Müştəri Unibankdan narazıdır
Icma.az, Azpost portalına istinadən məlumatı açıqlayır.
Unibank müştərilərindən biri – Orxan Rəhimli bankla yaşadığı ciddi narazılığı sosial şəbəkələrdə ictimailəşdirib. Onun sözlərinə görə, həm özü, həm də ailə üzvü Unibankın uzunmüddətli və aktiv müştəriləridir. Hər ikisinin bankda kredit və taksit kartı hesabları mövcuddur.
AzPost bildirir ki, müştəri iddia edir ki, İrşad mağazasından Unibank taksit kartı vasitəsilə on iki aylıq hissə ilə məhsul alınıb. Lakin bir ay sonra bank kart limitini avtomatik şəkildə yeniləyib və yüksək məbləğ təyin edərək istifadəçidən bu dəyişiklikləri qəbul etməyi tələb edib. Müştəri yenilənmiş məbləğdən imtina etsə də, sonradan məlum olub ki, taksitlər on iki ay yox, daha az müddətə bölünüb.
Orxan Rəhimli qeyd edir ki, mağaza tərəfindən təqdim edilən çek və müqavilələrdə ödəniş müddətinin on iki ay olduğu təsdiqlənir. Buna baxmayaraq, bankın verdiyi qərar nəticəsində ödəniş qrafikası dəyişdirilib və artıq ödənişlər yaranıb.
Narazılıq bununla da bitməyib. Müştəri bildirir ki, kart limiti azaldılıb və kart blok edilib. Lakin blokda olan kartdan əlavə faiz məbləğinin iki dəfə silinməsi cəhdi olub. Müştəri bunu “xəbərsiz və qanunsuz müdaxilə” kimi qiymətləndirir.
Orxan Rəhimli son olaraq bildirib ki, yaranmış bu narazılıq səbəbilə bankla əməkdaşlığını dayandırmaq niyyətindədir.
Qarşı tərəfin rəsmi mövqeyi olarsa xəbər yenilənəcək.
Paylaş


