Müəllimləri şikayət sistemi: təhsil keyfiyyətini artıracaq, yoxsa etimadsızlıq yaradacaq?
Redaktor.az-dan verilən məlumata görə, Icma.az məlumatı açıqlayır Müəllimləri şikayət sistemi: təhsil keyfiyyətini artıracaq, yoxsa etimadsızlıq yaradacaq?.
Son günlərdə Elm və Təhsil Nazirliyinin valideynlərə “müəllimlərdən narazılıq olarsa, şikayət etsinlər” çağırışı geniş müzakirələrə səbəb olub. Valideynlər bu addımı övladlarının hüquqlarını qorumaq üçün vacib hesab etsələr də, müəllimlər haqsız ittihamların onların nüfuzuna və iş şəraitinə mənfi təsir göstərəcəyindən narahatdırlar.
Valideynlərin mövqeyi: haqqın müdafiəsi
Valideynlər üçün təhsilin keyfiyyəti və övladlarının rifahı prioritetdir. Onların əsas narahatlıqları arasında:
Müəllimin tədrisə laqeyd yanaşması;
Şagirdlər arasında ayrı-seçkilik edilməsi;
Qeyri-etik davranış halları yer alır.
Bu səbəbdən, valideynlər üçün şikayət mexanizmi nəzarət mexanizmi kimi görünə bilər.
Müəllimlərin narahatlığı: peşəkar nüfuzun zədələnməsi
Müəllimlər üçün əsas problem şikayətlərin obyektiv araşdırılıb-araşdırılmayacağıdır. Onların fikrincə:
Haqsız şikayətlər müəllimlərin nüfuzuna və psixoloji durumuna mənfi təsir göstərə bilər;
Valideynlərin subyektiv yanaşması şikayətlərin əsaslılığını sual altına sala bilər;
Anonim və əsassız şikayətlər müəllimlərin peşəkar azadlığını məhdudlaşdıra bilər.
Problemin həlli üçün təkliflər
Elm və Təhsil Nazirliyi şikayət mexanizmini tətbiq etməklə təhsildə şəffaflığı artırmağı hədəfləyir. Lakin bu sistemin effektiv işləməsi üçün aşağıdakı addımlar atılmalıdır:
Şikayətlərin sübutlara əsaslanması və anonim olmaması;
Şikayətlərin obyektiv araşdırılması üçün müstəqil komissiyaların yaradılması;
Müəllimlərə haqsız ittihamlardan müdafiə mexanizminin təqdim olunması;
Məktəbdaxili problemlərin ilk olaraq rəhbərlik səviyyəsində həll edilməsinə şərait yaradılması;
Müəllim-valideyn münasibətlərini gücləndirmək üçün təlimlər və görüşlər keçirilməsi.
Nəticə təhsildə keyfiyyət və ədalət balansının qorunması üçün valideyn, müəllim və Elm və Təhsil Nazirliyi arasında qarşılıqlı etimadın qurulması vacibdir. Şikayət mexanizmi şəffaf və obyektiv olmalı, nə müəllimlərin, nə də valideynlərin haqları pozulmamalıdır. Əsas məqsəd cəzalandırmaq deyil, təhsilin inkişafına töhfə vermək olmalıdır.
Gülçin Zeynallı,
gənc müəllim

