Elşən Cəfərov: “İstehlakçılar hər aldığı malı 14 gün ərzində qaytara bilməz”
525.az portalından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər yayır.
Bir çox insan 14 gün ərzində aldıqları malları istədikləri kimi qaytara biləcəklərini düşünür.
525.az "Report" a istinadən xəbər verir ki, bunu Prezident yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət üzrə Dövlət Agentliyinin İstehlakçı hüquqlarının müdafiəsi şöbəsinin müdiri Elşən Cəfərov "İstehlakçı hüquqları" mövzusunda təlimdə deyib.
Onun sözlərinə görə, Azərbaycanda istehlakçıların ən çox maraqlandığı məsələlərdən biri aldıqları malların qaytarılması və dəyişdirilməsi qaydalarıdır: “Lakin burada nəzərə alınmalı məqamlar var. Lazımi keyfiyyətli qeyri-qida malları müəyyən şərtlər daxilində dəyişdirilə bilər. Əgər malın forması, ölçüsü, fasonu və rəngi istehlakçıya uyğun deyilsə və təyinatı üzrə istifadə edilə bilmirsə, istehlakçı onu dəyişdirmək hüququna malikdir. Bunun üçün malın alınma günü hesablanmamaq şərti ilə 14 gün ərzində müraciət etmək lazımdır".
Şöbə müdiri bildirib ki, dəyişdirilən malın istifadə olunmaması, əmtəə görünüşünün, plombunun və etiketlərinin qorunması tələb olunur: "Malın qaytarılması üçün kassa qəbzi və digər sənədlərin təqdim edilməsi də vacibdir. Əgər satışda uyğun mal yoxdursa, istehlakçı malın dəyərinin geri qaytarılmasını tələb edə bilər."
O qeyd edib ki, bəzi qeyri-qida malları dəyişdirilə və qaytarıla bilməz: “Bu siyahıya qızıl və digər qiymətli metallardan hazırlanmış məmulatlar, parfümer-kosmetika məhsulları, çimərlik paltarları, şəxsi gigiyena vasitələri, uşaq oyuncaqları, məişət kimyası malları və bir sıra digər məhsullar daxildir. Əgər dəyişdirilməli olan mal satışda yoxdursa, istehlakçı dəyəri yenidən hesablanmaqla başqa bir malı almaq və ya ödənilmiş məbləği geri almaq hüququna malikdir. Satıcı isə uyğun mal satışa daxil olduqda istehlakçını bu barədə məlumatlandırmalıdır".

