Pepsi Kola 25 ildən sonra loqosunu dəyişdi
Azpost saytından əldə olunan məlumata görə, Icma.az məlumat yayır.
PepsiCo şirkəti qlobal rebrendinq elan edib. Bu, 2001-ci ildən bəri istifadə etdiyi loqonun dəyişdirilməsini əhatə edir.
AzPost bildirir ki, bu barədə holdinqin açıqlamasında vurğulanır.
Bəyanatda deyilir: “Yeni görünüşümüz sadəcə bir loqodan daha artıqdır: Bu, PepsiCo-nun 2025-ci il və sonrakı dövr üçün enerjisini, nikbinliyini və ambisiyasını əks etdirən transformasiya simvoludur”.
Şirkət həmçinin rebrendinqi məhsul portfelinin dərinliyini və müxtəlifliyini vurğulamaq üçün bir fürsət adlandırıb.
Əvvəllər PepsiCo brendi şirkətin adını mavi rəngdə, qarşısında sarı, qırmızı, yaşıl və mavi zolaqları olan Yer planetinin sxematik təsviri ilə göstərirdi. Yeni loqoda P hərfi mavi, narıncı, yaşıl və əhəng yaşılı formalarla əhatə olunmuş, kursivlə “PepsiCo” sözü və altında “Yemək. İçkilər. Təbəssüm” şüarı yazılmış rəngdədir.
Şirkət izah edib ki, narıncı rəng qida və kənd təsərrüfatını, mavi rəng su və içkiləri, əhəng yaşılı “insanlara və planetə” müsbət təsir göstərir və yaşıl rəng istehlakçı diqqətini təmsil edir.
Paylaş
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:45
Bu xəbər 29 Oktyabr 2025 10:22 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















