılıb. Şəhərətrafı dəmir yoluyla da bağlı planlar var və ilkin olaraq işlər də görülür. Tramvayın qaytarılması nəzərdə tutulub. Bu layihələrlə biz hərəkətliliyə təsir edə bilərik. Şəhərin mərkəzi hissəsində müəyyən küçələr zamanında sənaye zonası olub. İndi onun regenerasiya olunması nəzərdə tutulub. Bu da gələcəkdə əlavə küçə yol şəbəkəsinə yeni imkanlar qazandıracaq”-deyə Rauf Ağamirzəyev qeyd edib.
Ekspert əlavə edib ki, başqa bir layihə var: “Neft emalı zavodunun köçürülməsi zaman-zaman müzakirə olunub, indi təkrar gündəmə gəlib. Bu da şəhərdəki hərəkətliyə təsir edəcək. Əsas sual odur ki, biz nə ilə hərəkət edirik və niyə hərəkət edirik? Əgər bu növləri inkişaf etdirmədən yalnız avtomobil yollarına və avtomobillər üçün şərait yaradacağıqsa, vəziyyət hər gələn gün daha da pisləşəcək. Amma fərqli hərəkət üçün şərait yaradanda insanlar yalnız zəruri hallarda fərdi nəqliyyatdan istifadə edəcəklər. Fərdi nəqliyyat üçün bütün dünyada çəkindirən vasitələrə gedirlər. Şəhərin giriş nöqtələrində parkinqlər təşkil olunur. Müəyyən yaşayış məntəqələrində müxtəlif səviyyəli parkinqlərin təşkili yönündə layihələr fikirləşmək lazımdır. Çünki bizim üçün ən dəyərli olan şəhərdə resurs torpaqdır. Bunu səmərəli istifadə edəndə həyat keyfiyyətimizə də təsir edir. Yəni nə oturmağa yer olur, nə hərəkət etməyə yeri olur və hər yeri bu avtomobillər zəbt edirsə, bu ümumi şəhərin, elə bil qan damarlarında tromba bənzəyirdi. Qan necə hərəkət etməyəndə insanın müəyyən bir hissəsi iflic olma dərəcəsinə gəlib çıxırsa, burada da həmin prosesdir. O trombları biz təmizləməliyik və fərqli hərəkət üçün imkanlar yaratmalıyıq. Vətəndaş özü qərar verə bilməlidir ki, neçə metr piyada gedəcək. Mikromobilliklə, avtobus, metro, qatarla və s.”
Raud Ağamirzəyev bildirib ki, biz transformasiyadan danışırıq, yəni "avtobus zolağı yaradılıb, sürət olunub", amma nəqliyyat əlçatanlığı baxımından dayanacaqların sayının artırılmasına ehtiyac var ki, daha əlçatan məsafədə olsunlar.
İradə Cəlil, Bizimyol.info


