Icma.az
close
up
RU
Dəhşətli təyyarə qəzası: faciəni doğuran 3 “təsadüf”…

Dəhşətli təyyarə qəzası: faciəni doğuran 3 “təsadüf”…

Axar.az saytından alınan məlumata görə, Icma.az bildirir.

Cənubi Koreyada “Jeju Air” aviaşirkətinə məxsus Boinq-737-800 sərnişin təyyarəsinin qəzaya uğramasına “taleyin faciəvi təsadüfləri” səbəb olub.

Axar.az xəbər verir ki, bu barədə “Nyu York Tayms” qəzetinə mütəxəssislər bildiriblər.

Qeyd edilib ki, 29 dekabrda Cənubi Koreyanın Muan şəhərinin aeroportunda baş verən və 179 nəfərin həlak olduğu (cəmi 2 nəfər sağ qalıb) qəzanın səbəbi bir neçə faktordur. Belə ki, Bankonqdan gələn təyyarənin pilotu hava məkanında quş sürüləri barədə məlumat verdikdən iki dəqiqə sonra quşla toqquşma olub. Fövqəladə vəziyyət barədə dispetçerə dərhal məlumat ötürülüb. Pilot ilk eniş cəhdini ləğv edərək ikinci cəhdə hazırlamaq üçün “dairəvi manevr” edəcəyini bildirib. Lakin görünür, o, tam dairə edə bilməyib və bir dəqiqə sonra enmə zolağına yaxınlaşıb. Üç dəqiqə sonra isə təyyarənin eniş zolağının sonundakı beton konstruksiyaya çırpılması ilə partlayış baş verib.

“Böyük sual budur: pilot niyə enişə bu qədər tələsirdi?” - Koreya Aviasiya Təhlükəsizliyi Assosiasiyasının sədri Hvan Xo Von bildirib.

O qeyd edib ki, quşla toqquşmadan sonra mühərriklər çalışmayıb, üstəlik şassi də açılmayıb. Füzelyaj üzərində eniş məcburiyyəti yarandıqda pilotlar adətən tələsmirlər, yanacağı boşaldaraq yerüstü xidmətlərə vəziyyətə hazırlaşmaq üçün vaxt verirlər. Lakin bu halda pilotun, görünür, belə vaxtı olmayıb.

“Hər iki mühərrik sıradan çıxmışdı? Eniş qərarının bu qədər tələskənliklə verilməsi pilot səhvidir?” - ekspert sual edib.

NYT yazır ki, pilotun uçuş təcrübəsi təxminən yeddi min saat olub. Koreya Açıq Kiber Universitetinin ictimai təhlükəsizlik üzrə professoru Pek Sın Çju bildirib ki, mühərrik nasazlığı şassi problemi yaratmır, lakin bu halda, çox güman ki, hər iki problem eyni vaxtda baş verib və bu, pilotu bir neçə dəqiqə ərzində füzelyaj üzərində eniş etməyə məcbur edib.

Faciəyə səbəb olan digər bir amil isə Muan aeroportunda uçuş-enmə zolağının uzunluğu olub. Adətən bu, 9,2 min fut (2,8 kilometr) olur, lakin qəza günündə tikinti işləri səbəbindən 8,2 min fut (təxminən 2,5 kilometr) istifadəyə verilmişdi. Rəsmilər bu məsafənin Boinq-737-800 təyyarəsinin enişi üçün kifayət olduğunu deyir. Ancaq qəzaya uğrayan təyyarə eniş zolağının başlanğıcına düşməyib, daha irəlidə enişə başlayıb. Bu da eniş zolağının qısalmasına səbəb olub.

Bununla yanaşı, NYT-yə danışan mütəxəssislər vurğulayıblar ki, təyyarədəki problemlər beton konstruksiyaya çırpılmadan əvvəl başlayıb. Aviasiya ekspertlərinin sözlərinə görə, eniş zamanı pilot nə mühərrikləri, nə də şassini idarə edə bilib. Bu, təyyarəni sürəti azaltmaq üçün əsas üç vasitədən ikisindən – şassi əyləci və mühərriklərin tərs itələmə funksiyasından məhrum edib. Bundan əlavə, görünür, təyyarədə sürəti azaltmaq üçün digər bir vasitə olan qanad yastıqları (flaps) da aktivləşdirilməyib.

“Bu suallara yalnız təyyarənin qara qutusu öyrənildikdən sonra cavab veriləcək”, - aviasiya eksperti Hüngvun Cey Yu Yung bildirib.

Qara qutu tapılıb, lakin o, qismən zədələnib və məlumatların bərpası üçün vaxt tələb olunacaq.

Sonrakı hadisələr barədə daha çox məlumat almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:89
embedMənbə:https://axar.az
archiveBu xəbər 31 Dekabr 2024 13:01 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

“Landmark” bu dəfə Sahil Bababyevin idarəçiliyinə keçdi

21 Oktyabr 2025 11:26see284

Yarım əsrimə qədəm qoydum

21 Oktyabr 2025 20:33see242

La Liqa ABŞ da keçiriləcək “Barselona” “Vilyarreal” matçının ləğv edildiyini açıqlayıb

22 Oktyabr 2025 00:15see234

AZAL da yarıtmaz idarəçilik, yoxsa... Təyyarələrdə yaranan problemlər nəylə bağlıdır? (VİDEO)

21 Oktyabr 2025 09:20see207

Türkiyədə FETÖ əməliyyatı : 286 nəfər saxlanıldı

22 Oktyabr 2025 06:53see189

Təl Əvivdən Bakıya reyslər bərpa edilir

21 Oktyabr 2025 19:39see182

3 boksçumuz da qalib oldu

22 Oktyabr 2025 10:54see173

Toyuq əti və yumurta bahalaşacaq SƏBƏB BUDUR KONKRET

22 Oktyabr 2025 12:02see173

Xaricdə saxta təhsil: Valideynlər xəbərsiz, tələbələr savadsız EKSPERT RƏYİ

21 Oktyabr 2025 05:43see171

Dabaq xəstəliyi xaricdən gətirilən ət məhsullarına tələbatı artırdı (VİDEO)

21 Oktyabr 2025 23:40see164

Azərbaycan ötən ay genişzolaqlı internetin orta sürətinə görə Cənubi Qafqazda liderliyini saxlayıb

21 Oktyabr 2025 13:54see163

Bakı Tehran: yeni etimad mərhələsi

22 Oktyabr 2025 09:59see154

“Həyatın mənası yaşla necə dəyişir? Yeni tədqiqat

21 Oktyabr 2025 15:52see153

Naxçıvan məktəblisi “Statistik olimpiada”nın qalibi olub

21 Oktyabr 2025 03:36see153

Fransada tornado nəticəsində 1 nəfər ölüb, xəsarət alanlar var

21 Oktyabr 2025 03:34see134

Atletiko ya can verməyən Qarabağ Atletik in də öhdəsindən gələ bilər

21 Oktyabr 2025 17:36see133

Suriya universitetlərində Türk dili və Ədəbiyyatı bölümü YARADILIB

22 Oktyabr 2025 16:35see127

Daha 8 məsələ parlamentin plenar iclasına tövsiyə edilib

21 Oktyabr 2025 17:38see126

Ruslar Çin avtomobillərindən narazılıq edirlər...

21 Oktyabr 2025 23:06see121

VK sədri Dünya Məktəbinin şagirdləri ilə görüşüb FOTOLAR

22 Oktyabr 2025 10:52see119
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri