İrəvan Tehranın təxribatına uydu
Cebheinfo saytından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
Ermənistanın Baş naziri Nikol Paşinyan İran dövlət televiziyasına müsahibəsində İranla dəmir yolunun inşasının mümkünsüzlüyündən danışıb.
Paşinyan bildirib ki, Ermənistanın dəmir yolu daşımalarını həyata keçirmək imkanı yoxdur:
“Ermənistan-İran dəmir yolunun tikintisi məsələsi uzun müddətdir müzakirə olunur. Lakin relyefinə görə belə bir dəmir yolu olduqca böyük investisiyalar tələb edir və bugünkü şəraitdə mümkün yük daşımalarının hətta uzunmüddətli perspektivdə belə, bu xərcləri ödəyəcəyinə heç bir əsaslandırma mövcud deyil.
Ancaq qeyd etdiyim “Sülh kəsişməsi” layihəsi həyata keçirilsə, bizim Fars körfəzi, Oman körfəzi ilə dəmir yolu əlaqəsi imkanımız olacaq və İran İslam Respublikası Ermənistan ərazisindən keçməklə Qara dənizə, daha da qərbə çıxış əldə edəcək”.
Nikol Paşinyanın qeyd edilən sözləri ilə bir tərəfdən Zəngəzur dəhlizinin qarşısını almaq üçün İranın təxribat məqsədilə irəli sürdüyü Ermənistandan keçməklə Fars körfəzindən Qara dənizə çıxışı nəzərdə tutan Şimal-Cənub nəqliyyat dəhlizi layihəsinin reallıqdan uzaq olduğunu etiraf edib.
Çünki Baş nazir Ermənistanın yüksək dağlıq ərazilərindən avtomobil və dəmir yolu daşımalarının həyata keçirilməsi üçün infrastrukturun qurulmasının çox çətin olduğuna işarə edib.
Belə yolların çəkilməsi üçün nə İranın, nə də Ermənistanın maddi vəsaiti yoxdur. İran bu məsələdən daha çox Zəngəzur dəhlizinə maneə yaratmaq, Ermənistanı regional nəqliyyat-kommunikasiya əlaqələrindən yayındırmaq və Türkiyənin Cənubi Qafqazda geosiyasi təsirinin qarşısını almaq məqsədilə istifadə edir.
Ermənistan əvvəllər bu layihəyə maraq göstərsə də, ABŞ-də Donald Trampımn hakimiyyətə gəlişindən sonra Paşinyan İranla nəqliyyat-tranzit əlaqələrinin qurulmasına görünür ehtiyatla yanaşır. Relyefin bu layihəyə cavab vermədiyi barədə Paşinyanın fikirləri, İranla münasibətlərdə məsafə saxlamaq cəhdi kimi də şərh oluna bilər.
Lakin Ermənistanın Baş nazirinin “Sülh kəsişməsi” layihəsi vasitəsilə Oman dənizinə çıxış əldə edəcəkləri haqqında dedikləri kifayət qədər qeyri-ciddi səslənir.
Paşinyan əslində, bu məqamda “Sülh kəsişməsi”ni İranın “Şimal-Cənub nəqliyyat dəhlizi” layihəsinə alternativ kimi təqdim etməyib.
Onun məqsədi kağız üzərində qalmış və maraqla qaşılanmayan “Sülh kəsişməsi”ni Zəngəzur dəhlizinə qarşı qoyur.
Yəni Baş nazir İranın təklifi həyata keçməsə də, Azərbaycanın da təklifini qəbul etmək niyyətində olmadığına dair Tehrana jest edir.
Halbuki, Azərbaycan və Türkiyə ilə sərhədlər açılmadan Ermənistanın beynəlxalq nəqliyyat-tranzit şəbəkələrinə və xarici bazarlara çıxışı qeyri-mümkündür.
Müşfiq Abdulla
“Cebheinfo.az”
