Gediş haqqı 60 qəpik oldu, vətəndaşlar hələ də narazıdır: “Qiymət artır, keyfiyyət dəyişmir” SORĞU
Icma.az, Redaktor.az portalına istinadən məlumat verir.
Oktyabrın 1-dən etibarən Bakıda bəzi avtobuslarda və metroda gediş haqqı 20 faiz artırılaraq 60 qəpik olub. Artıq 3 gündür insanlar 60 (bəzi avtobuslarda isə 65, 70, 80, 90) qəpik ödəyərək gedib-gəlirlər.
Bəs qiymət artır, amma keyfiyyət necədir?
Redaktor.az olaraq ictimai nəqliyyatın qiymət artımı ilə bağlı paytaxt sakinlərinin fikirlərini öyrəndik.
Orta yaşlı xanım sualmıza cavab olaraq bildirdi ki, pul artır, keyfiyyət isə dəyişmir: "Yenə eyni sıxlıq, eyni problemlər qalır”.
Şəhər sakini Rasim bəyin sözlərinə görə, ildə bir neçə dəfə 10 qəpik-10 qəpik artırırlar, amma hələ də basabasdır: "Avtobusları dəqiqələrlə gözləyirik. Heç olmasa intervalı azaltsınlar ki, camaat rahat gedib-gələ bilsin”.
"Bu tıxacların üzündən 6-dan işdən çıxıb 9-da evə çatırıq. Tıxacları düzəltmək əvəzinə gediş haqlarını artırırlar, vallah biabırçılıqdır”, - deyə Səlimə xanım fikirlərini bildirdi.
Vətəndaşlardan biri vurğuladı ki, qazanclarının yarısı yolpuluna gedir: “Evimizdən hər gün 3 nəfər işə gedir, 2 uşaq məktəbə gedir. Uşaqlar 1 avtobus, böyüklər isə 2-3 avtobus və metro dəyişirik. Qazandığımızı yollara veririk, onda biz nə yeyək, nə içək?”
Bakı Dövlət Universitetinin tələbəsi Əli isə "heç olmaya belə qiymət artımlarında ən azından tələbələri nəzərə alsınlar" deyə narazılığını bildirdi.
Səbuhi adlı paytaxt sakini də avtobusların gec-gec gəlməsindən gileyləndi: "Hər dəfə gediş haqqını qaldıranda yalandan deyirlər ki, keyfiyyət artacaq, xətdə avtobusların sayı artırılacaq. 205 saylı avtobusu səhərlər dayanacaqda bəzən 30-40 dəqiqə gözləyirik. Elə vaxt olur ki, sıxlıqdan avtobusa minmək olmur. Camaat işə, dərsə gecikir. Qiymət artırırlarsa, heç olmasa avtobus sayını çoxaltsınlar, intervalı azaltsınlar".
Göründüyü kimi, vətəndaşlar gediş haqqının artmasına narazıdır və əsas tələbləri keyfiyyətin yaxşılaşdırılması, avtobus və metro intervalının qısaldılmasıdır.
Nuriyyə NATİQQIZI


