Duma hər kilometrə görə vergi tutulmasını təklif edir...
Sia Az portalından alınan məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
...Rusiya Federasiyası Dövlət Duması mövcud nəqliyyat vergisini yeni bir sxemlə əvəz etməyi təklif etdi - avtomobil sahibi olmaq üçün deyil, istifadənin hər kilometri üçün ödəniş. Bu təşəbbüsü “Ədalətli Rusiya - Həqiqət naminə” partiyasının sədri Sergey Mironov irəli sürüb.
...Daha ədalətli sxem o zaman olardı ki, vətəndaşlar hər il dəyəri azalan əmlaka sahiblik faktına görə deyil, nəqliyyatdan istifadənin intensivliyinə görə ödəniş etməyə başlayar. Məhz o zaman prinsip işləyəcək: kim maşın sürürsə, o ödəyir.
SİA-nın məlumatına görə, Mironov bunu TASS ilə söhbətində deyib.
Siyasətçinin fikrincə, mühərrik gücünə görə hesablanan mövcud nəqliyyat vergisi ləğv edilməlidir.
...Eyni məbləği bütün günü sükan arxasında keçirənlər və ildə bir neçə dəfə daçaya gedənlər ödəyirlər, - deyə Mironov izah edib.
O, bu cür islahatdan büdcə itkilərini güzəştlərin ləğvi və neft-qaz sənayesinə vergi yükünün artırılması yolu ilə kompensasiya etməyi təklif edir.
“Ədalətli Rusiya” fraksiyası parlamentin payız sessiyasında bu təşəbbüslərə baxılmasına cəhd etmək niyyətindədir.
Bu gün Rusiyada nəqliyyat vergisi mühərrik gücündən, qeydiyyat bölgəsindən, avtomobilin qiymətindən və faydaların mövcudluğundan asılıdır.
Sənaye və Ticarət Nazirliyinin siyahısına daxil olan 10 milyon rubldan çox avtomobillər üçün vergi məbləği üçə vurulur.
Eyni zamanda, avtomobil sahibləri digər xərcləri də öz üzərinə götürürlər, ekspertlər vurğulayırlar.
Milli Avtomobil İttifaqının (NAU) vitse-prezidenti Anton Şaparin “Gazeta.Ru” ilə söhbətində xatırladıb ki, avtomobil sahibləri avtomobillər, ehtiyat hissələri və onlara texniki qulluq üçün xidmətlər alarkən illik vergidən əlavə yanacağa görə də aksiz vergisi, ƏDV ödəyirlər.
...İntensivlik vergisi artıq mövcuddur - bu, aksiz vergisidir və o, hər litr yanacağın qiymətinə daxildir. Burada əlavə vergilərin tətbiq edilməsinin mənası yoxdur.
Şaparin onu da xatırladıb ki, nəqliyyat vergisinin ləğvi ideyası artıq yanacağın maya dəyərinə aksiz vergisi tətbiq edilən zaman gündəmə gəlib.
Ancaq sonra məlum oldu ki, bu halda bölgələr yol fondlarını doldurmaq üçün vəsait itirəcəklər, çünki aksiz vergisi federal büdcəyə gedir.
...Ona görə də nəqliyyat vergisi də yerində qalıb, - deyə o, izah edib.
“Behind the Wheel” jurnalının baş redaktoru Maksim Kadakov da oxşar mövqedədir. Onun sözlərinə görə, avtomobil sürücülərinin artıq aksiz vergisi ödəmələrinə baxmayaraq, dövlət nəqliyyat vergisini ləğv etməyəcək, çünki nə federal, nə də regional hakimiyyət orqanları vergi daxilolmalarının azaldılmasında maraqlı deyillər.
Əli Babayev


