Keçid üzərində saxlayan avtomobil, səkiyə uzanan iaşə obyektləri piyadanın hərəkətinə mane olur
Nəqliyyat məsələləri üzrə ekspert Rauf Ağamirzəyev Bizimyol.info xəbər portalına açıqlamasında bildirib ki, şəhərin daha sıx məskunlaşma sərhədlərinə baxanda, eyni zamanda "Yeni Günəşli-28 May", "28 May-Yasamal" və "Bilərcəri-Rəsulzadə qəsəbəsi" istiqamətində məsafələrə nəzər yetirəndə görərsiniz ki, çox da böyük bir məsafə deyil. Ekspertin fikrincə, bunu ictimai nəqliyyat, piyada və ya mikromobil ilə hərəkət etmək imkanı olmalıdır ki, insanlar daha çox fərdi nəqliyyatdan ictimai nəqliyyata yönələ bilsinlər.
Rauf Ağamirzəyev
“Bu gün ən ciddi problemlərdən biri odur ki, şəhər daxilində piyada infrastrukturu çox baryerlidir. Yəni, önündə o qədər baryerlər var ki, insanlar piyada gəzməkdən çəkinir. Amma, şərait yarandığı təqdirdə, avtomobil əgər zebrada saxlayırsa və ya səkini zəbt edirsə, insanların hərəkətlərini məhdudlaşdırırsa, bu nizamsızlığa son verilməlidir. Əgər hər hansı bir obyekt yolu zəbt edibsə, bunun da qarşısı alınmalı və insanların hərəkətinin önü açılmalıdır. O zaman tam fərqli bir hərəkətlilik müşahidə edə bilərik. Bu gün statistikada mikromobil, avtobus, dəmiryol və metro statistikası var. Bəs nə qədər insan piyada hərəkət edir? Bu barədə heç bir statistika yoxdur”-deyə nəqliyyat məsələləri üzrə ekspert qeyd edib.
Rauf Ağamirzəyev deyir ki, Bakı şəhərində ən qısa küçəmiz 300 metr və ən uzun prospektimiz 10 kilometrdir, eyni zamanda davamlı və baryersiz, həssas qrupları nəzərə alaraq qurulmuş bir səki yoxdur, bu da ən önəmli problemlərdən biridir. Ekspertin fikrincə, müasir şəhərlərdə piyada ən üst hissədə olsa da, Azərbaycanda tərsinədir.
İradə Cəlil, Bizimyol.info