Icma.az
close
up
RU
Metroda ardarda nasazlıq üçün xüsusu iclas: NƏ EDİLƏCƏK?

Metroda ardarda nasazlıq üçün xüsusu iclas: NƏ EDİLƏCƏK?

Xəbər verdiyimiz kimi, Bakı metrosunda qatardakı texniki nasazlıqla bağlı dünən komissiyanın xüsusi araşdırma iclası baş tutub. 

Qeyd edilib ki, mövcud vəziyyətin aidiyyəti şöbələrin rəhbərliyi ilə müvafiq araşdırılması aparılacaq. 

“Cebheinfo.az”a açıqlamasında "Bakı Metropoliteni" Qapalı Səhmdar Cəmiyyətinin mətbuat katibi Bəxtiyar Məmmədov bildirib ki, metropolitenlərdə hər hansı bir sərnişin xəsarət alması və digər bu kimi hallar baş verməyib. Onun sözlərinə görə, “Bakı Metropoliteni”ndə miqyasından asılı olmayaraq baş verən hər hansı nasazlıq avtomatik olaraq mütləq araşdırılır və bu da həmin prosesdir: 

“İlkin araşdırmanın nəticəsi artıq bəllidir. Belə ki, məsələyə iki aspektdən yanaşılır. Birincisi baş vermiş texniki nasazlığın özü, ikincisi işçi personalının həmin anda davranışı, verdiyi qərarlar və atdığ addımlar.

İlk növbədə “28 May” metrostansiyasında, ən sıx sərnişin axını dövründə işçi personalının sərnişinlərin vaqonlardan düşürülməsi prosesini, eyni zamanda stansiyada sərnişin sıxlığının tənzimlənməsi kimi məsələlərdə operativ reaksiyası və verdiyi qərarlara baxılıb. Stansiyada operativ qaydada iş aparılsa da, həmin dövrdə ən uzun çəkən proses bu olub. Yəni, sərnişinlərin qatardan düşürülməsi və ümumilikdə 8 dəqiqəyə qədər intervaldan əlavə olaraq yubanma yaranıb. Bu proses qaydasında icra olunub. 

İkinci məsələ avtomatik olaraq stansiya girişindən sərişinlərin stansiyaya buraxılmasının tənzimlənməsi prosesində də operativlik nümayiş olunub. 

Bunun nəticəsində stansiyada hər hansı neqativ hal, yəni sərnişin xəsarət alması və ya hansısa fəsadın baş verməsi olmayıb. Bu səbəbdən təkcə “28 May” stansiyası deyil, artıq bütün yaşıl və qırmızı xətlərin stansiyalarında eyni proses olduğundan xüsusi sıxlığı olan məsələ “Elmlər Akademiyası” tipli stansiyalarında da operativ qərarların veriməsi və işçi personalın iş rejimi yoxlanılıb. İkinci vacib nüans maşinistin verdiyi qərarla bağlıdır. Maşinist idarəetmə pultuna daxil olan siqnal əsasında ən doğru qərarı verib. Qısa müddətdə nöqsan ehtimalını “Bakı Metropoliteni”nin normativ tələblərinə uyğun olaraq sərnişinlərin düşürülməsi zərurəti olduğunu müəyyən edib”. 

Bəxtiyar Məmmədov vurğulayıb ki, ən əsası sərnişin təhlükəsizliyinə xələl gətirə biləcək nasazlıq olmayıb: 

“Prosesin 8 dəqiqəyə qədər uzanması məhz sərnişinlərin düşürülməsi ilə bağlı olur. Texniki nöqsanın özünə gəldikdə bu gün “Bakı Metropoliteni” olan bütün qatarlarda ən yaxşı cəhətlərdən biri odur ki, həm köhnə nəsil, həm də müasir texnologiyalı qatarların özündə idarəetmə pultu hətta, bəzi nasazlıqlar barədə qabaqcadan da məlumat verə bilir. Bu təbii ki, sistemin sinxron işinin nəticəsində hər bir sistemdə olan avadanlıqların normativə uyğun hansı səviyyədə, hansı dərəcədə olması ilə bağlı olan bir məsələdir.

Maşinistin kabinasına daxil olan ötürücü siqnal daxil olmuş məlumat əsasında ilkin araşdırmanın nəticəsi budur ki, nasazlıq faktı olub, amma onun dərin araşdırmaları aparılmalıdır. Bu halda belə hətta sərnişin qatarla yoluna davam edə bilsə belə “Bakı Metropoliteni”nin normativ tələbinə uyğun olaraq sərnişin hər şeydən vacib olduğu üçün onların düşürülməsinə qərar verilib. Bundan sonrakı araşdırmalarda texniki xüsusiyyətləri barədə əlavə zərurət olarsa, ictimaiyyətə məlumat veriləcək”. 

O bildirib ki, bu xüsusi əlahiddə problemli bir məsələ deyil: 

“Məsələnin həlli ondan ibarətdir ki, “Bakı Metropoliteni”nin yaşıl və qırmızı xətləri mütləq qaydada bir-birindən ayrılmalıdır. Hər bir xətt bütün dünya metro sistemində olan tələblərə uyğun olaraq müstəqil fəaliyyət göstərməlidiir. 

Onun öz infrastrukturu olmalıdır. Məsələn. dünənki hadisə ilə bağlı yaşıl xəttin öz deposu olsaydı, hətta xətlər birləşmiş səviyyədə olduğu halda belə Dərnəgül elektrik deposundan xəttə buraxılacaq qatar bir istiqamətdə sərnişin sıxlığının tənzimlənməsində müəyyən rol oynaya bilərdi. Təbii ki, Bakı şəhərinin Baş Planı təsdiq olunduğundan və bu istiqamətdə işlər aparılacağından, artıq xətlərin ayrılması layihəsi, ümumiyyətlə, metropoliten infrastrukturunda bu kimi çatızmazlıqların aradan qaldırılması istiqamətində işlər görüləcək”. 

Əfsanə Rəcəb 
“Cebheinfo.az”

 

Bizi Telegramda izləyin

Problemlərinizi bizə yazın, şahidi olduğunuz hadisələri çəkib göndərin

seeBaxış sayı:93
embedMənbə:https://cebheinfo.az
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri