“Coca Cola və Pepsi yə meydan oxudu, iflas etdi
News24 portalından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər yayır.
Funksional içki bazarında yüksəlişə keçsə də, borc bataqlığından çıxa bilməyən Kombucha Town şirkəti 2,6 milyon dollarlıq borc səbəbindən iflasdan qorunma üçün məhkəməyə müraciət edib.
News24.az xəbər verir ki, ABŞ-da kombuchanı (çay, şəkər və bir növ simbiont maya-bakteriya mədəniyyəti — adətən SCOBY adlanır — ilə fermentasiya edilən, yüngül turş və qazlı içki) geniş kütlələrə tanıtmağa çalışan azsaylı milli markalardan biri olan şirkət, rəsmi olaraq iflas məhkəməsinə müraciət edib.
Şirkətin qurucusu Kris Makkoy, bu addımı “yenidən dirçəliş üçün bir fürsət” kimi dəyərləndirib.
Kombucha Town funksional içkilər bazarında ölkə miqyasında tanınan nadir kombucha markalarından birinə çevrilmişdi.
Pandemiyadan əvvəl Makkoy mühüm paylama şəbəkəsi qurmuşdu, lakin sonradan şirkətin borcları nəzarətdən çıxıb.
Iflas müraciətində bildirilir ki, ümumilikdə 2,6 milyon dollarlıq borcun yenidən strukturlaşdırılması planlaşdırılır. Şirkətin aktivlərinin 100 min–500 min dollar, borclarının isə 1 milyon–10 milyon dollar arasında olduğu qeyd olunur.
Makkoy deyib ki, bu proses təkcə maliyyə böhranı deyil, həm də mənəvi məsuliyyət məsələsidir:
>“İflasın nə demək olduğunu bilirdim, amma mənə dəstək olan hər kəsə qarşı etik məsuliyyət hiss edirdim.”
Sonda o, iflasın şirkəti xilas etməyin yeganə real yolu olduğuna inandığını bildirib:
“Bu hekayəni böyük bir dönüş nöqtəsinə çevirmək üçün əlimdən gələni edəcəyəm.”
Kombucha Town 2011-ci ildə Vaşinqton ştatının Bellingham şəhərində Makkoyun anasına erkən başlayan Altsheymer diaqnozu qoyulduqdan sonra sağlam həyat axtarışının bir nəticəsi olaraq qurulub.
2014-cü ildə şirkət canlı kombuchanı ətraf mühitə dost alüminium qutularda təqdim edən ilk marka olub.
2016-cı ildə isə yerli bazardan çıxaraq geniş miqyaslı paylama şəbəkəsinə başlayıb.
2020-ci ildə icmaya əsaslanan biznes modelinə keçərək kütləvi investisiya fondu vasitəsilə sərmayə cəlb edib.
2022-ci ildə “Biome Aid” adını verdiyi xüsusi fermentasiya prosesi ilə həzm sağlamlığına fokuslanan yeni məhsul təqdim edib.
Kombuchanın sağlamlığa faydaları şirkətin marketinq strategiyasının əsasını təşkil edir.
Rəsmi saytda bildirilir ki, kombucha:
həzmi yaxşılaşdırır,
qaraciyəri təmizləyir,
immun sistemini dəstəkləyir,
metabolizmi gücləndirir.
Bu iddialar bəzi tibbi araşdırmalarla da dəstəklənir. Məsələn, Healthline kombuchanın yaşıl çaya bənzər faydalar verə biləcəyini və immun sisteminə müsbət təsir göstərə biləcəyini qeyd edib.
Bu hadisə son illərdə Coca-Cola və PepsiCo şirkətlərinin qarşılaşdığı yeni növ rəqabəti də üzə çıxarır. Artıq ənənəvi qazlı içkilərlə yanaşı, enerji içkiləri, idman içkiləri və sağlamlıq yönümlü alternativ sodalar bazarda ön plana çıxır.
ABŞ qazlı içkilər bazarında Coca-Cola hələ də %19,2 payla liderliyini qoruyur.
Dr Pepper %8,7, Sprite isə %8,03 bazar payı ilə Pepsi-ni geridə qoyub.
Pepsi hazırda %7,97 payla dördüncü yerdədir, Diet Coke isə %8,6 payla mühüm mövqedə qalır.
Vüsal


