Icma.az
close
up
RU
Bir vaxtlar Avropanın lideri olan Almaniya niyə böhran içindədir?

Bir vaxtlar Avropanın lideri olan Almaniya niyə böhran içindədir?

Almaniyanın kövrək koalisiya hökumətinin dağılmasından sonra almanlar növbədənkənar seçkilərə hazırlaşarkən, seçiciləri düşündürən ən mühüm məsələlərdən biri də enerji qiymətlərinin pik həddə olduğu bir vaxtda yeni qurulacaq hökumətin iqtisadiyyatı necə canlandıracağı və işçiləri ixtisar edən şirkətlərin dirçəlməsidir.

Bizimyol.info xəbər verir ki, “New York Times” qəzetində yer alan xəbərə görə, Avropanın ən böyük iqtisadiyyatına sahib Almaniyada son iki ildə nəzərəçarpacaq bir artım olmayıb.

Ölkədə iyuldan sentyabr ayına qədər iqtisadiyyat cəmi 0,1 faiz artıb. Mütəxəssislər il boyu iqtisadiyyatda daralma olacağını proqnozlaşdırsalar da, yeni hökumət ciddi dəyişikliklər etmədikcə 2025-ci ildə artımın olmayacağını qiymətləndiriblər.

Almaniya sənayesində istehsal 2018-ci ildən bəri 12 faizdən çox azalıb. Hökumətin büdcəni məhdudlaşdırmaq məqsədi ilə elektriklə işləyən avtomobillər üçün maliyyə yardımını birdən-birə kəsməsi sənayedə istehsalın azalmasında səbəblərdən biri olub.

Alman sənayesindəki istehsalçılar Berlindən dəqiq bir mesaj ala bilməsələr də, ABŞ-ın avtomobil istehsalçısı "Ford" 4 mindən çox adamı işdən çıxaracağını açıqlaıb. Alman avtomobil istehsalçısı "Volkswagen" 10 zavodundan 3-nü bağlamaq məburiyyətində qaldığını bildirib. Ölkənin ən böyük avtomobil tədarükçüsü olan "Bosch", 2027-ci ildən etibarən 5500 nəfəri işdən çıxarmağı planlaşdırdığını açıqlayıb.

Enerji qiymətlərinin artması, bürokratiyadakı xaos, dövlət infrastrukturunun köhnəlməsi və dünyada müharibələr Almaniyanın ixrac sektoruna ziyan vurub. Almaniya kansleri Olaf Şolsun rəhbərlik etdiyi koalisiya hökumətini yaradan partiyalar arasında siyasi qarşıdurmalar siyasi iflicə çevrildiyi halda, iqtisadiyyatda vəziyyət daha da pisləşib.

2022-ci ildə Ukraynaya müharibə elan etdikdən sonra Rusiyadan təbii qaz ala bilməyən Şolz hökuməti sürətlə mayeləşdirilmiş təbii qaz idxalına üz tutub. Evləri isti saxlayan və ehtiyatları dolu saxlayan bu vəziyyət, fakturaları da əvvəlki ilə müqisədə 40 faiz artırıb.

Vaxtilə Avropanın lideri olan Almaniya avtomobil istehsalında Çinlə rəqabət apara bilməyib. Avtomobil istehsalı ilə yanaşı, maşınqayırmadan polad kimi sənaye sektorunda da Çinin artan rəqabəti ilə üzləşib.

Yüksək enerji qiymətləri, internet üzərindən xidmət göstərməkdə geridə qalma və şirkətlərin xərcləri azaltmaq ehtiyacı Çin sənayesinin Almaniya sənayesini ötməsində təsir edib.

Ötən il ABŞ Atlantik okeanı boyunca 157,9 milyard avro dəyərində mal göndərərək, Almaniyanın ən mühüm ticarət tərəfdaşı kimi Çini əvəz edib. Bildirilib ki, prezident seçkilərində qalib gələn Donald Tramp Çindən gələn mallara ən azı 60 faiz vergi də daxil olmaqla yeni gömrük tarifləri tətbiq etdikdə bu, dəyişə bilər.

ABŞ prezidentliyinin ilk dövründə Tramp dəfələrlə Almaniyanı “külli miqdarda ticarət kəsiri” ilə hədəfləyib. 2023-cü ildə 63,3 milyard avroya çatan ticarət kəsiri, Trampın bunu yenidən problemə çevirə biləcəyi ilə bağlı narahatlıqları artırıb.

İqtisadçılar Trampın iqtisadi siyasətinin Almaniyaya fayda verməsini gözləmədiklərini, dünyaca məşhur Alman avtomobil istehsalçıları ilə qabaqcıl dərman və kimya şirkətlərini də qıcıqlandıran bir ticarət müharibəsindən zərər çəkə biləcəyini ifadə etdilər.

Qadir, Bizimyol.info

seeBaxış sayı:47
embedMənbə:https://www.bizimyol.info
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri