Bu ölkələrdə yaşı 70 dən yuxarı olan sürücülər avtomobil idarə etməkdən KƏNARLAŞDIRILIB
Icma.az bildirir, Olke.az saytına əsaslanaraq.
Rusiyada yaşlı sürücülər üçün yaş məhdudiyyətlərinin mümkün tətbiqi ilə bağlı müzakirələr ekspertlər və geniş ictimaiyyət arasında maraq cəlb edir.
Ölkə.az xəbər verir ki, hazırda qanunvericilikdə bu cür məhdudiyyətlərin heç bir əlaməti yoxdur, lakin gələcəkdə onların tətbiqi ehtimalı kifayət qədər yüksək olaraq qalır. Məsələ beynəlxalq təcrübə və yol təhlükəsizliyi ilə bağlı artan narahatlıqlar fonunda müzakirə olunur.
Artıq bir çox ölkələrdə yaşlı sürücülər üçün ciddi şərtlər var. Məsələn:
- Səudiyyə Ərəbistanında yaşı 70-dən yuxarı olan sürücülər sürücülük qabiliyyətini təsdiqləmək üçün illik tibbi müayinədən keçməlidirlər.
- Türkiyədə 65 yaşdan yuxarı sürücülər iki ildən bir, 75 yaşdan sonra isə hər il tibbi müayinədən keçməlidirlər.
- Filippində 60 yaşdan yuxarı sürücülərin görmə və eşitmə testləri də daxil olmaqla daha ciddi sağlamlıq tələbləri var.
- Birləşmiş Ərəb Əmirliklərində, bəzi regionlarda yaşı 70-dən yuxarı olan sürücülərin mütəmadi olaraq tibbi müayinədən keçməməsi halında onların lisenziyası ləğv oluna bilər.
Bu tədbirlər görmənin pisləşməsi və ya yavaş reaksiya müddətləri kimi yaşa bağlı dəyişikliklərlə bağlı riskləri azaltmağa yönəlib.
Rusiyada hazırda sürücülər üçün yaş məhdudiyyəti yoxdur, lakin sürücülərin sağlamlığına nəzarət gücləndirilib. Mövcud qanunvericiliyə əsasən, sürücülük vəsiqəsi almaq üçün icbari tibbi müayinə zamanı müəyyən edilmiş tibbi əks göstərişlər olduqda avtomobil idarə etmək qadağandır. Əgər sürücüdə sürücülük təhlükəsizliyinə təsir edə biləcək ciddi tibbi şərtlər aşkar edilərsə (məsələn, görmə qabiliyyətinin pozulması və ya ürək-damar problemləri), onun lisenziyası ləğv edilə bilər.
Statistikalar göstərir ki, yaşlı sürücülər gənc sürücülərə nisbətən daha az ağır qəza törədirlər. Onların həyat təcrübəsi və sürücülüyə diqqətli yanaşması çox vaxt yaşla əlaqədar yaranan fiziki məhdudiyyətləri kompensasiya edir. Bununla belə, diabet və ya zəif görmə kimi bəzi tibbi şərtlər qəza riskini artıra bilər. Belə hallarda sürücülər ikinci tibbi müayinədən keçməklə və avtomobili təhlükəsiz idarə etmək qabiliyyətini, o cümlədən xüsusi eynəkdən istifadə etməklə, vəsiqələrini geri ala bilərlər.
2023-cü ildə Sankt-Peterburqda bir qrup deputat 70 yaşdan yuxarı sürücülər üçün daha sərt tədbirlər təklif etdi, o cümlədən:
- Sürücülük vəsiqəsinin etibarlılıq müddətinin iki ilə qədər azaldılması.
- İki ildən bir məcburi tibbi müayinələr.
- Xüsusilə görmə və eşitmə ilə bağlı sağlamlıq tələblərinin sərtləşdirilməsi.
Bu təşəbbüslərin tərəfdarları hesab edirlər ki, onlar yaşla bağlı qəzaların sayını azaltmağa və yol təhlükəsizliyini yaxşılaşdırmağa kömək edəcək. Bununla belə, bir çoxları bunu həddən artıq sərt və ayrı-seçkilik kimi qiymətləndirdiyindən bu təşəbbüs geniş dəstək almayıb.
Beləliklə, yaşlı sürücülər üçün yaş məhdudiyyətinin tətbiqi məsələsi aktual və mübahisəli olaraq qalır. Bir tərəfdən, yol təhlükəsizliyi prioritet olmalıdır. Dövlət Yol Hərəkəti Təhlükəsizliyi Müfəttişliyinin məlumatına görə, yaşlı sürücülərin iştirakı ilə baş verən qəzaların təxminən 10%-i fiziki məhdudiyyətlər səbəbindən baş verir. Görmə qabiliyyətinin zəifləməsi və daha yavaş reaksiya müddəti əslində qəza riskini artıra bilər.(moderator.az)

