Əlilliyi olan şəxslərin bacarıqlarının inkişafı” mövzusunda keçirilən təlim uğurla başa çatdı
Icma.az bildirir, Turkstan.az saytına əsaslanaraq.
12 iyun 2025-ci il tarixində “İstedadlı Əlillər” İctimai Birliyi tərəfindən Azərbaycan Respublikasının Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Agentliyinin maliyyə dəstəyi ilə həyata keçirilən “Əlilliyi olan şəxslərin bacarıqlarının inkişafı” layihəsi çərçivəsində təşkil olunan təlim uğurla yekunlaşdı.
QHT.az xəbər verir ki, tədbiri layihə rəhbəri Qubad Qasımov açaraq, iştirakçılara layihə çərçivəsində keçirilən təlimlərin artıq başa çatdığı barədə məlumat verdi. O qeyd etdi ki, bu təlim layihə üzrə nəzərdə tutulan səkkizinci və sonuncu sessiyadır. Təlimin sonunda iştirakçıların hazırladıqları əl işlərindən ibarət sərgi-satışın keçirilməsi planlaşdırılır.
Birinci qrupun iştirakçıları üçün bu təlim həm emosional, həm də yaradıcı inkişaf baxımından əhəmiyyətli bir mərhələ oldu. Artıq hər bir iştirakçı öz çantasını tamamlamaqla yanaşı, ona fərdi toxunuşlar əlavə etmişdi. Layihənin əvvəlində texnikanı yeni öyrənən və tərəddüd içində olan uşaqlar bu dəfə daha inamla işləyir, seçimlərini əsaslandırır və hazırladıqları işlərə sahib çıxırdılar.
Dərsin sonunda təşkil olunan mini sərgi formatında təqdimatda uşaqlar öz əl işləri haqqında danışmaq imkanı əldə etdilər. Eyni zamanda səkkiz təlim ərzində hazırlanan bütün əl işləri iştirakçılara təqdim olundu. Hazırlanan məhsullar arasında muncuqla işlənmiş çantalar və qolbağlar üstünlük təşkil edirdi. Bundan əlavə, bəzi iştirakçılar makrome və pambıq iplərlə çantalar da hazırlamışdılar. Həmçinin ev şəraitində məşğul olmaq üçün xalça və kiçik oyuncaqların toxunma texnikası da izah edildi.
Layihə prosesi boyunca iştirakçılarda estetik zövq, planlama bacarığı və emosional düşünmə qabiliyyəti kimi sahələrdə nəzərəçarpacaq dərəcədə inkişaf müşahidə olundu. Əvvəllər qrup daxilində passiv olan uşaqlar belə, bu dəfə ya texniki dəstək göstərir, ya da müsbət rəylərlə həmyaşıdlarını dəstəkləyirdilər. Bir çox iştirakçı layihənin davam etməsini arzuladıqlarını bildirdilər. İkinci qrupun iştirakçıları isə son dərsdə artıq tamamilə müstəqil işləməyə üstünlük verdilər. Onların texniki bacarıqları və estetik seçimlərdəki müstəqillik açıq şəkildə özünü göstərirdi. Yekun təqdimat zamanı uşaqlar bir-birinin işinə hörmətlə yanaşır, hər biri öz təəssüratlarını bölüşmək istəyirdi. İştirakçılardan biri ilk dərsdə keçirdiyi hissləri belə ifadə etdi: “Əvvəlcə qorxurdum ki, alınmayacaq. Amma indi çantama baxanda başa düşürəm ki, hər şey mümkündür.” Bu cür ifadələr yalnız texniki bacarığın deyil, eyni zamanda uşaqların dünyagörüşünün genişlənməsinin və özlərinə olan inamın göstəricisi idi. Onlar sözün əsl mənasında “bacarmağın həzzini” yaşayırdılar.
Təlimlər zamanı sosial-emosional inkişaf da diqqətçəkən məqamlardan biri oldu. Uşaqlar bir-birinə yalnız texniki deyil, həm də mənəvi dəstək göstərirdilər. Təlimlərin sonunda bütün iştirakçılara sertifikatlar təqdim olundu. Bu, onların layihədəki iştirakını daha da mənalı və unudulmaz etdi.














