Icma.az
close
up
RU
Gənclik iksiri bu qidalarda tapıldı

Gənclik iksiri bu qidalarda tapıldı

News24 saytından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər verir.

Gənclik iksiri bəzi qidalarda gizlidir. Mütəxəssislər aşkar ediblər ki, avokado və pomidorun birlikdə istehlakı orqanizmdə qocalmanı gecikdirən təsirlər yaradır.

News24.az e-saglam.az-a istinadən xəbər verir ki, avokadonun tərkibindəki omeqa-3 yağ turşuları pomidorda olan güclü antioksidant - likopenin udulmasını 4 dəfə artırır.

Likopen iltihabları azaldaraq ürək-damar xəstəlikləri və bəzi xərçəng növlərinin riskini minimuma endirir.

Araşdırmalara görə, avokadonun tərkibindəki sağlam yağlar likopenin hüceyrələrə daha dərin nüfuz etməsinə imkan verir. Journal of Nutrition nəşrində yayımlanan araşdırmaya əsasən, müntəzəm olaraq avokado və pomidor yeyən insanlarda antioksidant səviyyələri əhəmiyyətli dərəcədə artır.

Harvard Universitetinin genetik mütəxəssisləri bildirirlər ki, bu iki qida uzunömürlülüklə əlaqəli SIRT1 və FOXO3 genlərini aktivləşdirir. Bu genlər DNT-ni qoruyaraq hüceyrə qocalmasını yavaşladır və bədənin daha gənc qalmasına kömək edir.

Bundan əlavə, avokado və pomidor pis xolesterinin səviyyəsini azaldaraq damarların tıxanma riskini azaldır. Avokadonun tərkibindəki kalium isə qan təzyiqini tarazlaşdırır və hipertoniya riskini minimuma endirir.

Araşdırmalar göstərir ki, bu qidaların müntəzəm istehlakı sağlamlığa müsbət təsir edə bilər. İnfarkt keçirmiş bir qadın bir il ərzində hər gün avokado və pomidor salatı yeyərək xolesterol səviyyəsini normallaşdıra bilib. Alzheimer riski olan bir şəxs isə iki il bu qidaları qəbul edərək beyin funksiyalarını qoruyub saxlayıb.

Bu qidaları gündəlik rasionunuza daxil edərək həm sağlamlığınızı qoruyun, həm də gənc qalın.

Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:133
embedMənbə:https://news24.az
archiveBu xəbər 25 Fevral 2025 06:11 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

“Barselona” gün ərzində keçirdiyi ikin yoldaşlıq oyunundan məğlub ayrılıb

09 Avqust 2026 01:33see244

Bakıda problem: Çətirlər yağış üçün yox, kondisioner suyu üçün açılır (VİDEO)

09 Avqust 2026 10:21see213

Tələbələr yaşamadıqları mənzilin kirayəsini ödəyirlər? − Video

09 Avqust 2026 11:17see209

Ən tələbkar üç BÜRC Güzəştə getmirlər

09 Avqust 2026 21:56see207

Abşeronda zəncirvari yol qəzası olub

09 Avqust 2026 00:22see205

Bu pozada yatmaq tromb riskini artırır Kardioloq

08 Avqust 2026 23:11see205

Xameneinin videosu köhnədir?

09 Avqust 2026 15:56see204

Qəbul imtahanlarında yeni model: situasiya suallarının qiymətləndirilməsi nə qədər şəffafdır?

09 Avqust 2026 13:01see200

Koreya Futbol Assosiasiyası hakimlər üçün seks xidmətləri qalmaqalına görə üzr istəyib

09 Avqust 2026 04:11see199

Avropada təhlükəli virus yayılır 6 nəfər öldü

09 Avqust 2026 00:31see196

Bakıda qəza nəticəsində iki nəfər xəsarət alıb (Foto)

09 Avqust 2026 00:17see191

SOCAR KBR in meneceri Binəqədi 38 MMMC də dərəbəylik yaradıb…

10 Avqust 2026 11:11see191

Heç kim torpağını atıb çıxıb gedən deyil Zelenski

09 Avqust 2026 00:17see188

Azərbaycan bundan hər il 3 milyard dollar qazanacaq FOTO

08 Avqust 2026 23:09see186

Onlar alman cəmiyyətində qorxu yaratmağa çalışırlar Nazir

10 Avqust 2026 02:03see183

DİN dən vətəndaşlara ÇAĞIRIŞ: Uşaqları nəzarətsiz qoymayın FOTO

09 Avqust 2026 16:40see183

Sabir Rüstəmxanlının çin olan kədərli yuxusu...

10 Avqust 2026 07:00see180

Maqnit qasırğaları haqda BİLMƏDİKLƏRİMİZ: İnsanlar və texnika üçün nə dərəcədə təhlükəlidir

09 Avqust 2026 00:59see178

Kredit kartı şifrəsində 0 rəqəmi olanlara xəbərdarlıq edildi

09 Avqust 2026 00:32see176

Tramp: ABŞ İranla yarımçıq danışıqlar aparır

10 Avqust 2026 01:07see174
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri