Icma.az
close
up
RU
Elektromobillər yeni nəsil batareyalarla işləyəcək ARAŞDIRMA

Elektromobillər yeni nəsil batareyalarla işləyəcək ARAŞDIRMA

Icma.az, Demokrat.az portalına istinadən məlumat verir.

Çinin BYD şirkəti “inqilabi texnologiya” adlandırdığı yeni natrium (sodium-ion) batareyalarını təqdim edib. Demokrat.az “AzVision”a istinadən xəbər verir ki, onların hazırda geniş tətbiq olunan litium-ion batareyalarından qat-qat qənaətcil və ekoloji olduğu bildirilir. “Blade” texnologiyası ilə yaradılmış natrium batareyalarının tutumu 2,3 MVt/saat, gərginliyi 1400 volta qədərdir. Yeni batareyaların əsas üstünlükləri istehsalının ucuz, xidmət müddətinin uzun, təkrar emalının daha asan olmasıdır. Sonuncu amil onları “yaşıl” energetika nöqteyi-nəzərindən xüsusilə cazibəli edir. Hazırda BYD ildə 30 GVt/saata qədər ümumi tutumu olan batareya istehsalına başlamaq üçün Çinin Süyçjou şəhərində xüsusi zavod tikir. Yeni batareyaların sayəsində yaxın vaxtlarda elektromobillərin qiymətinin ucuzlaşacağı gözlənilir.
Enerji üzrə mütəxəssis Sadiq Həsənov Demokrat.az-a açıqlamasında deyib ki, hazırda demək olar ki, hər şey natrium-ion batareyalarının seriya istehsalının əlçatan olduğunu göstərir.  
Onun sözlərinə görə, böyük istehsal müəssisələrinin tikintisi sürətlə davam edir və ilk giqafabriklər, yəni məcmu gücü 1 GVt/saatdan çox olan hüceyrələr istehsal edən istehsal müəssisələri planlaşdırılır və ya artıq tikilməkdədir:
“Əsasən, 3 şirkət CATL (Çin), NYD (Çin) və Northenergy (İsveç) natrium-ion batareyasının uğuru litium-ion batareyadan asılıdır. Natrium-ion batareyalarının geniş bazar payını təmin edə biləcəyinə qərar verəcək. Litium-ion batareyaları və onların xammalı nə qədər bahalı olsa, natrium-ion batareyası bir o qədər cəlbedici olur. Litium-ion istehsalından mümkün qədər çox proses götürülərsə, natrium-ion hüceyrələrinin istehsalını sürətləndirmək daha sürətli olacaqdır.  
Natrium-ion batareyaları ümumiyyətlə litium analoqlarına nisbətən daha az qıt və kritik resurslardan istifadə edir. Lakin bu, texnologiyanın bütün variantlarına aid deyil və onların tərkibində vanadium kimi nadir və zəhərli maddələr ola bilər. Buna görə də inkişaf prosesinin bir hissəsi onları ekoloji cəhətdən optimallaşdırılmış materiallarla əvəz etmək olmalıdır”.
S.Həsənov qeyd edib ki, hələki, batareyanın kimyası variantının üstünlük təşkil edəcəyi ilə bağlı dəqiq bir tendensiya yoxdur: 
“Demək olar ki, bütün istehsalçılar anod materialı kimi sərt karbondan istifadə etsələr də, katodlara hələ də aydın üstünlük verilmir, diqqət daha yüksək tutumlu laylı oksidlərə və ya bir qədər uzun xidmət müddəti olan Prussiya mavisi analoqlarına verilir. Fosfat əsaslı polianion katodlar indiyə qədər yalnız bir neçə istehsalçı tərəfindən diqqət mərkəzində saxlanılır”.
Ekspert natrium-ion batareyalarının elektromobillər üçün uyğun olub-olmayacağı məsələsinə də aydınlıq gətirib:
“Natrium-ion batareyaları ev və sənayedə saxlamaq üçün mükəmməldir. Qravimetrik və həcmli enerji sıxlığı daha az aktualdır. Bunun əvəzinə əsas diqqət xərc/kVt/saat və xidmət müddətinə yönəldilir. Xərc nöqteyi-nəzərindən, natrium-ion batareyaları məğlubedilməzdir və Prussiya mavi analoq katodları və ya fosfat əsaslı polianionik katodlarla uzun xidmət müddəti əldə edilə bilər”.
S.Həsənov diqqətə çatdırıb ki, natrium-ion akkumulyatorlarının elektromobillər üçün də uyğun olub-olmaması hələ də məlum deyil: 
“Rəqabətli olmaq üçün hüceyrələr ən azı litium LFP hüceyrələrinə oxşar enerji sıxlığına nail olmalıdır. Bundan əlavə, yüksək qablaşdırma sıxlığına nail olmaq üçün çox böyük hüceyrələr istehsal etmək mümkün olmalıdır və ya sistem səviyyəsində həcm və çəkiyə qənaət etmək üçün başqa yollar tapılmalıdır (məsələn, isitmə/soyutma etməməklə). Yalnız burada irəliləyiş əldə olunarsa, natrium-ion batareyaları avtomobil bazarında müvafiq bazar paylarını əldə edə biləcək”.
Törə Zeynallı
Demokrat.az
Daha ətraflı məlumat və yeniliklər üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:89
embedMənbə:https://demokrat.az
archiveBu xəbər 04 Dekabr 2024 12:55 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Dünya siyasətində sabitlik pozulub

01 Sentyabr 2025 08:07see394

Araz Bağırovun ardınca Difai ni 2 futbolçu da tərk etdi

01 Sentyabr 2025 22:59see194

Moskvada müəllim şantaja görə həbs olundu

02 Sentyabr 2025 04:00see170

Dövrün bəlası: xroniki yorğunluq sindromu

02 Sentyabr 2025 12:28see159

Şirvanda toyda kütləvi dava 2 nəfər həbs edildi

02 Sentyabr 2025 02:01see153

Avropa Komissiyası: Gürcüstanın cavabı alınıb, qiymətləndiriləcək

01 Sentyabr 2025 19:54see137

Suriya son 14 ildə ilk dəfə neft ixrac etdi

02 Sentyabr 2025 01:54see129

“Bu səfər ölkəmizin beynəlxalq mövqelərini gücləndirməsinə kömək olacaq”

02 Sentyabr 2025 09:30see127

“Nüvə məsələsi üçün diplomatik pəncərə açıqdır”

02 Sentyabr 2025 02:31see125

Ər arvad bir birinə psixi pozğunluq yoluxdura bilərlər Təsir nəsillərə ötürülür

02 Sentyabr 2025 05:47see123

“Pezeşkian ŞƏT sammitində fərqlənib: ABŞ dollarına qarşı “ağıllı gediş“ və gözlənilməz jest“ “Tasnim“ agentliyi

01 Sentyabr 2025 22:57see122

Ramzan Kadırova qiyabi ittiham irəli sürülüb

02 Sentyabr 2025 10:42see121

Xaçmazın Palıdlı kəndində anidən şiddətli YANĞIN BAŞLAYIB FOTO

01 Sentyabr 2025 21:50see120

Britaniya Fələstin dövlətini tanıyacaq

01 Sentyabr 2025 22:52see119

Quehi “Liverpul” yolunda

01 Sentyabr 2025 18:56see119

Qalatasaray ın istədiyi ulduz qolkiper Fənərbağça nın təklifini qəbul etdi

01 Sentyabr 2025 11:33see118

Fransanın Marsel şəhərində bıçaqlı hücum baş verib

03 Sentyabr 2025 00:00see117

Azərbaycanlı milyarder ilk ÜÇLÜKDƏ

01 Sentyabr 2025 14:20see117

Kraliça Kamillanı dabanlı ayaqqabısı xilas edib Maraqlı hadisə

02 Sentyabr 2025 04:45see117

“Tyançjin Bəyannaməsi” qəbul olunub ŞƏT bütün münaqişələri pislədi, amma...

01 Sentyabr 2025 14:46see116
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri