“Müxtəlif geyim tərzləri məktəbin korporativ kimliyinə zidd ola bilər“ EKSPERT RƏYİ
Sia Az saytına istinadən Icma.az xəbər verir.
“Məktəblərdə müəllimlər üçün vahid forma məsələsi təhlil ediləndə görünür ki, bu, sadəcə geyim qaydası deyil, təhsil mühitində intizam, bərabərlik və peşəkar nüfuzun gücləndirilməsi baxımından strateji əhəmiyyət kəsb edir. Müəllimlərin geyimi məktəb həyatında nümunəvi davranış elementlərindən biridir. “Təhsil haqqında” Qanunun 20-ci maddəsində tədris prosesində pedaqoji kollektivin nümunəvi davranışı xüsusi vurğulanır. Əgər şagirdlər vahid formada məktəbə gedirsə, müəllimlərin də peşəkar nümunə göstərməsi tədris prosesində səliqə və ardıcıllığı möhkəmləndirir. Bu, məktəb mühitində həm pedaqoji, həm də psixoloji baxımdan vahid qaydaların bərqərar olmasına xidmət edir”. Bu sözləri SİA-ya açıqlamasında təhsil üzrə ekspert Kamran Əsədov deyib.
O bildirib ki, statistikaya nəzər yetirdikdə məlum olur ki, hazırda ölkədə 150 mindən çox müəllim fəaliyyət göstərir və onların 70 faizdən çoxu qadınlardır: “Müxtəlif geyim tərzlərinin olması bir tərəfdən fərdi azadlığın təzahürü olsa da, digər tərəfdən məktəbin korporativ kimliyinə zidd ola bilər. Dünya təcrübəsi göstərir ki, Sinqapur, Yaponiya, Birləşmiş Ərəb Əmirlikləri və bəzi Avropa ölkələrində müəllimlər üçün vahid forma sistemi mövcuddur. Bu model həmin ölkələrin məktəblərində intizamın daha güclü olmasına, müəllimin peşəkar imicinin cəmiyyət qarşısında daha etibarlı görünməsinə şərait yaradır.
Müsbət tərəf ondan ibarətdir ki, vahid forma tətbiqi müəllimlər arasında sosial status fərqlərini azaldır, məktəbdə bərabərliyi gücləndirir və valideynlər üçün də pedaqoqların ümumi peşəkar imicini təqdim edir. Bununla yanaşı, məktəblərdə xarici qonaqlar və ictimaiyyət üçün formalaşan ümumi mənzərə də daha nizamlı və səliqəli görünür. Mənfi tərəflər də nəzərə alınmalıdır: müəllimlərin geyim azadlığının məhdudlaşdırılması narazılıq doğura bilər, formaların keyfiyyəti və maliyyələşdirilməsi məsələsi isə həllini tapmalıdır. Ona görə də bu yanaşma məcburiyyət yox, pedaqoqların iştirakı ilə konsensus əsasında həyata keçirilməlidir.
Müqayisəli təhlil göstərir ki, şagirdlərin vahid geyimdə olması artıq Azərbaycan məktəblərində sosial bərabərlik və intizam baxımından özünü doğruldub. Müəllimlərin də bu prosesə qoşulması məktəb mühitində bütöv bir sistem formalaşdıracaq. Əgər Elm və Təhsil Nazirliyi dünya təcrübəsindən faydalanaraq milli üslubu əks etdirən, rahat və keyfiyyətli formalar təqdim etsə, bu həm pedaqoqların nüfuzunu, həm də məktəblərin imicini yüksəldəcək.
Yekun olaraq qeyd etmək olar ki, müəllimlər üçün vahid forma tətbiqi Elm və Təhsil Nazirliyinin müsbət təşəbbüsü kimi qiymətləndirilməlidir. Nazirliyin məqsədi təhsil mühitini daha intizamlı, nümunəvi və peşəkar göstərməkdir. Bu addım yalnız geyim məsələsi deyil, həm də məktəb mədəniyyətinin formalaşması baxımından əhəmiyyətlidir. Əgər keyfiyyətli, rahat və simvolik formalar hazırlanarsa, gələcəkdə bu qərar müəllim peşəsinin nüfuzunu artıracaq, məktəbin cəmiyyətdə daha yüksək status qazanmasına gətirib çıxaracaq. Elm və Təhsil Nazirliyinin bu istiqamətdə təşəbbüsü həm müsbət, həm də strateji baxımdan əsaslandırılmış addımdır”.


