Icma.az
close
up
RU
İlk yol nişanları necə meydana çıxıb? Maraqlı TARİX

İlk yol nişanları necə meydana çıxıb? Maraqlı TARİX

Icma.az bildirir, Lent az portalına istinadən.

Hər hansı bir yol nişanının əsas vəzifəsi yol iştirakçısını məlumatlandırmaqdır: qarşıda təhlükəli hissənin olması, kəsişmənin kəsişmə tezliyi, icazə verilən sürət, yaşayış məntəqəsinin adı və növbəti birinə qədər olan kilometrlərin sayı və s.

İlk tam hüquqlu yol nişanları Romanın mərkəzinə dəqiq məsafəni göstərən milepostlar (bu, bir nöqtədən digərinə olan məsafəni göstərən dirəkdir – red.) olub. Yeri gəlmişkən, bütün yolların hara apardığı haqqında məşhur deyim də buradan gəlir.

Lent.az-ın xarici mətbuata istinadla xəbərinə görə, Roma İmperiyasında yaşayış məntəqələrinin adları olan lövhələr də var idi, lakin onlar indikindən fərqli görünürdülər: tanrıları, filosofları, şairləri, rəssamları və siyasi xadimləri əks etdirən çoxsaylı mərmər heykəllər, digərləri ilə yanaşı, şəhər və kəndləri təyin etmək üçün istifadə edilib ki, bu da postamentdəki yazıda aydın şəkildə ifadə edilib.

Hələ o zaman, yol inşaatçıları başa düşdülər ki, səyahət edənlərin coğrafi arayışla bağlı köməyə ehtiyacı var, qarşıdan gələn marşrutun uzunluğu haqqında aydın təsəvvür yaradır. İki min il keçsə də, prinsip dəyişməyib: şəhərin və ya rayonun girişindəki stel hələ də səyahətçiyə onun yeri barədə məlumat verir.

Orada, Romada yollarda xaosu tənzimləmək üçün ilk cəhdlər də olub: bəzi küçələrdə birtərəfli hərəkət tətbiq olunub və kəsişmələrin kəsişmə qaydası xüsusi dəstə tərəfindən müəyyən edilib, müasir yol nəzarətçiləri və işıqforların prototipi.

Yeri gəlmişkən, Romanın mərkəzində iş saatlarında araba ilə getmək qadağan edilib və şəhərdən kənarda olanlar nəqliyyatlarını şəhərdən kənarda saxlamalı olublar. Piyada deyil, rahatlıqla səyahət etmək istəyirsinizsə, qədim Roma taksisinə xoş gəlmisiniz, dörd nəfərin apardığı palankin heç də pulsuz deyilmiş.

Avtosəfərbərlik 

Yollarda özüyeriyən arabalar görünənə qədər qədim Roma yol infrastrukturu kifayət olub. Hər bir əyalətdə və ayrı-ayrı şəhərlərdə yalnız yerli sakinlər üçün başa düşülən öz əlamətləri ortaya çıxıb. Hər bir avropalı öz yolu ilə yaşayıb və səyahət edib. 

Ancaq 20-ci əsrin əvvəllərində vəziyyət kökündən dəyişməyə başlayıb: at arabalarının, vaqonların və arabaların ilk avtomobillərə yaxınlığı çox sayda qəzaya səbəb olub və bu, hakimiyyəti sözün əsl mənasında yolun təşkili ilə məşğul olmağa məcbur edib. 

1909-cu ildə Parisdə ilk dörd yol nişanını özündə əks etdirən Avtomobillərin hərəkəti üzrə beynəlxalq Konvensiya qəbul edilib: “qeyri-bərabər yol”, “kəsişmə”, “dəmir yolu ilə kəsişmə”, “təhlükəli döngə”. Bunlar mavi və ya qara kvadratlar olub, onların üzərində təsvir ağ boya ilə boyanıb - gecə görünməsi üçün və quraşdırmanın səbəbi 250 metr əvvəl yerləşdirilməli idi. 1926-cı ildə iki yeni nişan meydana çıxıb: "STOP" analoqu və "qorunmayan dəmir yolu keçidi". 

Növbəti mərhələ 1968-ci il Vyana Konvensiyası, yol hərəkəti qaydalarını standartlaşdırmaq üçün beynəlxalq müqavilə olub. 1968-ci il noyabrın 8-də keçirilən həmin konfransda nişanları birləşdirən yol nişanları və siqnalları haqqında konvensiya imzalanıb: bundan sonra dünyanın istənilən ölkəsindən olan hər bir sürücü üçün başa düşülən universal yol “əlifbası”ndan istifadə etmək təklif edilib. 

Bütün işarələr xəbərdarlıq, qadağanedici, məcburi, məlumat xarakterli, habelə prioritet və xüsusi göstəriş nişanlarına, xidməti və əlavə məlumat nişanlarına bölünüb.

Maraqlıdır ki, bütün ölkələr Vyana Konvensiyasını imzalamayıb və daha az sayda ölkə onu ratifikasiya edib: məsələn, ABŞ, Böyük Britaniya, Çin və Avstraliya “özlərininki ilə” qalıb.

Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:71
embedMənbə:https://lent.az
archiveBu xəbər 02 May 2025 20:25 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Hökumət kənd təsərrüfatı, qida və sənaye sektoruna daha çox diqqət ayırmalıdır

24 Dekabr 2025 15:21see278

Bu ölkə yaşayış icazəsi və vətəndaşlıq tələblərini sərtləşdirir

24 Dekabr 2025 04:46see193

Yağışlı Bakı yollarında son vəziyyət SİYAHI

25 Dekabr 2025 08:36see174

Gümüşün qiyməti tarixi maksimumunu yeniləyib

23 Dekabr 2025 22:41see161

İsrail Trampın sülh planının ikinci mərhələsinə bu şərtlə razıdır

25 Dekabr 2025 05:45see159

Xarici ticarət: ixrac və idxal azalır

24 Dekabr 2025 23:42see157

Yaponların uzunömürlü olmasının səbəbi AÇIQLANDI

24 Dekabr 2025 01:01see155

Vizada dəyişiklik: Seçim artıq təsadüfi olmayacaq

24 Dekabr 2025 15:45see152

Kərkicahan Bir kənd, iki tale

24 Dekabr 2025 06:46see147

“Avromed Company” MMC nin baş ofisində media nümayəndələri üçün Bakı şəhərinin tibbi tarixinin formalaşma mərhələlərinə həsr olunmuş təqdimat keçirilib

24 Dekabr 2025 20:16see144

Zaur Axundov “Araz Naxçıvan”ın avrokubok şansını bitirdi! bir qərara sözardı

24 Dekabr 2025 00:11see142

Ən simic bürclər Pul xərcləmirlər

24 Dekabr 2025 03:24see140

Avtomobil almaq istəyənlər üçün VACİB XƏBƏR Gələn ildən bu qədər bahalaşacaq

24 Dekabr 2025 19:20see140

Quba məktəbliləri sağlam qidalanma vərdişləri barədə məlumatlandırılıblar

24 Dekabr 2025 13:04see138

“Səsi yaxşı çıxır, pis deyil” Ferstappen yeni “Formula 1” mühərrikinin səsini təriflədi

24 Dekabr 2025 01:02see137

Türkiyədə Liviyanın Baş Qərargah rəisinin olduğu təyyarə ilə radar əlaqəsi kəsilib

23 Dekabr 2025 23:06see137

“Yaxınlaşıb dedi ki, ərim səni sevir”

24 Dekabr 2025 00:44see136

Xəbərdarlıq edildi: 55 dərəcə şaxtaya hazırlaşın

25 Dekabr 2025 01:15see135

İmkanı olmayanlara pulsuz mal qara verilməsi ilə bağlı AÇIQLAMA

25 Dekabr 2025 04:48see132

Hökumə Əliyevaya həsr edilən film yenə təxirə düşdü SƏBƏB

24 Dekabr 2025 12:09see131
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri