Icma.az
close
up
RU
Elektromobillər yeni nəsil batareyalarla işləyəcək ARAŞDIRMA

Elektromobillər yeni nəsil batareyalarla işləyəcək ARAŞDIRMA

Icma.az, Demokrat.az portalına istinadən məlumat verir.

Çinin BYD şirkəti “inqilabi texnologiya” adlandırdığı yeni natrium (sodium-ion) batareyalarını təqdim edib. Demokrat.az “AzVision”a istinadən xəbər verir ki, onların hazırda geniş tətbiq olunan litium-ion batareyalarından qat-qat qənaətcil və ekoloji olduğu bildirilir. “Blade” texnologiyası ilə yaradılmış natrium batareyalarının tutumu 2,3 MVt/saat, gərginliyi 1400 volta qədərdir. Yeni batareyaların əsas üstünlükləri istehsalının ucuz, xidmət müddətinin uzun, təkrar emalının daha asan olmasıdır. Sonuncu amil onları “yaşıl” energetika nöqteyi-nəzərindən xüsusilə cazibəli edir. Hazırda BYD ildə 30 GVt/saata qədər ümumi tutumu olan batareya istehsalına başlamaq üçün Çinin Süyçjou şəhərində xüsusi zavod tikir. Yeni batareyaların sayəsində yaxın vaxtlarda elektromobillərin qiymətinin ucuzlaşacağı gözlənilir.
Enerji üzrə mütəxəssis Sadiq Həsənov Demokrat.az-a açıqlamasında deyib ki, hazırda demək olar ki, hər şey natrium-ion batareyalarının seriya istehsalının əlçatan olduğunu göstərir.  
Onun sözlərinə görə, böyük istehsal müəssisələrinin tikintisi sürətlə davam edir və ilk giqafabriklər, yəni məcmu gücü 1 GVt/saatdan çox olan hüceyrələr istehsal edən istehsal müəssisələri planlaşdırılır və ya artıq tikilməkdədir:
“Əsasən, 3 şirkət CATL (Çin), NYD (Çin) və Northenergy (İsveç) natrium-ion batareyasının uğuru litium-ion batareyadan asılıdır. Natrium-ion batareyalarının geniş bazar payını təmin edə biləcəyinə qərar verəcək. Litium-ion batareyaları və onların xammalı nə qədər bahalı olsa, natrium-ion batareyası bir o qədər cəlbedici olur. Litium-ion istehsalından mümkün qədər çox proses götürülərsə, natrium-ion hüceyrələrinin istehsalını sürətləndirmək daha sürətli olacaqdır.  
Natrium-ion batareyaları ümumiyyətlə litium analoqlarına nisbətən daha az qıt və kritik resurslardan istifadə edir. Lakin bu, texnologiyanın bütün variantlarına aid deyil və onların tərkibində vanadium kimi nadir və zəhərli maddələr ola bilər. Buna görə də inkişaf prosesinin bir hissəsi onları ekoloji cəhətdən optimallaşdırılmış materiallarla əvəz etmək olmalıdır”.
S.Həsənov qeyd edib ki, hələki, batareyanın kimyası variantının üstünlük təşkil edəcəyi ilə bağlı dəqiq bir tendensiya yoxdur: 
“Demək olar ki, bütün istehsalçılar anod materialı kimi sərt karbondan istifadə etsələr də, katodlara hələ də aydın üstünlük verilmir, diqqət daha yüksək tutumlu laylı oksidlərə və ya bir qədər uzun xidmət müddəti olan Prussiya mavisi analoqlarına verilir. Fosfat əsaslı polianion katodlar indiyə qədər yalnız bir neçə istehsalçı tərəfindən diqqət mərkəzində saxlanılır”.
Ekspert natrium-ion batareyalarının elektromobillər üçün uyğun olub-olmayacağı məsələsinə də aydınlıq gətirib:
“Natrium-ion batareyaları ev və sənayedə saxlamaq üçün mükəmməldir. Qravimetrik və həcmli enerji sıxlığı daha az aktualdır. Bunun əvəzinə əsas diqqət xərc/kVt/saat və xidmət müddətinə yönəldilir. Xərc nöqteyi-nəzərindən, natrium-ion batareyaları məğlubedilməzdir və Prussiya mavi analoq katodları və ya fosfat əsaslı polianionik katodlarla uzun xidmət müddəti əldə edilə bilər”.
S.Həsənov diqqətə çatdırıb ki, natrium-ion akkumulyatorlarının elektromobillər üçün də uyğun olub-olmaması hələ də məlum deyil: 
“Rəqabətli olmaq üçün hüceyrələr ən azı litium LFP hüceyrələrinə oxşar enerji sıxlığına nail olmalıdır. Bundan əlavə, yüksək qablaşdırma sıxlığına nail olmaq üçün çox böyük hüceyrələr istehsal etmək mümkün olmalıdır və ya sistem səviyyəsində həcm və çəkiyə qənaət etmək üçün başqa yollar tapılmalıdır (məsələn, isitmə/soyutma etməməklə). Yalnız burada irəliləyiş əldə olunarsa, natrium-ion batareyaları avtomobil bazarında müvafiq bazar paylarını əldə edə biləcək”.
Törə Zeynallı
Demokrat.az
Daha ətraflı məlumat və yeniliklər üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:78
embedMənbə:https://demokrat.az
archiveBu xəbər 04 Dekabr 2024 12:55 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Ərdoğan İrana səsləndi, Poqosyan narahat oldu Fikirləşin, niyə?

02 İyun 2025 04:14see178

Naxçıvanda aksiya çərçivəsində 300 dən çox uşaq tibbi müayinədən keçib

02 İyun 2025 00:25see145

Saç yuyarkən suyun temperaturuna diqqət edin mütəxəssisdən vacib tövsiyələr

02 İyun 2025 05:06see142

Bu şəxs Polşanın yeni prezidenti oldu

02 İyun 2025 07:11see139

Gördük o “ekspertlərinizi”, 5 günə 1 sualı düz yaza bilməyiblər DİM ə ETİRAZ

02 İyun 2025 04:16see138

Şabrandakı yol qəzasında bir nəfər həyatını itirib

02 İyun 2025 09:33see135

Bəzi vitaminlərin çox qəbulu orqanizmə belə ziyan VURUR

02 İyun 2025 05:01see134

İmamoğlunun trolları hərəkətə keçdi

02 İyun 2025 15:13see133

Rusiya və Ukrayna yeni mübadilələr haqqında razılığa gəldi

02 İyun 2025 18:38see129

Britaniya ordusunun sayını artırır İlk dəfə

03 İyun 2025 01:17see129

Efirdə Təyyar Bayramovun mikrofonu söndürüldü Video

02 İyun 2025 15:31see128

Havalar isinir, amma qrip təhlükəsi artır nə etməli?

02 İyun 2025 01:01see125

Yarış üçün hazırlanmış Super Mustanq nümayiş olundu

02 İyun 2025 05:31see125

Alça yedikdən sonra bunlara diqqət edin!

02 İyun 2025 02:03see124

“Hörümçək toru” əməliyyatı ABŞ ı şoka salıb..?

03 İyun 2025 00:26see122

Bu beş bürc iyunda çətin sınaqdan keçəcək

03 İyun 2025 00:08see119

Futzal üzrə Azərbaycan Kubokunun final oyununa təyinatlar açıqlanıb

03 İyun 2025 10:16see118

Təmkin: “Bizə olan inamı doğrultduq”

03 İyun 2025 09:15see117

Ukrayna zərbə endirdi, bütün vilayət işıqsız qaldı

03 İyun 2025 01:34see115

Bu günə qədər Qareginin ünvanına güldən ağır söz deyilməyib

03 İyun 2025 09:40see112
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri