Icma.az
close
up
RU
Çox içənlər 13 il daha tez ölür ARAŞDIRMA

Çox içənlər 13 il daha tez ölür ARAŞDIRMA

Icma.az, Cebheinfo saytına istinadən bildirir.

Çox içənlərin yaddaş və düşüncə problemləri ilə əlaqəli beyin zədələnməsi riski daha yüksəkdir.

Bunu yeni bir araşdırma təsdiqləyib.

“Cebheinfo.az” xəbər verir ki, alimlər “Neurology” jurnalında həftədə səkkiz dəfə və ya daha çox spirtli içki qəbul edən insanlarda hialin arterioloskleroz və ya beyni qidalandıran kiçik damarların qalınlaşması və daralması riskinin artdığını yazıblar.

Tədqiqatçılar deyirlər ki, bu vəziyyət qan axını məhdudlaşdırır və bu zamanla beyin zədələnməsinə səbəb ola bilər. Bu, beyində zədələnmiş toxumaların lezyonları və ya sahələri kimi görünür.

Tədqiqat aparmaq üçün alimlər orta hesabla 75 yaşında dünyasını dəyişən 1800-ə yaxın insanın beyninin yarılma nəticələrini təhlil ediblər. Yarılmalar zamanı beyin zədələnməsinin əlamətləri, o cümlədən Alzheimer xəstəliyi ilə əlaqəli tau dolaşıqları, həmçinin hialin arterioloskleroz halları aşkar edilib.

Ailə üzvləri mərhumun içki vərdişləri ilə bağlı sualları cavablandırıb və tədqiqatçılar hər bir insanın alkoqol qəbulunu beyin sağlamlığı ilə müqayisə ediblər. Tədqiqatçılar müəyyən ediblər ki, içkinin tərkibində 14 qram spirt var. Bu, təxminən 12 unsiya pivə, 5 unsiya şərab və ya 1,5 unsiya sərt içkidir. Nəticələr göstərib ki, çox içənlərin beyin zədələnməsi riski heç vaxt içməyənlərə nisbətən 133% daha çoxdur. Eyni şəkildə, keçmiş çox içənlərin beyin zədələnməsi ehtimalı 89%, həftədə yeddi və ya daha az içki içən orta səviyyədə içənlərin riski 60% daha yüksək idi. 

Çox içənlərdə içməyənlərə nisbətən 41% daha yüksək olan tau dolaşıqlarının inkişaf riski daha yüksək idi. Tədqiqatçıların sözlərinə görə, keçmişdə spirt istehlakı da beyin həcminin azalması və idrak qabiliyyətinin zəifləməsi ilə əlaqələndirilib. Nəhayət, tədqiqatçılar çoxlu içki qəbul edənlərin heç vaxt içməyənlərə nisbətən orta hesabla 13 il əvvəl öldüyünü aşkar ediblər.

Xəzər
“Cebheinfo.az”

Ən son yeniliklər və məlumatlar üçün Icma.az saytını izləyin, biz hadisənin gedişatını izləyirik və ən aktual məlumatları təqdim edirik.
seeBaxış sayı:86
embedMənbə:https://cebheinfo.az
archiveBu xəbər 15 Aprel 2025 10:23 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Qriqoryan Şirvanzadə məktəbində səs verdi Divarların vəziyyəti müzakirə mövzusu oldu

07 İyun 2026 20:15see309

Lənkəranlı gənclər Slovakiyaya təhsil turuna yola salınıb

06 İyun 2026 13:20see240

Naxçıvanda kanalda boğulan Elmir tanınmış dirijorun oğlu imiş FOTO

07 İyun 2026 14:39see213

Nişanından bir ay keçməmiş həbs olundu

06 İyun 2026 21:50see198

NATO nun beş ölkəsi Latviyada HHM təlimləri keçirib

06 İyun 2026 21:29see187

Kəpəz futbolçu seçimi etdi FOTOLAR

06 İyun 2026 21:00see186

Şimşək, yağış, dolu

06 İyun 2026 17:13see184

Hacı Nuran: Bu il maşınını nümayiş etdirmək istəyən hər kəs festivala qoşulub

06 İyun 2026 18:12see180

“İcbari sığorta bürosu”nun beynəlxalq uğuru

06 İyun 2026 14:51see174

Bakıda plan dəyişir: Söküntülər bu əraziləri əhatə edəcək

06 İyun 2026 18:53see171

Ev heyvanı ilə yatanların nəzərinə

06 İyun 2026 19:55see167

II Liqa üçün pley off oyununun vaxtı məlum oldu

06 İyun 2026 21:34see166

Hər gün saç daramaq saç tökülməsinə səbəb olur?

06 İyun 2026 20:55see162

Sosial şəbəkələrdə yayılan görüntülər insanları təşvişə saldı VİDEO

06 İyun 2026 21:03see159

Hansı qidalar diabetin qarşısını almağa kömək edir...

06 İyun 2026 21:35see159

Macarıstanla bank əməkdaşlığı

06 İyun 2026 14:51see155

Azərbaycanın ABŞ a ixracı 15 faizdən çox artıb

06 İyun 2026 21:41see154

Bu şəxslərin beyni daha gec YAŞLANIR

08 İyun 2026 02:03see153

Media sənayesində əhəmiyyətli dəyişikliklər gözlənilir...

07 İyun 2026 20:55see150

Ərdoğan: Sıfır Tullantı Hərəkatı sayəsində Türkiyə iqtisadiyyatına 365 milyard lirə töhfə verilib

07 İyun 2026 19:45see145
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri