Brendləşdirmə qeyri neft ixracatının artmasına və bazarların genişlənməsinə təkan verir ŞƏRH EDİLDİ
Icma.az, Sia Az portalına istinadən məlumat verir.
“Brendləşdirmə ixracın artırılması və stimullaşdırılması baxımından çox vacibdir. Nəzərə alsaq ki, Azərbaycanda xüsusilə müqayisəli üstünlüyə malik olan məhsulların brendləşdirilməsi bu gün prioritet məsələlərdən biridir. Bununla bağlı dövlət və özəl sektor səviyyəsində ardıcıl işlər görülür”. Bu sözləri SİA-ya açıqlamasında millət vəkili, iqtisadçı Vüqar Bayramov deyib.
Onun sözlərinə görə, məqsəd ondan ibarətdir ki, Azərbaycan məhsullarının beynəlxalq səviyyədə tanınan brendə çevrilməsi təmin olunsun: “Çünki həmin məhsulların brend olaraq tanıdılması qeyri-neft ixracatının artması deməkdir. Azərbaycanın illik qeyri-neft ixracatı hazırda 3,4 milyard dollara yaxındır. Əsas məqsədlərdən biri ixracatın həcmini artırmaq, digər tərəfdən isə ixrac bazarlarını şaxələndirməkdən ibarətdir. Hazırda Azərbaycanın ixracının təxminən yarısı cəmi iki ölkənin payına düşür. Bu isə risklərin azalması və bazarların genişləndirilməsi baxımından yeni strategiyaların həyata keçirilməsini zəruri edir”.
Millət vəkili qeyd edib ki, brendləşdirmə prosesi həm də milli məhsulların rəqabət qabiliyyətini artırır və onları beynəlxalq bazarda daha tanınan və cəlbedici edir: “Bu istiqamətdə görülən işlər göstərir ki, yaxın gələcəkdə daha çox milli brendlərin formalaşdığını, onların həm daxili bazarda, həm də xarici bazarlarda uğurla təqdim olunduğunu müşahidə edəcəyik. Brend məhsulların artması Azərbaycanın qeyri-neft sektorunun inkişafına, ixrac potensialının güclənməsinə və iqtisadiyyatın şaxələnməsinə mühüm töhfə verəcək”.


