Elektrikli avtomobil alarkən nələrə diqqət etmək lazımdır? Mütəxəssisdən AÇIQLAMA
Demokrat.az saytına istinadən Icma.az xəbər verir.
"Elektromobil alarkən əsasən markanın etibarlı olmasına diqqət etmək, alınan ölkəyə uyğun olaraq istehsalına baxmaq lazımdır. Çünki, bir çox markalar müxtəlif bazarlara görə, müxtəlif texniki xüsusiyyətlərlə istehsal edilir. Bütün bunlardan sonra ən vacib nüans isə batareya, reduktor seçiminin düzgün edilməsi və istilik pompasının olmasıdır".
Bu sözləri Demokrat.az-a açıqlamasında elektromobil üzrə mütəxəssis İlkin Mustafayev deyib.
"Elektromobillər maya dəyərini tənzimləmək üçün müxtəlif batareyalarla istehsal edilir. Əsasən yayqınlaşan LFP və NMC batareyalardı. LFP batareyalar daha təhlükəsiz sayılsa da enerji sıxlığı az və çəkisi çox olduğu üçün ciddi enerji itkilərinə məruz qalır, əsasən də qış aylarında sərfiyyat 50-60%-ə qədər arta bilir. Bu da təbii ki, gedəcək məsafənin 50-60%-ə qədər düşməsidir.
NMC batareyalar tərkibində litium çox oluğu üçün daha çox sıxlıqda enerji saxlama gücünə sahibdi və enerji itkiləri ciddi şəkildə olmur, 10-15% olur. Bu da normaldır, çünki, qış aylarında batareya qızdırılma prosesləri də gedir.
İstilik pompası isə batareya və salonun istiliyini ortaq enerji yüklülüyündə tənzimləyən bir qurğudur. Əsasən pandemiyadan sonra bəzi markalar ciddi şəkildə təchizat problemi yaşadığı üçün elektromobilləri istilik pompası olmadan istehsal etməyə başladılar. Bu yol ilə maya dəyərinin ciddi şəkildə aşağı düşdüyünü müəyyən etdilər. Ona görə indi bir çox elektromobillər istilik pompasız istehsal edilir, bəziləri isə opsiya kimi pompa təklif edir. Amma elektromobillərinin enerji itkisini minimuma endirmək və batareya temperaturunu normada saxlamaq üçün istilik pompası çox vacib nüansdır".
Əfsanə Kamal
Demokrat.az
Daha ətraflı məlumat və yeniliklər üçün Icma.az saytını izləyin.
Bu sözləri Demokrat.az-a açıqlamasında elektromobil üzrə mütəxəssis İlkin Mustafayev deyib.
"Elektromobillər maya dəyərini tənzimləmək üçün müxtəlif batareyalarla istehsal edilir. Əsasən yayqınlaşan LFP və NMC batareyalardı. LFP batareyalar daha təhlükəsiz sayılsa da enerji sıxlığı az və çəkisi çox olduğu üçün ciddi enerji itkilərinə məruz qalır, əsasən də qış aylarında sərfiyyat 50-60%-ə qədər arta bilir. Bu da təbii ki, gedəcək məsafənin 50-60%-ə qədər düşməsidir.
NMC batareyalar tərkibində litium çox oluğu üçün daha çox sıxlıqda enerji saxlama gücünə sahibdi və enerji itkiləri ciddi şəkildə olmur, 10-15% olur. Bu da normaldır, çünki, qış aylarında batareya qızdırılma prosesləri də gedir.
İstilik pompası isə batareya və salonun istiliyini ortaq enerji yüklülüyündə tənzimləyən bir qurğudur. Əsasən pandemiyadan sonra bəzi markalar ciddi şəkildə təchizat problemi yaşadığı üçün elektromobilləri istilik pompası olmadan istehsal etməyə başladılar. Bu yol ilə maya dəyərinin ciddi şəkildə aşağı düşdüyünü müəyyən etdilər. Ona görə indi bir çox elektromobillər istilik pompasız istehsal edilir, bəziləri isə opsiya kimi pompa təklif edir. Amma elektromobillərinin enerji itkisini minimuma endirmək və batareya temperaturunu normada saxlamaq üçün istilik pompası çox vacib nüansdır".
Əfsanə Kamal
Demokrat.az
Bu mövzuda digər xəbərlər:Elektrikli avtomobilləri evdə şarj etmək nə qədər təhlükəlidir? MÜTƏXƏSSİSDƏN AÇIQLAMA
01 Oktyabr 2025 12:02
Tort alarkən nələrə fikir vermək lazımdır? Mütəxəssisdən TÖVSİYƏ
27 Yanvar 2025 17:14
İsti hava elektrikli avtomobilin işinə necə təsir edir? Mütəxəssisdən AÇIQLAMA
21 May 2025 17:58
Avtomobil hansı səbəblərdən yana bilər? Mütəxəssisdən AÇIQLAMA
03 Sentyabr 2025 06:48
Baxış sayı:155
Bu xəbər 20 Fevral 2025 16:58 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















