Müştəriləri ABB dən narazıdır
Tribuna saytından alınan məlumatlara görə, Icma.az xəbər verir.
“Azərbaycan Beynəlxalq Bankı”nın bir müştəri kimi dəfələrlə müştəri xidmətləri işinin bərbad olduğunu qeyd etmişəm. Amma heç bir faydası yoxdur. Bu bankda düzələn heç nə yoxdur.
Tribunainfo.az xəbər verir ki, narazılığını sosal şəbəkədə Fuad Teymur bildirib. O qeyd edib ki, ABB-nin müştəri xidmətləri çalışmır, müştərini dinləmirlər, probleminə baxan yoxdur:
“Bir məsələ ilə bağlı məlumat almaq istədikdə, ya da şikayət bildirmək istədikdə heç cür bunu rahatlıqla etmək olmur. Hər dəfəsində hər mesajdan sonra nə qədər gözlədirlər. Müştərini gözlədirlər, problemə baxmırlar. Hamı narazıdır, ancaq bank bu narazılığa baxmayaraq heç nəyi düzəltməyi düşünmür”.
Qeyd edək ki, ABB-nin İdarə Heyətinin sədri Abbas İbrahimovdur.
Qarşı tərəfi dinləməyə hazırıq.
Nigar

