Bakıda taksi duracaqlarının sayı niyə azdır? EKSPERT DANIŞDI
Icma.az, Sia Az portalına istinadən məlumat yayır.
"Müasir dövrdə texnologiyanın sürətli inkişafı nəqliyyat xidmətlərinə də mühüm təsir göstərmişdir. Xüsusilə, taksi xidmətləri rəqəmsal platformalar vasitəsilə istifadəçilərə daha rahat və effektiv şəkildə təqdim olunmağa başlanmışdır. Artıq fərdlər fiziki olaraq müəyyən bir yerə getmədən, istər küçə başında dayandığı yerdə, istərsə də yaşadığı mənzildə əyləşərək mobil tətbiqlər və ya digər elektron vasitələrlə taksi sifariş edə bilirlər. Sifariş edilmiş nəqliyyat vasitəsi birbaşa istifadəçinin müəyyən etdiyi koordinata – yaşayış yerinə və ya istənilən digər lokasiyaya çatdırılır". Bu sözləri SİA-ya açıqlamasında nəqliyyat eksperti İlqar Hüseynli deyib.

İlqar Hüseynli sözlərinə belə davam edib: "Statistik məlumatlara əsasən, hazırda əhalinin təqribən 90 faizi internet bağlantısına malikdir. Xüsusilə şəhər və yarımşəhər tipli yaşayış məntəqələrində internetə çıxış imkanlarının artması və smart cihazlardan istifadənin geniş vüsət alması bu xidmətlərin əlçatanlığını daha da artırmışdır. Bu amil taksi xidmətlərinin istifadəsində rəqəmsal texnologiyaların rolunun artdığını və bu sahədə ənənəvi üsulların getdikcə aktuallığını itirdiyini göstərir.
Son illərdə mobil texnologiyaların sürətlə inkişafı və internetə çıxış imkanlarının genişlənməsi nəqliyyat sahəsində, xüsusilə də taksi xidmətlərinin təşkili formasında mühüm dəyişikliklərə səbəb olmuşdur. İndi istənilən şəhər və ya yarımşəhər tipli yaşayış məntəqələrində yaşayan və internetə çıxışı olan fərdlər, istədikləri məkanlardan — küçədən, evdən və ya digər istənilən koordinatdan — Uber, Bolt, Yandex Taxi və digər rəqəmsal platformalar vasitəsilə yaxınlıqda yerləşən taksiləri sifariş edə bilirlər.
Bu şəraitdə ənənəvi taksi dayanacaqları (dayaq məntəqələri) sistemi artıq öz funksional aktuallığını tədricən itirməkdədir. Belə ki, bu sistem həm infrastruktur baxımından əlavə yük yaradır, həm də mövcud yol hərəkəti şəraitində səmərəsiz sahə istifadəsinə səbəb olur. Taksi dayanacaqları əsasən magistral yolların sağ və sol hissələrində fiziki sahə tələb edir və bu sahələr yaşıllıq zolaqları, piyadalar üçün ayrılmış zonalar və ya digər ictimai məqsədlər üçün nəzərdə tutulmuş ola bilər. Nəticədə, prospektlərin və yol şəbəkələrinin ötürücülük qabiliyyəti azalır.
Bu baxımdan, taksi dayanacaqlarının sayının tədricən azaldılması və ya müəyyən sahələr istisna olmaqla tamamilə ləğv edilməsi müasir urbanizasiya və ağıllı şəhər konsepsiyasına uyğun bir addım hesab edilə bilər. İstisna hallara nümunə olaraq iri ictimai və mədəniyyət mərkəzlərinin qarşısında yerləşən məhdud sayda taksi dayanacaqları göstərilə bilər. Bu zonalarda daha çox funksionallığa malik — yəni sərnişinlərin düşməsi və minməsi üçün əlverişli şəraitin yaradıldığı müvəqqəti dayanma yerləri kimi düşünülən sahələrə ehtiyac vardır.
Hazırkı mərhələdə məqsəd, daimi stasionar taksi dayanacaqlarından daha çox, taksi vasitələrinin sifariş əsasında müştərini rahat şəkildə götürə və endirə biləcəyi çevik və uyğunlaşdırılmış məkanların yaradılması olmalıdır. Bu isə həm taksi xidmətlərinin optimallaşdırılması, həm də şəhər yol şəbəkələrinin səmərəli istifadəsi baxımından önəmli addımdır".
Ayşən Vəli


