Icma.az
close
up
RU
Kənan Əkpərov: Vətəndaş müraciətlərinin cavablandırılması məqsədilə Voicebot un tətbiqi planlaşdırılır

Kənan Əkpərov: Vətəndaş müraciətlərinin cavablandırılması məqsədilə Voicebot un tətbiqi planlaşdırılır

Icma.az, Azertag portalına istinadən məlumat verir.

Bakı, 24 oktyabr, AZƏRTAC

Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi ölkədə vətəndaşların 90 faizindən çoxu ilə işləyən bir qurumdur. Nazirliyə mütəmadi olaraq müxtəlif formalarda vətəndaş müraciətləri daxil olur. Hazırda işlədiyimiz həllərdən biri vətəndaşlardan daxil olan müraciətlərin e-agentlər vasitəsilə analiz edilməsi, müəyyənləşdirilməsi və onların cavablandırılmasının avtomatik həyata keçirilməsidir. Burada ilk öncə məsləhətverici xidmət nəzərdə tutulub, yəni vətəndaşların müraciətləri cavablandırılmazdan əvvəl nazirliyin əməkdaşları üçün cavab məktubunun şablonu formalaşdırılır və həmin cavab məktubunun düzgünlüyü yoxlanıldıqdan sonra təsdiq edilir. Növbəti mərhələlərdə bu həllin tam avtomatlaşdırılmış formada həyata keçirilməsi planlaşdırılıb. Burada vətəndaşlardan daxil olan müraciətlərin analiz edilməsi, onların kimliyinin identikləşdirilməsi, müxtəlif sistemlərdən e-agentlər vasitəsilə onların hüquqlarının müəyyənləşdirilməsi və məktubların cavablandırılması nəzərdə tutulub.

AZƏRTAC xəbər verir ki, bunu DOST Rəqəmsal İnnovasiyalar Mərkəzinin direktoru Kənan Əkpərov Bakıda DOST Agentliyinin təşkilatçılığı ilə “SOCGOV 2025: Süni intellekt - insan və transformasiya üçün” mövzusunda keçirilən beynəlxalq konfransda "Sosial xidmətlərdə süni intellekt və sosial inklüzivlik” panel sessiyasında deyib.

Onun sözlərinə görə, digər istiqamətlər "Chatbot" və "Voicebot"un tətbiqidir. Bildirilib ki, vətəndaş müraciətləri çox olduğu üçün süni intellekt əsaslı "Chatbot" vasitəsilə onların cavablandırılması nəzərdə tutulub: "Hazırda "Chatbot" hazırlanır və pilot rejimdə fəaliyyət göstərir. Eyni zamanda, 2027-ci ilə qədər "Voicebot"un da tətbiqi planlaşdırılır. "Çağrı Mərkəzi"mizə il ərzində təqribən 1 milyon 600 min zəng daxil olur. Həmin zənglərin əksəriyyəti sorğu xarakterli müraciətlərdir. Məqsədimiz "Çağrı Mərkəzi"nə daxil olan zənglərin operatorlar tərəfindən cavablandırılmasının minimuma endirilməsi, daha çox "Voicebot" üzərindən cavablandırılmasını təmin etməkdir. Eyni zamanda, məşğulluq istiqamətində fərdi məşğulluq proqramlarımın hazırlanması, məşğulluq imkanlarının qiymətləndirilməsi, peşəyönümlü məsləhətlərin verilməsi istiqamətində süni intellekt həllərinin hazırlanması nəzərdə tutulub və strategiyamızda müəyyənləşdirilib. Bununla yanaşı, əməyin mühafizəsi istiqamətində Türkiyə ilə oxşar təcrübələrin Azərbaycanda tətbiqi məqsədilə Dövlət Əmək Müfəttişliyi Xidməti ilə birgə araşdırmalar aparılır. Həmçinin sosial cəhətdən həssas kateqoriyadan olan vətəndaşların rəqəmsal savadlılığının artırılması əsas vacib məsələlərdən biridir. Bu gün Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi olaraq göstərdiyimiz dəstək tədbirlərindən biri də DOST mərkəzlərində vətəndaşlara özünəxidmət imkanlarının yaradılması, onların internetə çıxış imkanlarının, kompüter dəstəyinin göstərilməsi ilə bağlı fəaliyyətin həyata keçirilməsidir. Əlilliyi olan şəxslərin, ahıl şəxslərin rəqəmsal savadlılığının artırılması ilə bağlı da müxtəlif proqramlar həyata keçirilir".

Daha ətraflı məlumat və yeniliklər üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:76
embedMənbə:https://azertag.az
archiveBu xəbər 24 Oktyabr 2025 15:51 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Türkiyə Universitetləri — Dünyada Tanınan Müasir Təhsil 2025

24 Oktyabr 2025 16:02see241

Bu həftə saatlar qış vaxtına qurulacaq

24 Oktyabr 2025 16:17see209

NBA çempionu həbs edildi SƏBƏB KONKRET

23 Oktyabr 2025 22:41see194

ABŞ Vahid Ələkbərovun şirkətinə daha bir sanksiya tətbiq etdi

23 Oktyabr 2025 08:54see170

Türkiyə XİN: Knessetin İordan çayının Qərb sahili ilə bağlı qərarı beynəlxalq hüquqa ziddir

22 Oktyabr 2025 23:42see141

İlk qadın gəmi kapitanı ekranda

23 Oktyabr 2025 10:17see135

170 saylı marşrutda tıxac kabusu: Daşıyıcı şirkət açıqlama verdi

22 Oktyabr 2025 23:38see131

Ştutqart la oyundan öncə Fənərbaxça da 4 itki

22 Oktyabr 2025 20:14see131

TRAMP İSRAİLİ HƏDƏLƏDİ “Mən ərəb ölkələrinə söz vermişəm...”

23 Oktyabr 2025 17:40see130

Astana Sammiti və regional nizamın yeni düzəni

23 Oktyabr 2025 09:36see129

Azərbaycanda mal əti bahalaşdı Yeni QİYMƏTLƏR

23 Oktyabr 2025 08:36see129

Qızıl indi də ucuzlaşır bazarda vəziyyət necədir? VİDEO

23 Oktyabr 2025 22:25see129

Dünyanın ən sürətli BYD superkarı yeni rekorda imza atıb...

23 Oktyabr 2025 00:16see128

ABŞ dövlət katibi Qəzzada sülh planının müzakirəsi üçün İsrailə səfər edib

23 Oktyabr 2025 21:42see127

Rütte: Ukrayna üzrə sülh prosesinin ilk mərhələsi atəşkəs olmalıdır

23 Oktyabr 2025 04:19see126

İnanılmaz dərəcədə zəngin olacaq 3 bürc

24 Oktyabr 2025 03:20see125

Məktəb direktorlarının təyinatında YENİ QAYDALAR

24 Oktyabr 2025 00:24see124

Makrondan Trampa DƏSTƏK:Rusiyaya sanksiya dönüş nöqtəsidir

24 Oktyabr 2025 07:18see124

“İranda ailə qalmaqalı siyasi böhranı alovlandırdı: hakimiyyət həm daxili, həm də xarici düşmən axtarır“ İsrail mətbuatı

22 Oktyabr 2025 19:33see124

Türkan evliliklə bağlı sualları CAVABLANDIRDI VİDEO

23 Oktyabr 2025 00:30see121
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri