Hər gün tıxaca öyrəşmiş insan kimi davranırıq və… Ekspert
Icma.az, Avtosfer portalına istinadən məlumat verir.
Milli Məclisin deputatı Hikmət Məmmədov parlamentin bugünkü plenar iclasında Azərbaycanda nəqliyyat infrastrukturunun idarəedilməsi ilə əlaqədar yeni qanunun hazırlanmasını təklif edib.
O qeyd edib ki, qanun layihəsi yol nəqliyyatının, infrastrukturunun idarəolunmasında iştirak edən müəssisələrin, dövlət qurumlarının fəaliyyətini koordinasiya etməyə, onların səlahiyyətlərini müəyyənləşdirməyə xidmət etməlidir:
"Hesab edirəm ki, xüsusilə, Bakı şəhərində nəqliyyat və yol problemi yoxdur. Paytaxtda "butulka effekti" yaradan dar boğazlar problemi var. Bu ünvanlardan biri 20 Yanvar dairəsi, digəri Babək prospektindən Heydər Əliyev prospektinə dönən yolun kəsişməsi, üçüncüsü isə Koroğlu körpüsünün ətrafıdır. Buna bənzər ünvanlarda nəqliyyatın təşkili həyata keçirilsə, effektiv olar. Ümumilikdə isə düşünürəm ki, Bakıda tıxac problemi təsvir edildiyi qədər faciəvi deyil".
Nəqliyyat eksperti Elməddin Muradlı parlamentarinin səsləndirdiyi fikirlər barədə danışıb: “Tıxac problemi ilə bağlı məsələyə obyektiv yanaşsaq, hələ də çıxış yollarımız var. Yəni vəziyyət o qədər də faciəli deyil. Ancaq bu gün qarşısını almaq üçün müəyyən addımlar atılmasa, gələcəkdə tıxac problemi ciddi çətinliklər yaradacaq. Reallıqlardan danışsaq, hərəkətin tənzimlənməsi ilə bağlı addımlar atıldıqca bəzi hallarda müsbət nəticələr də müşahidə olunur. Biz artıq hər gün tıxaca öyrəşmiş insan kimi davranırıq və bəzən görürük ki, müəyyən istiqamətlərdə hərəkət tam da bərbad vəziyyətdə deyil, avtomobillər normal irəliləyir. Amma müəyyən vaxtlarda, xüsusilə də həftəsonları, şəhərdə böyük sıxlıq yaranır. Məsələn, məktəb mövsümü açılmazdan əvvəl, yəni tətil dövründə insanlar düşünürdülər ki, tıxac azalacaq. Lakin bir çox istiqamətlərdə yenə də sıxlıq yaranırdı. Bu halda yol polisi məcbur olub hərəkətin tənzimlənməsi üçün müdaxilə edirdi”.
Onun sözlərinə görə, bəzən avtobus zolaqlarına girişə icazə verilir ki, sürücülər rahat hərəkət etsinlər, nəqliyyat axını davamlı olsun və sıxlıq yaranmasın: “Bu, bir tərəfdən yaxşıdır – nəqliyyatın hərəkəti təmin olunur. Digər tərəfdən isə pisdir, çünki avtobus zolaqları boş qalmır. Əsas məsələ budur- proseslər elə tənzimlənsin ki, yol polisi hər dəfə əl ilə hərəkəti idarə etmək məcburiyyətində qalmasın. Amma hazırda hələ də belə bir ehtiyac qalır və müəyyən hallarda əl ilə tənzimləmə vacibdir. Hazırda dövlət proqramı qəbul olunub və cənab Prezident tərəfindən təsdiqlənib. Artıq proqramın icrasından 9 ay keçir. 2025–2030-cu illər üzrə birinci mərhələnin həyata keçirilməsi nəzərdə tutulur. Bu mərhələdə yeni metrostansiyaların tikilməsi, mövcud yolların şaxələndirilməsi və genişləndirilməsi, eləcə də yeni yolların salınması planlaşdırılır. Bütün bunlar müsbət addımlar kimi qiymətləndirilir və hesab edilir ki, tıxacla mübarizədə öz müsbət nəticəsini verəcək. Lakin bu işləri gecikdirmədən görmək vacibdir. Çünki hər bir gecikmə əlavə çətinliklərə və itkilərə səbəb ola bilər”.(cross.media)


