Icma.az
close
up
RU
İstehlakçının ehtiyaclarını necə anlamaq olar? AYDINLIQ GƏTİRİLDİ

İstehlakçının ehtiyaclarını necə anlamaq olar? AYDINLIQ GƏTİRİLDİ

Sia Az saytından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər verir.

“Brendinq yalnız loqo və ya ad seçməkdən ibarət deyil, bu, istehlakçının yaddaşında və emosional dünyasında dərin iz buraxan kompleks bir prosesdir. Güclü brend yaratmaq üçün şirkət yalnız məhsul və ya xidmət təqdim etməklə kifayətlənməməli, eyni zamanda dəyər yaratmalı və bazarda öz unikallığı ilə seçilməlidir. İstehlakçı niyə məhz bu brendi seçməlidir? Bu suala düzgün cavab tapmaq, brend strategiyasının əsasını təşkil edir. Hər bir uğurlu brendin arxasında onu digərlərindən fərqləndirən fundamental dəyərlər dayanır. Brendin əsas vəzifəsi bazarda fərqlənmək, öz auditoriyası üçün xüsusi bir anlam daşımaqdır. Şirkət müştərilərinə nə vəd etdiyini və bu vədləri necə yerinə yetirəcəyini dəqiq müəyyənləşdirməlidir”. Bu sözləri Marketinq və İctimai Əlaqələr Departamentinin rəhbəri Nicat Hacızadə SİA-ya açıqlamasında deyib.

Onun sözlərinə görə, brend bəzi suallara cavab verməlidir:

“Məqsədimiz nədir? – Brendin əsas missiyası nədir və hansı problemi həll edir?

Hədəf auditoriyamız kimdir? – Məhsul və ya xidmət kimlər üçün nəzərdə tutulub?

Nə ilə fərqlənirik? – Bizim brendi digərlərindən fərqləndirən əsas xüsusiyyətlər nələrdir?

Brend hansı dəyərləri təmsil edir? – Müştərilərin bizim brendlə əlaqələndirdiyi əsas duyğular və düşüncələr hansılardır?

Bu sualların cavabı brendin bazardakı mövqeyini müəyyənləşdirir və istehlakçının şüurunda aydın bir təsvir formalaşdırır.

Brend strategiyası yalnız şirkətin daxili dəyərlərinə əsaslanmamalıdır. Müştəri ehtiyaclarını, alış vərdişlərini və davranış psixologiyasını anlamaq uğurun açarıdır. Brend istehlakçının gözləntilərini nə qədər yaxşı başa düşərsə, onunla daha güclü əlaqə qura bilər. Həmçinin İstehlakçı davranışını anlamaq üçün bir çox faktorlara diqqət yetirmək lazımdır.

Demoqrafik göstəricilər – Müştərilərin yaşı, cinsi, təhsili, gəlir səviyyəsi və digər xüsusiyyətləri.

Psixoqrafik xüsusiyyətlər – Müştərilərin dəyərləri, maraqları və həyat tərzi.

Alış motivasiyası – İstehlakçı niyə bu məhsulu alır? Onun ehtiyacları və gözləntiləri nələrdir?

Müştəri sadiqliyi – Brendə nə qədər bağlıdırlar və yenidən alış etmə ehtimalları nə qədərdir?

Bu faktorları analiz edərək, brend istehlakçılar üçün daha cəlbedici və uyğun mesajlar hazırlaya bilər”.

Nicat Hacızadə qeyd edib ki, uğurlu brend yaratmaq üçün təkcə özünə yox, bazardakı rəqiblərə də diqqət yetirmək lazımdır: “Rəqib analizinin əsas məqsədi bazardakı boşluqları müəyyən etmək və brendi daha güclü mövqeyə çıxarmaqdır.

Rəqib analizi üçün əsas addımlar:

Birbaşa və dolayı rəqibləri müəyyənləşdirmək – Həm eyni sektorda fəaliyyət göstərən, həm də dolayı yolla brendlə rəqabət aparan şirkətləri araşdırmaq.

Güclü və zəif tərəfləri analiz etmək – Rəqiblərin hansı sahələrdə üstün olduğunu və harada boşluqlarının olduğunu müəyyən etmək.

Bazarda fərqləndirici üstünlükləri müəyyənləşdirmək – İstehlakçı niyə məhz bu brendi seçməlidir? Cavab rəqiblərin etdiklərindən fərqli və daha güclü olmalıdır.

Müştəri rəylərini nəzərə almaq – İstehlakçılar rəqiblər haqqında nə düşünür? Onların məmnunluq və şikayətləri hansı mövzulardadır?

Rəqibləri analiz etməklə brend bazardakı yerini daha dəqiq müəyyən edə və öz mesajlarını düzgün strategiya ilə formalaşdıra bilər.

Həmçinin o vurğulayıb ki, brendinq təkcə konseptual strategiyadan ibarət deyil, eyni zamanda vizual və verbal ünsiyyət elementləri də çox önəmlidir: “Güclü vizual kimlik və düzgün ünsiyyət dili brendin tanınmasını və yadda qalmasını təmin edir.

Vizual elementlər:

Loqo – Brendin əsas vizual simvolu olmalı və onun dəyərlərini əks etdirməlidir.

Rəng palitrası – Müxtəlif rənglər istehlakçılara fərqli emosiyalar ötürə bilər.

Şriftlər və dizayn üslubu – Brendin vizual xarakterini tamamlamaq üçün uyğun tərz seçilməlidir.

Verbal ünsiyyət:

Sloqanlar və mesajlar – Aydın və yadda qalan ifadələr brendin tanınmasını artırır.

Ünsiyyət tonu – Brendin danışıq üslubu müştərilər üçün əlçatan və cəlbedici olmalıdır.

Sadə və anlaşılan brend mesajları istehlakçının yaddaşında daha yaxşı qalır və emosional bağlılıq yaradır.

Brend uzunmüddətli uğur qazanmaq üçün etibarlı və inamlı olmalıdır. Bunun üçün:

Brend verdiyi vədlərə əməl etməlidir.

Keyfiyyəti qoruyaraq sabit və davamlı xidmət təqdim etməlidir.

Müştəri gözləntilərini daim qarşılamalıdır.

Əgər brend öz dəyərlərinə sadiq qalmırsa və verdiyi sözləri yerinə yetirmirsə, istehlakçılar tez bir zamanda ona qarşı inamını itirə bilər.

Güclü brend yaratmaq üçün düzgün marketinq strategiyası vacibdir. Bu, brendin istehlakçılara çatmasını və bazarda güclü mövqeyə sahib olmasını təmin edir.

Marketinq kanalları:

Onlayn marketinq: Sosial media, vebsaytlar, e-poçt marketinqi və rəqəmsal reklamlar brendin geniş auditoriyaya çatmasına kömək edir.

Oflayn marketinq: Bilbordlar, televiziya reklamları, mağaza interyerləri və çap materialları brendin fiziki məkanda tanınmasına xidmət edir.

İnteqrasiya olunmuş strategiya: Onlayn və oflayn marketinq elementləri bir-birini tamamlamalı və ardıcıl mesaj ötürməlidir.

Uğurlu brend yalnız bir loqo və ya ad deyil, istehlakçının həyatının ayrılmaz hissəsinə çevrilən güclü bir kimlikdir. O, öz dəyərləri, emosional bağlılığı, müştəri ehtiyaclarına verdiyi cavablar və bazardakı fərqləndirici mövqeyi ilə seçilməlidir. Davamlı keyfiyyət, inam və düzgün marketinq strategiyası brendi uzunmüddətli uğura aparan əsas faktorlardır”.

Ən son yeniliklər və məlumatlar üçün Icma.az saytını izləyin, biz hadisənin gedişatını izləyirik və ən aktual məlumatları təqdim edirik.
seeBaxış sayı:93
embedMənbə:https://sia.az
archiveBu xəbər 10 Fevral 2025 15:06 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Makronun İsrailə səfər etmək istəyi Netanyahu tərəfindən rədd edildi

04 Sentyabr 2025 02:10see215

Türkiyədə şübhəli maddənin iyindən zəhərlənən 9 polis xəstəxanaya yerləşdirilib

03 Sentyabr 2025 07:22see206

Husi qüvvələri Təl Əvivdə hədəfləri raketlərlə vurduğunu iddia edir

03 Sentyabr 2025 18:37see168

İranın Azərbaycandakı səfirliyinə bir neçə XATIRLATMA VİDEO

02 Sentyabr 2025 20:43see155

Ekspert: Parlaq çamadan oğrular üçün “cazibədar hədəf”dir

03 Sentyabr 2025 11:23see141

Hərbi xidmət yaşının artırılması təhsilə necə təsir edər?

03 Sentyabr 2025 13:21see135

Fransanın Marsel şəhərində bıçaqlı hücum baş verib

03 Sentyabr 2025 00:00see134

Hələ qol vurmadan Fənərbaxçanın tarixinə düşdü

03 Sentyabr 2025 07:36see134

Rusiya Hindistana əlavə S 400 satır Danışıqlar yekunlaşır

03 Sentyabr 2025 00:13see127

Qazaxıstanda aviasiya təhlükəsizliyi üzrə ICAO auditi aparılır

03 Sentyabr 2025 02:43see127

Məni azadlığa buraxın, qeyri adi istedadım var İlhamə Elşadqızı

03 Sentyabr 2025 13:18see124

ABŞ də kişi görüşdə ayağını iyləməyə icazə verməyən qızın üzərindən avtomobillə keçdi

04 Sentyabr 2025 04:31see123

Kamçatkada 6 ballıq zəlzələ oldu

02 Sentyabr 2025 16:12see123

Yaponiyada 80 yaşlı qadın özünü astronavt kimi təqdim edən fırıldaqçının qurbanı olub

03 Sentyabr 2025 06:33see123

İslandiya millisinin yarımmüdafiəçisi: Azərbaycan bizi cəzalandıra bilər

03 Sentyabr 2025 23:00see122

Lazer faraların istehsaldan çıxarılmasının SƏBƏBİ

02 Sentyabr 2025 21:00see120

Türkiyədə dəhşət: İldırım ata və oğlunun həyatına son qoydu

04 Sentyabr 2025 00:53see120

Lissabonda funikulyor relsdən çıxdı − Ölənlər var

03 Sentyabr 2025 23:28see120

Fənər in müdafiəçisi Rusiya yolunda

03 Sentyabr 2025 13:39see117

Ərdoğan ABŞ yə çağırış etdi

02 Sentyabr 2025 19:26see115
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri