Icma.az
close
up
RU
Menu

Aviasiya sektorunda baqaj sistemləri ilə bağlı problemlər həll olunur

Yağışlı Bakı yollarında son vəziyyət SİYAHI

Bakı aeroportundan 70 dən çox istiqamətə uçuşlar həyata keçirilir

Xarici ticarət: ixrac və idxal azalır

Nazir: Azərbaycandan Ermənistana yüklərin Gürcüstan dəmir yolları ilə tranzit qiyməti nisbətən yüksəkdir

İsrail Trampın sülh planının ikinci mərhələsinə bu şərtlə razıdır

“Avromed Company” MMC nin baş ofisində media nümayəndələri üçün Bakı şəhərinin tibbi tarixinin formalaşma mərhələlərinə həsr olunmuş təqdimat keçirilib

Xəbərdarlıq edildi: 55 dərəcə şaxtaya hazırlaşın

Avtomobil almaq istəyənlər üçün VACİB XƏBƏR Gələn ildən bu qədər bahalaşacaq

İmkanı olmayanlara pulsuz mal qara verilməsi ilə bağlı AÇIQLAMA

Türkiyə MN: Ukrayna Rusiya arasında davam edən münaqişə PUA istifadəsinin artmasına səbəb olub

Türkiyədə tanınmış şəxslər saxlanıldı Terror təşkilatına kömək edirmişlər... FOTO

Səhifələrin sayı deyil, alınan həzz önəmlidir: Mütaliənin gizli sirri

Qarderobunuzu necə təşkil etmək olar: Atılacaq əşyalar...

İran ayətullahı “anti Azərbaycan xoru”nda

Mərkəzi Bank 2026 cı il pul siyasətini bu tarixlərdə nəzərdən keçirəcək

AZIR indeksinin kəskin dəyişkənliyinə yol verilməyəcək, uçot dərəcəsinə yaxın hərəkətinə xüsusi diqqət yetiriləcəkdir

İlhamə Quliyeva müsahibə verdi və ağladı

Ukrayna üçün səylərimizi davam etdirəcəyik Makron

Tarixdə ilk dəfə olaraq Aİ dən Rusiyaya mal idxalı ixracı üstələyib

Metro zərərlə işləyir, amma səbəbi hələ də açıqlanmır Nə baş verir?

Metro zərərlə işləyir, amma səbəbi hələ də açıqlanmır Nə baş verir?

Avtosfer saytından əldə olunan məlumata görə, Icma.az məlumat yayır.

İctimai nəqliyyatın, xüsusilə də metronun fəaliyyətinin ölkə iqtisadiyyatı və vətəndaşların gündəlik həyatında rolu böyükdür. Son günlər yayılan xəbərlərə görə, metro digər illərlə  müqayisədə ciddi maliyyə zərərləri ilə üzləşib. "Bakı Metropoliteni" QSC 2024-cü ili 139 milyon 616 min manat zərər ilə başa vurub. QSC 2023-cü ili 76 milyon 875 min manat xalis zərər ilə bağlamışdı. Beləliklə, 2024-cü ildə "Bakı Metropoliteni"nin xalis zərəri 62 milyon 741 min manat və ya 81,6% artıb. 

Bu vəziyyət yalnız tarif məsələsi ilə bağlı deyil. Eyni zamanda, infrastrukturun səmərəli idarə olunması, əməliyyat xərclərinin optimallaşdırılması və dövlət dəstəyinin davamlılığı kimi kompleks amilləri də əhatə edir. Bu kontekstdə, metronun gələcəkdə necə dayanıqlı fəaliyyət göstərə biləcəyi, zərərlərin kompensasiyası və səmərəli idarəetmə mexanizmlərinin tətbiqi əsas müzakirə mövzularındandır.

İqtisadçı Natiq Cəfərlinin sözlərinə görə, metronun zərərlə işlədilməsinin əsas səbəbləri hələ də açıqlanmır: “Metropoliten ümumiyyətlə, dünyanın bir çox ölkələrində zərərlə işləyir. Bu biznes sahəsi deyil, bu, dövlətin vətəndaşlar qarşısında olan öhdəliyidir. Ancaq bir çox ölkələrdə bu, bələdiyyələrin nəzdindədir: metro və nəqliyyat sistemi bələdiyyələr tərəfindən digər sahələrdən qazanc əldə edilməklə subsidiyalaşdırılır. Təəssüf ki, bizdə bu vəziyyət tətbiq olunmur. Hansı səbəblərdən zərərlə işlədiyi də açıqlanmayıb. Niyə zərər yaranır? Xərclərmi çoxdur? Qeyri-şəffaf alqı-satqı və idarəetmə problemlərimi var? Hər il qiymətlər artırılır, amma qiymət artımı ilə zərərdən çıxmaq mümkün deyil. Demək, problem qiymətdə deyil, idarəetmədədir. Yəni satınalmaların şişirdilməsi, tenderlərin qeyri-şəffaf olması və işçi sayının çoxluğu əsas səbəblərdir. Əgər bu məsələlər düzəldildikdən sonra yenə problem yaranarsa, onda qiymət artımı yenidən müzakirə oluna bilər”.

Nəqliyyat eksperti Rauf Ağamirzəyev isə bildirib ki, metro öz ərazisində əlavə xidmətlər təklif etməklə maliyyə yükünü azalda və əlavə qazanc əldə edə bilər: “Metronun hazırkı vəziyyətini nəzərə alaraq, özünü maliyyələşdirmə və maliyyə yükünün azaldılması yanaşması tətbiq oluna bilər. Bu, müəyyən sahələrin, məsələn, biznes obyektlərinin metro ərazisində icarəyə verilməsi kimi həllərlə mümkündür. Dünyanın bir çox yerlərində olduğu kimi, reklamların metroda daha geniş yayımlanması və kreativ yanaşmalarla əlavə maliyyə əldə etmək imkanları da mövcuddur.”.
Ekspert metronun özəlləşdirilməsi məsələsinə də toxunub: “Özəlləşdirməni real görmürlər, çünki metro hələ də dövlət müəssisəsidir. Lakin müəyyən xidmətlərin, məsələn, təmizlik xidmətinin metronun balansından çıxarılıb ayrı şirkətlərə verilməsi maliyyə yükünü azaltmağa imkan verir. Bundan əlavə, əvvəl xaricdən alınan şpallar artıq “Nərimanov” deposunda beton şpallar şəklində hazırlanır, bu, həm uzun ömürlüdür, həm də maliyyə Azərbaycanın daxilində qalır. Eyni zamanda “Nərimanov” və “Xocəsən” deposunda metro qatarlarının cari və əsaslı təmirləri həyata keçirilir, gələcəkdə daha sürətli inkişaf və əlavə istehsal imkanları üçün şərait mövcuddur”.

Rauf Ağamirzəyev metroda çatışmayan istiqamətlərin olduğunu və həll yollarını da deyib:
“58 yaşlı sistemin 3 xətti var və onların minimum intervallarla işləməsi üçün işlər aparılmalıdır. Şəhər böyüsə də, şəbəkə kifayət qədər genişlənməyib; hazırda 40,7 km uzunluğunda və 27 stansiyadan ibarətdir. Bakı kimi şəhər üçün isə təxminən 70 stansiya olmalıdır. Növbəti beş il ərzində 10 yeni stansiya əlavə olunacaq, amma şəbəkənin genişlənməsi davam etməlidir. Şəhərin inkişafı üçün dairəvi xəttin olması vacibdir ki, insanlar Yeni Günəşlidən Yeni Yasamaladək eyni xəttlə hərəkət edə bilsin və digər kəsişən xətlərə keçid imkanı əldə etsinlər. Mövcud metro rabitə işarəvermə hələ rəqəmsallaşdırılmayıb və elektrik təchizatı yenilənməlidir. Üç xəttin müstəqil fəaliyyəti üçün bir-birinə qarışmamalıdır. Sovet dövründən miras qalmış bu problem gələn il öz həllini tapacaq. Gələn il xətlərin ayrılması layihəsi icra olunacaq. Yaşıl və qırmızı xətt eyni müstəvidə kəsişirdi. Bu məsələni həll etmək üçün gələn il əlavə tunellər tikilməsi, yəni xətlərin ayrılması layihəsi icra olunacaq. Burada sərnişin axınları da parçalanacaq və intervalın azaldılmasına tövhə verəcək. Yəni, bu indiki halda texniki məhdudiyyətdir. Amma xətlər ayrılandan sonra həm sərnişin axını parçalanacaq, həm də intervalın azaldılmasına stimul yaradacaq.” 

Nəqliyyat ekspertinin sözlərinə görə, bənövşəyi xətt şəhərin mərkəzinə çatdırılacaq və fərqli keçid stansiyaları sərnişinlərə müxtəlif istiqamətlərə çıxış imkanı yaradacaq. Yaşıl xətt isə “Xətai” və “Həzi Aslanov” əlaqəsini təmin edəcək. Beləliklə, 8-ci kilometr ərazisində yaşayanlar ikinci marşrutla səfər edə biləcəklər. “Dərnəgül” və “Cəfər Cabbarlı”dan sonra qırmızı xətt üzrə davam etmək və bənövşəyi xətti ilə əlaqə qurmaq, eyni zamanda “Avtovağzal”a çatmaq imkanı yaranacaq.

Nurcan Babək

Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:75
embedMənbə:https://avtosfer.az
archiveBu xəbər 26 Dekabr 2025 15:01 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Aviasiya sektorunda baqaj sistemləri ilə bağlı problemlər həll olunur

25 Dekabr 2025 16:01see221

Yağışlı Bakı yollarında son vəziyyət SİYAHI

25 Dekabr 2025 08:36see204

Bakı aeroportundan 70 dən çox istiqamətə uçuşlar həyata keçirilir

26 Dekabr 2025 10:31see191

Xarici ticarət: ixrac və idxal azalır

24 Dekabr 2025 23:42see191

Nazir: Azərbaycandan Ermənistana yüklərin Gürcüstan dəmir yolları ilə tranzit qiyməti nisbətən yüksəkdir

25 Dekabr 2025 17:55see182

İsrail Trampın sülh planının ikinci mərhələsinə bu şərtlə razıdır

25 Dekabr 2025 05:45see178

“Avromed Company” MMC nin baş ofisində media nümayəndələri üçün Bakı şəhərinin tibbi tarixinin formalaşma mərhələlərinə həsr olunmuş təqdimat keçirilib

24 Dekabr 2025 20:16see162

Xəbərdarlıq edildi: 55 dərəcə şaxtaya hazırlaşın

25 Dekabr 2025 01:15see160

Avtomobil almaq istəyənlər üçün VACİB XƏBƏR Gələn ildən bu qədər bahalaşacaq

24 Dekabr 2025 19:20see154

İmkanı olmayanlara pulsuz mal qara verilməsi ilə bağlı AÇIQLAMA

25 Dekabr 2025 04:48see154

Türkiyə MN: Ukrayna Rusiya arasında davam edən münaqişə PUA istifadəsinin artmasına səbəb olub

25 Dekabr 2025 13:26see153

Türkiyədə tanınmış şəxslər saxlanıldı Terror təşkilatına kömək edirmişlər... FOTO

25 Dekabr 2025 13:26see148

Səhifələrin sayı deyil, alınan həzz önəmlidir: Mütaliənin gizli sirri

25 Dekabr 2025 06:29see148

Qarderobunuzu necə təşkil etmək olar: Atılacaq əşyalar...

25 Dekabr 2025 01:01see147

İran ayətullahı “anti Azərbaycan xoru”nda

24 Dekabr 2025 16:35see145

Mərkəzi Bank 2026 cı il pul siyasətini bu tarixlərdə nəzərdən keçirəcək

25 Dekabr 2025 09:35see144

AZIR indeksinin kəskin dəyişkənliyinə yol verilməyəcək, uçot dərəcəsinə yaxın hərəkətinə xüsusi diqqət yetiriləcəkdir

25 Dekabr 2025 07:09see144

İlhamə Quliyeva müsahibə verdi və ağladı

26 Dekabr 2025 05:07see143

Ukrayna üçün səylərimizi davam etdirəcəyik Makron

25 Dekabr 2025 01:15see142

Tarixdə ilk dəfə olaraq Aİ dən Rusiyaya mal idxalı ixracı üstələyib

25 Dekabr 2025 01:18see129
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri