Kənan Əkpərov: Vətəndaş müraciətlərinin cavablandırılması məqsədilə Voicebot un tətbiqi planlaşdırılır
Icma.az, Azertag portalına istinadən məlumat verir.
Bakı, 24 oktyabr, AZƏRTAC
Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi ölkədə vətəndaşların 90 faizindən çoxu ilə işləyən bir qurumdur. Nazirliyə mütəmadi olaraq müxtəlif formalarda vətəndaş müraciətləri daxil olur. Hazırda işlədiyimiz həllərdən biri vətəndaşlardan daxil olan müraciətlərin e-agentlər vasitəsilə analiz edilməsi, müəyyənləşdirilməsi və onların cavablandırılmasının avtomatik həyata keçirilməsidir. Burada ilk öncə məsləhətverici xidmət nəzərdə tutulub, yəni vətəndaşların müraciətləri cavablandırılmazdan əvvəl nazirliyin əməkdaşları üçün cavab məktubunun şablonu formalaşdırılır və həmin cavab məktubunun düzgünlüyü yoxlanıldıqdan sonra təsdiq edilir. Növbəti mərhələlərdə bu həllin tam avtomatlaşdırılmış formada həyata keçirilməsi planlaşdırılıb. Burada vətəndaşlardan daxil olan müraciətlərin analiz edilməsi, onların kimliyinin identikləşdirilməsi, müxtəlif sistemlərdən e-agentlər vasitəsilə onların hüquqlarının müəyyənləşdirilməsi və məktubların cavablandırılması nəzərdə tutulub.
AZƏRTAC xəbər verir ki, bunu DOST Rəqəmsal İnnovasiyalar Mərkəzinin direktoru Kənan Əkpərov Bakıda DOST Agentliyinin təşkilatçılığı ilə “SOCGOV 2025: Süni intellekt - insan və transformasiya üçün” mövzusunda keçirilən beynəlxalq konfransda "Sosial xidmətlərdə süni intellekt və sosial inklüzivlik” panel sessiyasında deyib.
Onun sözlərinə görə, digər istiqamətlər "Chatbot" və "Voicebot"un tətbiqidir. Bildirilib ki, vətəndaş müraciətləri çox olduğu üçün süni intellekt əsaslı "Chatbot" vasitəsilə onların cavablandırılması nəzərdə tutulub: "Hazırda "Chatbot" hazırlanır və pilot rejimdə fəaliyyət göstərir. Eyni zamanda, 2027-ci ilə qədər "Voicebot"un da tətbiqi planlaşdırılır. "Çağrı Mərkəzi"mizə il ərzində təqribən 1 milyon 600 min zəng daxil olur. Həmin zənglərin əksəriyyəti sorğu xarakterli müraciətlərdir. Məqsədimiz "Çağrı Mərkəzi"nə daxil olan zənglərin operatorlar tərəfindən cavablandırılmasının minimuma endirilməsi, daha çox "Voicebot" üzərindən cavablandırılmasını təmin etməkdir. Eyni zamanda, məşğulluq istiqamətində fərdi məşğulluq proqramlarımın hazırlanması, məşğulluq imkanlarının qiymətləndirilməsi, peşəyönümlü məsləhətlərin verilməsi istiqamətində süni intellekt həllərinin hazırlanması nəzərdə tutulub və strategiyamızda müəyyənləşdirilib. Bununla yanaşı, əməyin mühafizəsi istiqamətində Türkiyə ilə oxşar təcrübələrin Azərbaycanda tətbiqi məqsədilə Dövlət Əmək Müfəttişliyi Xidməti ilə birgə araşdırmalar aparılır. Həmçinin sosial cəhətdən həssas kateqoriyadan olan vətəndaşların rəqəmsal savadlılığının artırılması əsas vacib məsələlərdən biridir. Bu gün Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi olaraq göstərdiyimiz dəstək tədbirlərindən biri də DOST mərkəzlərində vətəndaşlara özünəxidmət imkanlarının yaradılması, onların internetə çıxış imkanlarının, kompüter dəstəyinin göstərilməsi ilə bağlı fəaliyyətin həyata keçirilməsidir. Əlilliyi olan şəxslərin, ahıl şəxslərin rəqəmsal savadlılığının artırılması ilə bağlı da müxtəlif proqramlar həyata keçirilir".
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:76
Bu xəbər 24 Oktyabr 2025 15:51 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















