Icma.az
close
up
RU
Elektromobillər yeni nəsil batareyalarla işləyəcək ARAŞDIRMA

Elektromobillər yeni nəsil batareyalarla işləyəcək ARAŞDIRMA

Icma.az, Demokrat.az portalına istinadən məlumat verir.

Çinin BYD şirkəti “inqilabi texnologiya” adlandırdığı yeni natrium (sodium-ion) batareyalarını təqdim edib. Demokrat.az “AzVision”a istinadən xəbər verir ki, onların hazırda geniş tətbiq olunan litium-ion batareyalarından qat-qat qənaətcil və ekoloji olduğu bildirilir. “Blade” texnologiyası ilə yaradılmış natrium batareyalarının tutumu 2,3 MVt/saat, gərginliyi 1400 volta qədərdir. Yeni batareyaların əsas üstünlükləri istehsalının ucuz, xidmət müddətinin uzun, təkrar emalının daha asan olmasıdır. Sonuncu amil onları “yaşıl” energetika nöqteyi-nəzərindən xüsusilə cazibəli edir. Hazırda BYD ildə 30 GVt/saata qədər ümumi tutumu olan batareya istehsalına başlamaq üçün Çinin Süyçjou şəhərində xüsusi zavod tikir. Yeni batareyaların sayəsində yaxın vaxtlarda elektromobillərin qiymətinin ucuzlaşacağı gözlənilir.
Enerji üzrə mütəxəssis Sadiq Həsənov Demokrat.az-a açıqlamasında deyib ki, hazırda demək olar ki, hər şey natrium-ion batareyalarının seriya istehsalının əlçatan olduğunu göstərir.  
Onun sözlərinə görə, böyük istehsal müəssisələrinin tikintisi sürətlə davam edir və ilk giqafabriklər, yəni məcmu gücü 1 GVt/saatdan çox olan hüceyrələr istehsal edən istehsal müəssisələri planlaşdırılır və ya artıq tikilməkdədir:
“Əsasən, 3 şirkət CATL (Çin), NYD (Çin) və Northenergy (İsveç) natrium-ion batareyasının uğuru litium-ion batareyadan asılıdır. Natrium-ion batareyalarının geniş bazar payını təmin edə biləcəyinə qərar verəcək. Litium-ion batareyaları və onların xammalı nə qədər bahalı olsa, natrium-ion batareyası bir o qədər cəlbedici olur. Litium-ion istehsalından mümkün qədər çox proses götürülərsə, natrium-ion hüceyrələrinin istehsalını sürətləndirmək daha sürətli olacaqdır.  
Natrium-ion batareyaları ümumiyyətlə litium analoqlarına nisbətən daha az qıt və kritik resurslardan istifadə edir. Lakin bu, texnologiyanın bütün variantlarına aid deyil və onların tərkibində vanadium kimi nadir və zəhərli maddələr ola bilər. Buna görə də inkişaf prosesinin bir hissəsi onları ekoloji cəhətdən optimallaşdırılmış materiallarla əvəz etmək olmalıdır”.
S.Həsənov qeyd edib ki, hələki, batareyanın kimyası variantının üstünlük təşkil edəcəyi ilə bağlı dəqiq bir tendensiya yoxdur: 
“Demək olar ki, bütün istehsalçılar anod materialı kimi sərt karbondan istifadə etsələr də, katodlara hələ də aydın üstünlük verilmir, diqqət daha yüksək tutumlu laylı oksidlərə və ya bir qədər uzun xidmət müddəti olan Prussiya mavisi analoqlarına verilir. Fosfat əsaslı polianion katodlar indiyə qədər yalnız bir neçə istehsalçı tərəfindən diqqət mərkəzində saxlanılır”.
Ekspert natrium-ion batareyalarının elektromobillər üçün uyğun olub-olmayacağı məsələsinə də aydınlıq gətirib:
“Natrium-ion batareyaları ev və sənayedə saxlamaq üçün mükəmməldir. Qravimetrik və həcmli enerji sıxlığı daha az aktualdır. Bunun əvəzinə əsas diqqət xərc/kVt/saat və xidmət müddətinə yönəldilir. Xərc nöqteyi-nəzərindən, natrium-ion batareyaları məğlubedilməzdir və Prussiya mavi analoq katodları və ya fosfat əsaslı polianionik katodlarla uzun xidmət müddəti əldə edilə bilər”.
S.Həsənov diqqətə çatdırıb ki, natrium-ion akkumulyatorlarının elektromobillər üçün də uyğun olub-olmaması hələ də məlum deyil: 
“Rəqabətli olmaq üçün hüceyrələr ən azı litium LFP hüceyrələrinə oxşar enerji sıxlığına nail olmalıdır. Bundan əlavə, yüksək qablaşdırma sıxlığına nail olmaq üçün çox böyük hüceyrələr istehsal etmək mümkün olmalıdır və ya sistem səviyyəsində həcm və çəkiyə qənaət etmək üçün başqa yollar tapılmalıdır (məsələn, isitmə/soyutma etməməklə). Yalnız burada irəliləyiş əldə olunarsa, natrium-ion batareyaları avtomobil bazarında müvafiq bazar paylarını əldə edə biləcək”.
Törə Zeynallı
Demokrat.az
Daha ətraflı məlumat və yeniliklər üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:96
embedMənbə:https://demokrat.az
archiveBu xəbər 04 Dekabr 2024 12:55 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

TƏCİLİ: Metroya giriş bağlandı Nə baş verir?

19 Oktyabr 2025 04:03see232

Pezeşkian bu türk ölkəsinə səfər edəcək

19 Oktyabr 2025 02:00see219

Stəndapçı: “Uill Smit bacarmasa, Yannik Sinner rolunu oynamağa hazıram” FOTO

18 Oktyabr 2025 03:13see211

Trampdan sonra Vens də İsrailə gedir

18 Oktyabr 2025 16:58see170

ChatGPT yə verilməsi qadağan edilən 8 sual SİYAHI

18 Oktyabr 2025 02:52see165

Gürcüstandan çıxarılan Azərbaycan vətəndaşlarının sayı açıqlanıb

18 Oktyabr 2025 20:59see157

Pəncərələri qış rejiminə necə keçirtmək olar?

18 Oktyabr 2025 04:47see156

“Xocalı Balı” ilk dəfə bal yarmarkasında alıcılara təqdim olunub REPORTAJ

18 Oktyabr 2025 14:09see145

İlham Əliyevdən Xəzəryanı ölkələrə ÇAĞIRIŞ

18 Oktyabr 2025 10:48see144

Bakı metrosunda mübahisəli durum: gediş haqqı yenə dəyişəcək?

18 Oktyabr 2025 07:33see137

Çin polisinin ağıllı köməkçiləri: Təhlükəsizliyi robot itlər qoruyacaqlar

18 Oktyabr 2025 06:32see136

“Borussiya” yenə uduzdu

18 Oktyabr 2025 03:34see135

Tanınmış logistika şirkəti iflas etdi

18 Oktyabr 2025 03:04see134

Neftinin qiyməti 1 dollar ucuzlaşdı

18 Oktyabr 2025 10:51see133

Prezident ailəsi Vatikan bağlarında Fotolar Video

18 Oktyabr 2025 04:14see132

Dabaq xəstəliyi Qaxda da təsərrüfat sahiblərini çıxılmaz vəziyyətə saldı

18 Oktyabr 2025 01:37see131

Abakar Abakarov İstanbulda ölü tapıldı

18 Oktyabr 2025 19:41see128

Qızıl altı min dollara qədər bahalaşa bilər

18 Oktyabr 2025 15:58see126

Almaniya XİN rəhbəri: “Eurofighter”lərin Türkiyəyə göndərilməsinə müsbət baxırıq

18 Oktyabr 2025 06:28see122

Netanyahudan Rəfah keçid məntəqəsinin açılması barədə məlumata REAKSİYA

19 Oktyabr 2025 00:16see119
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri