Jurnalistlər Aktauda AZALın təyyarəsinin qəzaya uğradığı yerdə: Nələr gördülər? FOTOLAR
Aktau yaxınlığında təyyarə qəzasından sonra üçüncü gün jurnalistlərə qəzaya uğrayan təyyarənin qalıqlarına yaxınlaşmağa icazə verilib.
“Cebhenfo.az” bu barəd “Orda.kz”-a istinadən xəbər verir.
Əvvəllər media nümayəndələri qəza yerindən uzaq məsafədə saxlanılırdı. Düzdür, təyyarənin qalıqlarının ətrafı hələ də hasarlanıb, lakin kordonun diametri artıq xeyli azalıb.
Bu məsafədə fəlakətin miqyası aydın görünür - yan tərəfin cırılmış yarısından praktiki olaraq heç nə qalmadı, yalnız təyyarənin çox yanmış burnu müəyyən forma saxladı, bu qara metal yığınının vaxtilə onun bir hissəsi olduğunu xatırladır.
“Təyyarənin qəzaya uğradığı yerdə, faciənin ilk günündə olduğu kimi, fövqəladə hallar xidmətinin fəal işini görmədik. Bir gün əvvəl məlum oldu ki, axtarışlar başa çatıb - Fövqəladə Hallar Nazirliyi 38 nəfərin cəsədinin tapıldığını bildirib. Bəziləri müəyyən etmək üçün DNT testi tələb olunurdu. Əvvəllər nəqliyyat prokurorluğu kriminoloqların iki registrator tapdığını bildirmişdi.
Aktauda təyyarə qəzasını araşdıran komissiya hələ də işləyir. Dünən “Embraer”in nümayəndələri şəhərə gəliblər. Qəzaya uğrayan təyyarənin istehsal olunduğu Braziliyadan da mütəxəssislərin gələcəyi gözlənilir. Jurnalistlərə xarici ekspertlərlə danışmağa icazə verilib-verilməyəcəyi məlum deyil”, - deyə sayt yazır.
“Dispetçerlərlə ekipaj arasında radio danışıqlarının yazısı ələ keçirilib. Hadisə yerinə baxış tamamlanma mərhələsindədir - dörd min kvadratmetrdən çox”, - deyə Manqistau vilayətinin nəqliyyat prokuroru Abılaybek Ordabayev bildirib.
Onun sözlərinə görə, faciənin şahidlərinin axtarışı və dindirilməsi davam edir. “Orda.kz” hadisə yerinə ilk gələnlər arasında elektrik şəbəkələri şirkətinin iki əməkdaşını tapıb və onlarla müsahibəni lentə alıb. Elektrik işçiləri sağ qalan sərnişinləri təyyarənin sağ qalan yarısından çıxarmağa kömək ediblər.
Rusiya və Azərbaycan əməliyyatçılarının istintaq hərəkətlərində iştirakına icazə verilmir. Çünki təyyarə qəzası Qazaxıstan ərazisində baş verib və müvafiq olaraq, cinayət işi Qazaxıstan Respublikasının yurisdiksiyasındadır.
İstintaq Qazaxıstan Respublikası Cinayət Məcəlləsinin 344-cü maddəsi ilə “Dəmir yolu, hava, dəniz və ya çay nəqliyyatının hərəkəti və ya istismarı qaydalarını pozma” ilə aparılır.
Nəqliyyat nazirinin müavini Talqat Lastaev araşdırmanın vaxtı ilə bağlı suala cavab verə bilməyib.
“Təcrübə göstərir ki, Qazaxıstanda hava qəzalarının araşdırılması bir neçə il çəkə bilər. Buna misal olaraq 2019-cu ildə Almatı yaxınlığında Bek Air Fokker-100 təyyarəsinin qəzaya uğramasını göstərmək olar. Nəqliyyat Polis İdarəsi bu hadisə ilə bağlı araşdırmanın yalnız 2024-cü ilin sonunda başa çatdığını açıqlayıb.
Düzdür, bu dəfə vəziyyət fərqlidir - söhbət daxili uçuşdan yox, beynəlxalq uçuşdan gedir. Bundan başqa, Qazaxıstanda qəzaya uğrayan yerli təyyarə deyil, Rusiyaya uçan "Azərbaycan Hava Yolları"na məxsus təyyarə hadisədə iştirak edənlərin coğrafiyasını xeyli artırıb və dünya ictimaiyyətinin diqqətini cəlb edib”,-deyə bildirilib.
Təyyarənin qəzaya uğradığı Aktaunun özü bu günlərdə beynəlxalq medianın diqqətini çəkir:
“Şəhər açıq şəkildə buna öyrəşməmişdi, lakin Aktau sakinləri ikinci gün Qan Mərkəzində növbələr yarandı, baxmayaraq ki, Mangistau Regional Xəstəxanasının rəhbərliyi donor çatışmazlığının olmadığını əmin etdi. Ancaq heç kim təyyarənin sağ qalan sərnişinlərini yerli tibbə həvalə etməyə cürət etmədi.
Dərhal Astanadan təcrübəli cərrah və travmatoloqların olduğu təyyarə göndərildi. Rusiya hakimiyyəti öz vətəndaşlarını Aktau xəstəxanasından götürməyə tələsdi və bir gün sonra onlarlar xüsusi təyyarə ilə Moskvaya aparıldı”.
Dekabrın 26-da Aktau administrasiyası yeni il ağacında işəqları yandırmağı planlaşdırsa da, faciəvi hadisələrə görə bu tədbir qeyri-müəyyən vaxta təxirə salınıb. İndi şəhərdə bayram ab-havası yoxdur. Yeri gəlmişkən, sərnişinlər arasında qazaxıstanlılar da var idi - altı nəfər, hamısı ölüb. Onlardan ikisi Janaozen şəhərinin sakinləridir.
Sayt yazır ki, beynəlxalq mətbuat baş verənlərin müxtəlif versiyalarını müzakirə edir, əksəriyyəti təyyarənin Rusiya hava hücumundan müdafiə sisteminin hədəfinə çevrildiyi ilə razılaşır, baxmayaraq ki, əvvəlcə quşların təyyarənin mühərrikinə dəyməsi variantı gündəmə gətirilib:
“Hökumət istintaq qrupuna yalnız Qazaxıstan hüquq-mühafizə orqanlarının əməkdaşlarının daxil olduğunu vurğulayıb. Rusiya və Azərbaycan əməliyyatçılarının istintaq hərəkətlərində iştirakına icazə verilmir. Çünki təyyarə qəzası Qazaxıstan ərazisində baş verib və müvafiq olaraq, cinayət işi Qazaxıstan Respublikasının yurisdiksiyasındadır”.
Nəqliyyat nazirinin müavini Talqat Lastaev araşdırmanın vaxtı ilə bağlı suala cavab verə bilməyib:
“Təcrübə göstərdiyi kimi, Qazaxıstanda təyyarə qəzalarının araşdırılması bir neçə il çəkə bilər. Buna misal olaraq 2019-cu ildə Almatı yaxınlığında Bek Air Fokker-100 təyyarəsinin qəzaya uğramasını göstərmək olar. Nəqliyyat Polis İdarəsi bu hadisə ilə bağlı araşdırmanın yalnız 2024-cü ilin sonunda başa çatdığını açıqlayıb. Düzdür, bu dəfə vəziyyət fərqlidir - söhbət daxili uçuşdan yox, beynəlxalq uçuşdan gedir”.
Xəzər
“Cebheinfo.az”
Problemlərinizi bizə yazın, şahidi olduğunuz hadisələri çəkib göndərin