KFC öz süni intellektini yaradıb
Banco.az saytından əldə olunan məlumata görə, Icma.az məlumat yayır.
Müəllif: Tamara Mustafayeva, Banco.az
“KFC” Cənubi Afrika KAIIA adlı süni intellekt obrazı ilə həm texnologiya dünyasında, həm də marketinq səhnəsində diqqət çəkib.
Banco.az xəbər verir ki, "KFC" Cənubi Afrika rəqəmsal dünyada səs-küyə səbəb olan innovativ bir kampaniyaya imza atıb.
Brend öz süni intellekt köməkçisi olan KAIIA-nı təqdim edib. Tam adıyla "Kentucky AI Integrated Assistant" olan KAIIA əvvəlcə internetə sızan videolarla maraq doğurub, daha sonra isə kimliyini açıqlayaraq bunun bir reklam strategiyasının tərkib hissəsi olduğunu ortaya qoyub.
11 rəsmi dili sərbəst danışa bilən KAIIA təkcə səsli köməkçi deyil, həm də KFC-nin “Hər Şeyin Dadını Çıxarın” platformasının rəqəmsal simasıdır. Brend bu süni personajdan televiziya reklamlarından tutmuş avtomobil daxili sifariş sistemlərinə qədər bir çox sahədə istifadə edərək diqqətçəkən bir marketinq strategiyası həyata keçirir.
Kampaniyanı həyata keçirən "Ogilvy" kreativ komandası bildirir ki, KAIIA sadəcə bir brend personajı deyil, həm də mədəni bir fiqur kimi qurulub. Elmi-fantastik estetikanı xatırladan vizual və səs elementləri isə texnologiyanın gələcəkdəki təsirləri barədə düşünməyə vadar edən bir atmosfer yaradır.
"KFC"nin KAIIA layihəsi təkcə reklam kampaniyası deyil, eyni zamanda süni intellektin mədəni baxımdan bir brend dəyərinə necə çevrilə biləcəyinin uğurlu nümunəsidir. Bu addım göstərir ki, gələcəkdə brendlər insanabənzər rəqəmsal personajlarla daha çox əlaqə quracaq.
Bizi sosial şəbəkələrdən izləyin!!


