Icma.az
close
up
RU
Brendlər bir birinə niyə sataşır? Yeni araşdırma

Brendlər bir birinə niyə sataşır? Yeni araşdırma

Icma.az xəbər verir, News24 saytına əsaslanaraq.

Brendlər arasında açıq rəqabət artıq yalnız satış uğrunda mübarizə deyil, həm də sosial media strategiyasının əsas alətlərindən birinə çevrilib. “Pepsi”nin “Coca-Cola”ya, “Apple”ın “Samsung”a eyham vurduğu paylaşmalar sadəcə zarafat yox, istehlakçı psixologiyasını hədəfləyən düşünülmüş marketinq gedişidir.

News24.az valyuta.az-a istinadla xəbər verir ki, yeni araşdırmalar sübut edir ki, rəqibə birbaşa istinad doğru kontekstdə tətbiq edildikdə brendin vizuallığını artırır, istifadəçi reaksiyasını gücləndirir və hətta alış davranışına təsir göstərir. Marketinq mütəxəssisləri bu təsiri “rəqabət istinadı effekti” adlandırırlar.

Journal of Marketing Research jurnalında dərc olunan araşdırma bu mövzuya elmi əsaslar gətirib. Tədqiqat Almaniyanın Hannover Tətbiqi Elmlər və İncəsənət Universitetindən professor Yoannes Berendt, Alman İdman Universitetindən Sebastyan Uriç, Fransadakı INSEAD Biznes Məktəbindən Abişek Borah və NYU Stern Universitetindən Qeivin Kildaff tərəfindən aparılıb.

Araşdırma çərçivəsində 1,5 milyon real sosial media paylaşımı və müxtəlif brend kateqoriyalarında keçirilən eksperimentlər təhlil edilib. Nəticələr göstərib ki, rəqibə istinad edən brend mesajları digər paylaşımlarla müqayisədə daha çox istifadəçi reaksiyası doğurur və istehlakçıların alış qərarına bilavasitə təsir edir.

Professor Berendt bildirir ki, bu strategiyanın effektivliyi əsasən “rəqabət” ilə “əsl rəqiblik” arasındakı fərqə dayanır. Onun sözlərinə görə, əsl rəqiblər yalnız bazarda yarışmır, həm də ortaq tarixə və uzunmüddətli rəqabətə əsaslanan münasibətə malik olurlar. “McDonald’s” ilə “Burger King”, “Mercedes” ilə “BMW”, “Apple” ilə “Samsung”, eləcə də “Coca-Cola” ilə “Pepsi” arasında olduğu kimi.

“İstehlakçılar bu cür münasibətləri adi rəqabətdən fərqləndirir və maraqla izləyirlər,” – deyə Berendt vurğulayır. Tədqiqat nəticələrinə əsasən, bu tip açıq rəqabət mesajları daha emosional qəbul olunur və auditoriyanın brendə bağlılığını gücləndirə bilir.

Məsələn, bir neçə il əvvəl “Popeye’s” və “Chick-fil-A” arasında sosial mediada yaşanan “toyuq sendviçi müharibəsi” böyük rezonans doğurmuşdu. Lakin üçüncü tərəf olan “Wendy’s”in bu qarşıdurmaya müdaxiləsi uyğun hesab edilməmişdi – çünki onun bu cütlük ilə oxşar rəqabət tarixi yox idi.

Ekspertlər qeyd edirlər ki, “rəqabət istinadı effekti”ndən düzgün istifadə olunarsa, bu, brendin reputasiyasını gücləndirə və satışlara müsbət təsir göstərə bilər. Lakin uyğunsuz və süni görünən istinadlar tərsinə işləyə və auditoriyada inamsızlıq yarada bilər.

Beləliklə, markalar arasında sosial media üzərindən edilən sataşmalar təsadüfi deyil, diqqətlə planlaşdırılmış strategiyaların tərkib hissəsidir. Və bu strategiyalar, elmi əsaslara görə, düzgün qurulduğu halda, sadəcə viral olmaqdan daha çox, real kommersiya nəticələri verə bilər.

Daha ətraflı məlumat və yeniliklər üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:68
embedMənbə:https://news24.az
archiveBu xəbər 19 İyul 2025 13:25 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Rusiya Ukrayna danışıqları dalana dirənib

04 Dekabr 2025 14:36see413

Tulin Ələkbərova və tələbəsi saxlanıldı

05 Dekabr 2025 09:49see278

Rusiyada 21 yaşına çatmamış şəxslər tütün və spirtli içkilərin satışı ilə məşğul ola bilməyəcək

05 Dekabr 2025 01:45see227

ABŞ də 2025 ci ildə ən çox səhv tələffüz edilən sözlər hansıdır?

05 Dekabr 2025 01:11see205

Kosmosdakı 5 sm lik peykimiz nəyə yarayır?

05 Dekabr 2025 08:03see180

Uzun müddətdir gözlədiyiniz bir xəbəri ala bilərsiniz Qoroskop

06 Dekabr 2025 04:35see166

Gəncədə yeniyetmə və 22 yaşlı qadını bıçaqlayan şəxslər saxlanılıb

05 Dekabr 2025 09:28see161

Çempionlar Liqası: Araz Naxçıvan qapını bərk çırpa biləcək?

05 Dekabr 2025 09:34see161

Bakıda torpağın sotu 425 min oldu 41 faiz bahalaşma var VİDEO

05 Dekabr 2025 09:37see160

Bakıda Şaxta baba lar dalaşdı VİDEO

04 Dekabr 2025 17:37see146

“Əmək müqavilələrinin sayı 45 faiz artıb, əməkhaqqı fondu isə 3,2 dəfə yüksəlib” Nazir

05 Dekabr 2025 12:02see140

10 nəhəng qida şirkəti insan sağlamlığını belə məhv edir... Siyahıda “Coca cola , Nestle” kimi şirkətlər var

04 Dekabr 2025 11:53see140

Borclu sakinlərə görə bütün binanın istiliyi kəsilirsə... Ekspert

05 Dekabr 2025 08:31see140

Tanınmış şirkətin milyon yarımlıq dələduzluğu işində Hökm oxundu

04 Dekabr 2025 11:29see136

Ritual əşyalarının olduğu sirli bir məzar aşkar edilib...

05 Dekabr 2025 21:47see132

İraqdan Hizbullah və husilərlə bağlı şok qərar: Maliyyə hesabları donduruldu

04 Dekabr 2025 19:19see132

İsrail Avroviziyaya qatılacaq 4 ölkədən boykot qərarı

05 Dekabr 2025 01:11see131

Almaniya Bundesliqası: Turun ilk matçında qonaqlar sevindilər

06 Dekabr 2025 05:52see130

Dövlət Turizm Agentliyi ölkəyə turist axınının azalmasına münasibət bildirib

04 Dekabr 2025 11:02see129

Piastri Norrisə kömək etməyəcək

05 Dekabr 2025 00:16see128
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri