Çindən Azərbaycana “dəmir yolu dəniz dəmir yolu” körpüsü
Icma.az, Xalq qazeti portalına istinadən məlumat verir.
Çinlə Bakı arasında yeni “dəmir yolu – dəniz – dəmir yolu” marşrutu istifadəyə verilib. Yeni marşrutla ilk qatar iyunun 30-da Pekinin Fanşan rayonundakı stansiyadan yola düşüb.
Çin Dövlət Dəmir Yolu Korporasiyası Pekin şöbəsinin məlumatına əsasən, qatar ümumi dəyəri 15 milyon yuandan çox (təxminən 2,093 milyon ABŞ dolları) olan avtomobil ehtiyat hissələri və mexaniki avadanlıqlarla yüklənmiş 104 standart konteynerdən ibarətdir. Bildirilib ki, qatar Sincan-Uyğur Muxtar Rayonundakı Xorqos keçid məntəqəsindən keçərək Qazaxıstanın Aktau Xəzər limanına gedəcək. Daha sonra yüklər dəniz yolu ilə Ələt limanına, oradan isə dəmir yolu ilə Bakıya çatdırılacaq.
Xatırladaq ki, “dəmir yolu – dəniz – dəmir yolu” multimodal sxemi üzrə həyata keçirilən marşrutun ümumi uzunluğu 8 min kilometrdən çoxdur və çatdırılma müddəti təxminən 15 gün təşkil edəcək. Bakıya çatdıqdan sonra konteynerlerin bir hissəsi Gürcüstan, Türkiyə, Serbiya və regionun digər ölkələrinə yönləndiriləcək.
Çin Dövlət Dəmir Yolu Korporasiyasından bildirilib ki, yeni marşrutun açılması Pekin və ətraf regionların müəssisələri üçün rahat və səmərəli logistika kanalı yaradır. Bu, logistika xərclərini azaltmağa, ixrac potensialını artırmağa və Çinin Azərbaycan və regionun digər ölkələri ilə ticari-iqtisadi əlaqələrini gücləndirməyə imkan verəcək.
Fanşan Beynəlxalq Quru Limanı İdarəetmə Şirkətinin baş direktoru Van Çuanmenin sözlərinə görə, marşrut Çin – Avropa qlobal nəqliyyat şəbəkəsinin cənub qolu olan Transxəzər Beynəlxalq Nəqliyyat Marşrutunun (Orta Dəhliz) tərkibinə daxildir. “Multimodal prinsipin istifadəsi ənənəvi dəniz logistikası ilə müqayisədə çatdırılma müddətini əhəmiyyətli dərəcədə azaltmağa və Xəzər regionu, Qara dəniz və Aralıq dənizi hövzəsi ölkələri, həmçinin Mərkəzi, Şərqi və Qərbi Avropa daxil olmaqla əhatə coğrafiyasını genişləndirməyə imkan verir”, – deyə o vurğulayıb.
“Azərbaycan Dəmir Yolları” Qapalı Səhmdar Cəmiyyətinin (ADY) bununla bağlı açıqlamasında bildirilir ki, yeni marşrutun istifadəyə verilməsi Trans-Xəzər Beynəlxalq Nəqliyyat Marşrutunun (Orta Dəhliz) dayanıqlı inkişafını və Bakı Limanının strateji nəqliyyat qovşağı kimi rolunu bir daha ön plana çıxarır. Eyni zamanda, bu marşrut Orta Dəhlizi gücləndirməklə, şimal və dəniz yollarına alternativ olan daha sürətli və dayanıqlı nəqliyyat imkanları təqdim edir.
“Qlobal ticarətdə çevik və etibarlı logistika yollarına ehtiyacın artdığı bir dövrdə Avrasiyanın kəsişməsində yerləşən Bakı Limanı Şərq – Qərb istiqamətində nəqliyyat əlaqələrini asanlaşdıran, iqtisadi inkişafı təşviq edən və regionun qlobal təchizat zəncirindəki rolunu möhkəmləndirən əsas giriş nöqtəsinə çevrilir. Azərbaycan üçün əsas strateji tranzit dəhlizi olan Orta Dəhliz Şərqdən Qərbə və əks istiqamətdə yüklərin daşınmasını təmin edir. ADY 2017-ci ildən bu dəhlizin fəal iştirakçısı və qurucularından biridir. Azərbaycan tərəfi, həmçinin dəhlizin şaxələndirilməsi və alternativ marşrutların formalaşdırılması sahəsində əsas təşəbbüskar rolunu oynayır”, – deyə məlumatda bildirilir.
Yeri gəlmişkən, 2024-cü ildə Trans-Xəzər Beynəlxalq Nəqliyyat Marşrutu ilə yükdaşımaların həcmi 62 faiz artaraq 4,5 milyon tona çatıb. Cari ildə bu həcmin 5,2 milyon tona qədər artacağı gözlənilir. Bunun isə 4,2 milyon tonu marşrutda iştirak edən ölkələrdən keçəcək. Həmin həcmin 2,5 milyon tonu quru yük (96 min TEU ekvivalenti), 1,7 milyon tonu isə neft olacaq.
Marşrutun ötürücülük qabiliyyəti 2027-ci ilə qədər ildə 10 milyon tona çata bilər ki, bu da Azərbaycanın tranzit potensialının genişləndirilməsi və infrastruktura əlavə investisiyaların cəlb edilməsi üçün davamlı zəmin yaradacaq. Çin Azərbaycan ərazisi ilə Avropaya yeni yükdaşıma xətti çərçivəsində ilk qatarı göndərib.


