Icma.az
close
up
RU
Ömrü 33 faiz uzadan üsul kəşf edilib Araşdırma

Ömrü 33 faiz uzadan üsul kəşf edilib Araşdırma

Sonxeber.az portalından alınan məlumata görə, Icma.az xəbər verir.

Ömrü 33 faiz uzadan üsul kəşf edilib – Araşdırma

Viskonsin Universitetinin alimləri tərəfindən aparılan son araşdırma qocalma zamanı ömrü uzatmaq və sağlamlığı yaxşılaşdırmaq üçün gözlənilməz perspektivlər açıb.

Sonxeber.az Lent.az-a istinadən xəbər verir ki, alimlərin diqqətini əvəzolunmaz amin turşularından biri - izolösin cəlb edib. bu da proseslərdə mühüm rol oynaya bilər. Tədqiqat artıq elmi ictimaiyyətdə böyük maraq doğurub.

İzolösin nədir və nə üçün vacibdir?

İzolösin bədəndə zülal sintezi üçün vacib olan üç dallı zəncirli amin turşusundan biridir. Bütün əvəzolunmaz amin turşuları kimi, izolösin də insan orqanizmi tərəfindən öz-özünə sintez oluna bilməz və buna görə də qidadan alınmalıdır. Həyat üçün əhəmiyyətinə baxmayaraq, izolösin həddindən artıq qəbulu metabolik sağlamlığa mənfi təsir göstərə bilər.

Əvvəlki tədqiqatlar göstərib ki, yüksək izolösin qəbulu bədən kütləsi indeksinin (BMI) artması və qlikemik nəzarətin pozulması və piylənmə riskinin artması kimi metabolik ağırlaşmalarla əlaqələndirilir. Bununla belə, bu amin turşusunun orqanizmə təsirini öyrənmək üçün yeni yanaşma onun funksiyalarına fərqli, daha perspektivli bir baxış təklif edib.

Alimlər yeni bir araşdırmada izolösin məhdudiyyətinin siçanların ömrünə və sağlamlığına təsirini araşdırıb. Siçanların eksperimental qrupu genetik cəhətdən müxtəlif idi ki, bu da bizə daha obyektiv və universal nəticələr əldə etməyə imkan verib. Onlar üç fərqli pəhrizlə qidalanıblar:

1. Normal nisbətdə bütün amin turşularını ehtiva edən standart pəhriz.

2. Bütün amin turşularının tərkibinin üçdə iki azaldıldığı bütün amin turşularının məhdudlaşdırılması ilə pəhriz.

3. Yalnız izolösin tərkibli pəhriz, burada izolösin tərkibinin üçdə ikisi azalıb.

Təcrübədə istifadə edilən siçanlar yaşı 30 yaşlı insanlara bərabər olub və onlara verilən pəhrizlər arasında sərbəst seçim imkanı verilib.

Nəticələr təəccüblü idi: izolösinlə məhdudlaşdırılmış pəhriz ilə qidalanan siçanlar ömrünün əhəmiyyətli dərəcədə artdığını göstərib - kişilər orta hesabla 33%, dişilər isə 7% daha çox yaşayıblar. Bundan əlavə, bu siçanlar əzələ gücü, dözümlülük və qlisemik nəzarət daxil olmaqla müxtəlif sağlamlıq göstəricilərində irəliləyişlər göstərib. Xüsusilə maraqlısı odur ki, artan kalori qəbuluna baxmayaraq, izolösinlə məhdudlaşdırılmış pəhrizdə olan siçanlar, ehtimal ki, enerji xərclərinin artması səbəbindən daha arıq bədən tərkibini qoruyub saxlayıb.

Siçan tədqiqatının nəticələri ümidverici olsa da, onları insanlara tərcümə etmək bir sıra çətinliklər yaradır. İnsan pəhrizi laboratoriya siçanlarına nisbətən daha mürəkkəb və müxtəlifdir və normal pəhriz şəraitində izolösin qəbulunun tam məhdudlaşdırılması mümkün və ya təhlükəsiz ola bilməz. Ümumi zülal qəbulunuzu azaltmaq sağlamlığınıza mənfi təsir göstərə biləcək digər vacib amin turşularında çatışmazlıqlara səbəb ola bilər.

Bununla belə, tədqiqatçılar izolösin qəbulunu orta dərəcədə azaltmaqda və ya hətta bədəndə bu amin turşusunun səviyyəsini selektiv şəkildə azaltmağa yönəlmiş farmakoloji dərmanların hazırlanmasında vəd görürlər. Bu cür yanaşmalar insanlarda təhlükəsiz və effektiv olmasını təmin etmək üçün əlavə araşdırma və sınaq tələb edir.

İzolösinin qocalma və sağlamlığa təsirinin öyrənilməsi qidalanma və metabolik sağlamlıq elmində yeni üfüqlər açır. Bu biliklərin insanlarda praktiki tətbiqi haqqında danışmaq hələ tezdir, lakin tapıntılar qocalma prosesində amin turşularının rolunun daha yaxşı başa düşülməsinin vacibliyini vurğulayır. Gələcəkdə bu, ömrü uzatmağa və keyfiyyətini yaxşılaşdırmağa kömək edəcək yeni pəhriz strategiyalarının və dərman vasitələrinin inkişafına səbəb ola bilər.


Sonxeber.az
Şikayətiniz varsa Whatsapp: 051 7028255
Hadisənin gedişatını izləmək üçün Icma.az saytında ən son yeniliklərə baxın.
seeBaxış sayı:139
embedMənbə:https://sonxeber.az
archiveBu xəbər 09 Noyabr 2024 17:06 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Ukrayna müharibəsi Rusiyanın təsirlərini zəiflətdi

09 İyun 2026 14:11see288

ABŞ və İran razılaşa biləcək? ŞƏRH

09 İyun 2026 18:31see280

Azərbaycan və Skandinaviya arasında enerji əməkdaşlığı üçün unikal imkanlar

09 İyun 2026 06:32see239

Diz ağrısı ilə xəstəxanaya getdi, rentgendə yüzlərlə qızıl aşkarlandı

09 İyun 2026 06:00see222

Tramp: ABŞ ın İrana qarşı genişmiqyaslı əməliyyatları çox baha başa gələr

10 İyun 2026 00:06see206

İrana hücumların təkrarlanması ciddi iqtisadi problemlərə səbəb olardı Tramp

10 İyun 2026 00:43see197

Şagirdlər üçün rəqəmsal tədris köməkçisi istifadəyə verilib

09 İyun 2026 16:43see192

Yanğın təhlükəsizliyi qaydalarına ciddi riayət olunmalıdır

10 İyun 2026 12:19see185

Ürək üçün ən faydalı 10 QİDA

10 İyun 2026 04:05see175

Hansı tərəfimiz üzərində yatmalıyıq?

10 İyun 2026 04:43see172

U 21 qırğızlarla bacarmadı

09 İyun 2026 21:09see167

ABŞ nin nüvə aviadaşıyıcısında hərbçi güllələnərək öldürüldü

09 İyun 2026 18:03see162

Evdəki gizli təhlükə: Tozsoranla bağlı bilinməyənlər...

10 İyun 2026 03:03see157

İran Trampın hədəsinə CAVAB VERDİ

10 İyun 2026 00:41see156

Poçt britaniyalı sakinin sifarişini 19 il sonra çatdırdı

09 İyun 2026 04:37see155

Aİ səfirləri Rusiyaya qarşı 21 ci sanksiya paketini müzakirə etməyə başlayacaqlar

10 İyun 2026 03:09see155

“Liverpul” Konatenin yerinə dörd müdafiəçini nəzərdən keçirir

10 İyun 2026 05:17see155

Vens: ABŞ İran razılaşmasının yekunlaşdırılması aylar çəkə bilər

10 İyun 2026 05:02see154

Daha bir klub Asensioya “elçi düşdü”

09 İyun 2026 20:07see150

“Qəbələ” legionerini göndərdi

09 İyun 2026 22:07see149
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri