Buraxılış imtahanları qapıda: Şagirdləri ağır stressdən necə qoruyaq? Günay Əkbərovanın rəyi
Aznews.az-dan alınan məlumatlara görə, Icma.az xəbər verir Buraxılış imtahanları qapıda: Şagirdləri ağır stressdən necə qoruyaq? Günay Əkbərovanın rəyi.
“Buraxılış imtahanları yaxınlaşdıqca, həm şagirdlər, həm də valideynlər üçün həyəcanın artdığını görürük. Bu dövr uşaqlar üçün təkcə biliklərini yoxlamaq deyil, həm də psixoloji cəhətdən sınanmaq mərhələsidir. Məktəblərdə ümumən psixoloji dəstək mövcud olsa da, bütün məktəblərdə bu sahədə sistemli yanaşmanın geniş şəkildə tətbiq olunmadığını etiraf etmək lazımdır”.
Bu fikirləri AzNews.az-a açıqlamasında Elm və Təhsil Nazirliyi yanında İctimai Şuranın katibi Günay Əkbərova deyib.
O qeyd edib ki, biz, müəllimlər və valideynlər olaraq, uşaqlarımıza yalnız dərs və imtahanlar baxımından deyil, eyni zamanda onların ümumi rifahı və psixoloji sağlamlığı üçün də dəstək olmalıyıq.
“Dünya təcrübəsinə nəzər salsaq, müxtəlif ölkələr imtahan stressinin azaldılması üçün müxtəlif yollar tapıblar. Məsələn, Finlandiyada imtahanların sayı azaldılaraq şagirdlərin rifahı və psixoloji sağlamlığı ön planda tutulur. İngiltərədə məktəblərdə psixoloji məsləhətçilər aktiv şəkildə fəaliyyət göstərir və şagirdlərə streslə mübarizə yollarını öyrədirlər. Yaponiya isə ailələri də bu prosesə cəlb edərək, uşaqların psixoloji yükünü yüngülləşdirməyə çalışır. Bu təcrübələr bizə göstərir ki, uşaqlarımızın uğuru üçün həm məktəb, həm də ev mühiti, onların emosional dəstəyini təmin etməlidir. Son illərdə, xüsusilə xarici dil fənlərində yeni qiymətləndirmə modellərinin tətbiqi ilə imtahan nəticələrində dəyişikliklər müşahidə olunur. Pandemiya dövründən sonra bəzi şagirdlər bilik boşluqları yaşasa da, fərdi hazırlıq, ev tapşırıqları və əlavə dərs dəstəyi ilə bu boşluqları qismən doldurmaq mümkün oldu. İmtahan nəticələri tamamilə mükəmməlliyi əks etdirməsə də, prosesin inkişafı və şagirdlərin öz üzərində çalışmaları böyük əhəmiyyət kəsb edir. Valideynlər olaraq, uşaqlarımızın yanında olmaq, onlara dəstək vermək ən vacib məsələdir”.
G. Əkbərova bildirib ki, uşaqlarımıza imtahanların yalnız bir mərhələ olduğunu, nəticələrin onların bütün həyatını müəyyən etmədiyini izah etmək lazımdır:
“Biz müəllimlər də onların yol yoldaşı, onlara həm dərsdə, həm də həyatda uğur qazanmaq üçün lazımi motivasiyanı verməyə çalışırıq. Planlı hazırlıq, vaxtı düzgün bölmək, qısa fasilələr vermək, dərin nəfəs alma, meditasiya və fiziki aktivlik kimi rahatlama texnikalarını tətbiq etmək stressi azaltmaqda çox faydalıdır. Bundan başqa, sağlam yuxu rejimi və balanslı qidalanma onların beyin fəaliyyətini dəstəkləyir və imtahana daha yaxşı hazırlaşmalarına kömək edir. Unutmayaq ki, imtahanlar uşağımızın dəyərini müəyyən etmir; onlar sadəcə bir mərhələdir. Əsas odur ki, uşaqlarımıza sevgi, anlayış və inam bəsləyək, onlara hər zaman dəstək olaq. Həm məktəb, həm də ev mühiti onların potensialını inkişaf etdirmək üçün böyük gücdür. Gəlin, birlikdə, səmimi və ürəyi yanan bir dəstək göstərərək, şagirdlərimizin bu mərhələdən uğurla keçməsinə kömək edək”.
Rəfiqə NAMAZƏLİYEVA
AzNews.az

