Dövlət Komitəsindən artan şikayətlərlə bağlı CAVAB
Yenisabah saytından alınan məlumata görə, Icma.az bildirir.
Qaçqınların və Məcburi Köçkünlərin İşləri üzrə Dövlət Komitəsinin “1657” qaynar xəttində texniki problem yaranıb.
“Yeni Sabah”ın redaksiyasına daxil olan şikayətdə bildirilir ki, qaynar xəttə zəng edən vətəndaşlar, yönləndirmə menyusundan iki istiqamətdən birini seçdikdən sonra müraciətlərinin cavablandırılması əvəzinə yenidən istiqamət seçməyə məcbur edilir. Bu səbəbdən zənglər cavabsız qalır və müraciətlər qeydə alınmır.
Məsələ ilə bağlı sorğumuza cavab verən Dövlət Komitəsi bildirib: pizza sifarişi
“Sorğunuza cavab olaraq bildiririk ki, vətəndaşlar həm işğaldan azad edilmiş ərazilərə qayıdışla, həm də Dövlət Komitəsinin digər fəaliyyət istiqamətləri ilə bağlı məlumat və müraciətlər üçün bütün telefon rabitəsi operatorları vasitəsilə 1657 nömrəsini yığmalıdırlar.
Zənglərə avtomatlaşdırılmış qaydada cavab veriləcək: işğaldan azad edilmiş ərazilərə qayıdışla bağlı məlumat və müraciətlər üçün 1 düyməsini, Dövlət Komitəsinin digər fəaliyyət istiqamətləri ilə bağlı məlumat və müraciətlər üçün 2 düyməsini basmaq tövsiyə olunacaq. Hər iki halda xidmətin səviyyəsinin ölçülməsi məqsədilə danışıqların qeydə alındığı bildiriləcəkdir.
1- düyməsi basıldıqdan sonra vətəndaş birbaşa qaynar xəttin operatoru ilə əlaqələndiriləcəkdir.
2- düyməsi basıldıqdan sonra isə vətəndaş, daxili nömrəni bilirsə, onu yığacaq, bilmirsə, ərizələrlə bağlı 1, rəhbər şəxslərin qəbuluna yazılmaq üçün 2, vahid aylıq müavinətlə bağlı 3, qeydiyyatla bağlı 4, məcburi köçkün vəsiqəsi ilə bağlı 5, qəsəbələrdə mənzillərin istismarı ilə bağlı 6, mənzillərlə bağlı 7 düyməsini basmalıdır. Operatorla danışmaq üçün 0 düyməsini basmaq tövsiyə ediləcəkdir.
Cari il ərzində Dövlət Komitəsinin Qaynar xəttinə 14 minə yaxın müraciət qeydə alınıb”.
Aytac Əliyeva


